חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לשמור על סוללה באופניים חשמליות

מאת: אופניים חשמליותאופניים15/07/20143892 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על חיי הסוללה באופניים החשמליות

1 ) אל תתנו לסוללה שלכם לפרוק לגמריעדיף להימנע מלתת לסוללה שלכם להתרוקן לגמרי, זה פוגע באורך החיים שלה. אם תתנו לה להיכנס למצב הזה, או אם תתנו לה להישאר במצב פרוק במשך יותר מדי זמן (מספר ימים), הסוללה עלולה להפסיק לעבוד לגמרי. בכל הזדמנות להטעין את הסוללה כדי לקבל את מקסימום הסוללה וכדי לשמור עליה לאורך זמן. החדשות הטובות לקונים סוללות חדשות - רוב סוללות הליתיום החדשות מכילות מתג מיוחד המגן על הסוללה ומונע ממנה לפרוק את המטען שלה לחלוטין. אך בכל זאת לא מומלץ לתת למצב להימשך זמן רב מדי.

*** אופניים חשמליות צורכות המון אנרגיה ולכן מומלץ לקנות סוללה עם אמפר גבוהה יחסית .

2) לכבות את הסוללה מהאופניים החשמליות כשלא משתמשים בה כאשר אתם מסיימים עם נסיעת האופניים החשמליים מומלץ לכבות את הסוויטץ עם המפתח. כך תחסכו בחיי הבטריה בזמן שאתם לא זקוקים לה. אך כדאי אולי לבדוק עם היצרן ולראות שאין בעיות מיוחדות. שכן דווחו מספר בעיות כמו הצטברות לחות ואבק בתא הסוללה. אלטרנטיבה פשוטה היא לנקות את תא הסוללה מדי שבוע כדי למנוע את ההצטברות של חומרים מזיקים.

3 ) חוםחום הוא אויבה המושבע של הסוללה. הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות לסוללת ליתיום הוא טעינה מלאה ואז חשיפה לטמפרטורות גבוהות. אל תשאירו את המטען שלכם חשוף אם חם בחוץ. חום הוא ללא ספק הגורם המשפיע ביותר כשמדובר על חיי הסוללה שלכם. כדאי להשאיר את הסוללה בטמפרטורת החדר, זאת אומרת בין 20-25 מעלות צלזיוס +-. הימנעו משימוש ממושך בבטריה וכשאתם מרגישים שהיא מתחממת מאוד, כדאי להעביר את המכשיר למקום קריר יותר, או להפסיק את השימוש לזמן מה, אחרת החום יפגע בבטריה ואתם תחוו ירידה ברמת התפקוד שלה.

4) אחסון הסוללהאם אתם אכן מאחסנים את הסוללה ולא משתמשים בה, עדיף לאחסן אותה תחת תנאים אופטימליים, אחרת היא תמשיך ותפרוק באופן טבעי ותחלש עם הזמן. לפני האחסון, וודאו שרמת הטעינה של הבטריה נמצא באיזור ה- 70 ~ 80 %(מצבStorage) . לאחר מכן אחסנו את הסוללה במקום קריר ויבש , הקור מעכב את הפריקה , ושומר על חיי הסוללה למתי שתזדקקו לה.

5 ) עדיף להשתמש בסוללה חדשה מאשר לקנות אחת משומשתמשום כך בבואכם לקנות סוללה או אופניים חשמליים חדשים , בקשו אחריות המציינת את ערך הירידה המקסימלי של הסוללה לאופניים חשמליות , ביחס לפרק זמן השימוש ( גם אם בפרק זמן של שנה הטענתי 5,000 פעמים הערך לא ירד מהערך הנקוב באחריות הסוללה ) .

נסיעה נעימה.בברכה , מעבדה מרכזית לאופניים חשמליים וסוללות ליתיוםצוות הובי ניטרו רעננה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כל המידע על אופניים חשמליות אופניים חשמליים . מעבדה ואולם תצוגה .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופניים חשמליות

מאת: אופניים חשמליותאופניים02/04/147450 צפיות
איך לקנות אופניים חשמליים ?.. מאוד פשוט , ראשית יש להקפיד על איכות המוצר , איכות המוצר נקבעת ע"י תעודת האחריות שמסופקת ע"י המוכר שלוקח ממכם את כספכם ומתחייב למה שכתוב בתעודת האחריות . חשוב לציין כי תעודת אחריות מכסה תקלות מסוגים שונים אך אינה מכסה תקלות שנובעות כתוצאה משימוש לא נכון וכתוצאה מקורוזיה , ממים ומעומס .

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: sharondan80אופניים01/12/151880 צפיות
חשוב להקפיד למקסם את רמת הבטיחות, שכן אמנם הכתוב לעיל מהותי אך לא פחות הדגש של אבזור נלווה לרוכב האופנוע שניתן למצוא בחנויות מתמחות לציוד אופנועים.

מאת: vodplaceאופניים30/06/151857 צפיות
כל אדם שאופניים יקרים לליבו והשימוש שלו בהם הוא יום-יומי יגיד לכם שמנשא לאופניים הוא דבר חיוני ואפילו הכרחי על מנת לשנע את האופניים ממקום למקום

מאת: ענת אמראופניים07/04/151569 צפיות
עבור רובנו, רכיבת אופניים היא לכל היותר אמצעי תחבורה. אך, עבור יותר ויותר אנשים, רכיבה זה התמכרות של ממש. במדריך הבא תהנו מכמה טיפים שיעזרו לכם לבחור ולרכוש זוג אופניים איכותי.

מאת: יעקב שמילאופניים28/12/142002 צפיות
בחירת צמיגים לאופניים אולי נשמעת כמו אחת הבחירות הפחות חשובות אך המומחים יסכימו כולם שהוא חשוב מאין כמותו.

מאת: ברטה חניאופניים05/08/143393 צפיות
אופניים חשמליות הם כבר לא דבר של מה בכך. משמשות ככלי רכב לכל דבר, חסכוניות בחניה, זרירות עקב היותן חשמליות ולא דורשות מאמץ גדול מצד המשתמש.

מאת: עידואופניים30/06/143947 צפיות
הדרך הנכונה ביותר לבחור לכם את זוג האופניים החשמליות הבא שלכם

מאת: רינתיה גאלוואויאופניים05/04/146805 צפיות
לרכוב על אופניים בגיל מבוגר הוא חלומם של הרבה אנשים מבוגרים אך מה עושה מי שעדיין לא התנסה בכך...האם יוותר וימשיך לצעוד? ובכן את המציאות הזאת אפשר לשנות על ידי קורס של לימוד רכיבה על אופניים על כך במאמר הבא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica