חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לקנות אופניים חשמליות יד שנייה או לא לקנות – זאת השאלה?

מאת: ברטה חניאופניים05/08/20143395 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אופניים חשמליות הן מוצר שעבר את תקופת הטרנדיות וכבר אינו נחשב סתם אופנה, אלא דבר שימושי שנכנס לחיינו בסערה וכעת הוא חלק בלתי נפרד מהם. נראה שבכל מקום רואים אותם ושומעים עליהם ואכן כך הדבר, מדובר בתחום חם שהמכירות שלו עולות מיום ליום ושמתחדש כל פעם מחדש. שינויים והמצאות בתחום הם דבר שבשגרה, וכל הזמן תוכלו למצוא דגמים חדשים בשוק. בעקבות כך, נוצר היצע גדול מאוד של אופניים יד שנייה.

 

השאלה לקנות או לא לקנות מעסיקה כל אחד אשר מעוניין לרכוש לעצמו אופניים חשמליות. כמו בכל מוצר, אנשים הרי אוהבים להחליף, להשתדרג ולפרגן לעצמם את הצעקה האחרונה בתחום. מספיק רק לפתוח את אתרי מכירות של מוצרים משומשים ולגלות את השפע הקיים שם, בשלל סגנונות ושלל טווחי מחירים. אך האם לקנות? זה מפתה וזה זול לפעמים בהרבה יותר ממה שתמצאו כמוצר חדש בחנויות. אבל אליה וקוץ בה היא הדרך הכי טובה לתאר את זה, שהרי מה אנחנו באמת יודעים על ההיסטוריה שלהם? ואת המשפט הזה בטוח שמעתם כבר מספר פעמים בעבר – אין מתנות חינם בחיים.

 

במידה וכבר החלטתם לקנות משומשים, חשוב לדעת ממי קונים ואפילו עדיף להכיר את הבן אדם על מנת להיות ער לבעיות שעלולות לצוץ. עוד חשוב לדעת ולחקור מהי סיבת המכירה וגם לקבל רקע על מתי נרכשו לראשונה ומאיזו חנות, והאם האחריות עדיין בתוקף או האם היה מעורב בתאונות שונות? השאלות הללו נשמעות אולי קצת מפחידות, אבל לנסוע באופניים לא תקינים זה מפחיד הרבה יותר, לכו והתייעצו עם מומחים.

 

לכן עדיף לנסות ולהימנע מסוגי רכישות כאלה, כי רכיבה על מוצר שאינו תקין לגמרי ואין אנו יודעים עליו הכל, עלול לגרום לנו נזק וניתן להגיד אפילו שזה גובל בחוסר אחריות מסוים. אף פעם אי אפשר לגלות את כל הפרטים על כל החלקים ובנינו גם חבל להסתכן. דרך נוספת להסתכל על זה היא שקניית אופניים חשמליות חדשות הם חלק מחוויית השימוש, שכן אין תחושה טובה מבחירת האופניים והתאמתם לרוכב באופן אישי על ידי בעל מקצוע. קנייה של אופניים חדשות ובמצב טכני מצוין בחנויות הנבחרות יכולה לשמש ולהחזיק מעמד לשנים ארוכות עם התחזוקה הנכונה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ברטה חני

מאת: ברטה חנישייט11/12/142632 צפיות
תשכחו מכל מה שהכרתם על חגיגות וארועים עד היום, בריזה מציעה לכם את שירותיה של השכרת יאכטות וכך לציין את הארוע שלכם או להפתיע את הקרובים לכם ביותר באווירה מיוחדת, מקורית ואינטימית שאף אחד לא ישכח. מתאים לאירועים פרטיים או עסקיים, תוך בחירתם של יעדים שונים,אורך השייט והזמן ביום לפי האווירה הרצוייה ולפי המטרה.

מאת: ברטה חניעסקים - כללי07/11/141215 צפיות
כל עבודה לגובה דורשת מאיתנו עזרה של ציוד על מנת לאפשר הגעה ונגישות. כאן תמצאו טיפים לבחירת הסולם המושלם עבורך, הערכת היקף העבודה, התאמה לסביבת העבודה וכמובן התאמת הסולם לכך. סולמות אלומיניום הם המומלצים ביותר ומספקים את היציבות המקסימלית ומאפשרים עבודה נוחה ולא מסורבלת.

מאת: ברטה חניתעשייה12/10/14912 צפיות
היתרונות של משאבות חום כחימום תת רצפתי הם רבים, כאן תמצאו המלצות לגבי התקנתן ולמי מתאים סוג חימום זה, מהם החסרונות שלהם כאשר מותקנות לא כראוי וכיצד נכון לבצע את הטמעתן בתוך מבנים.

מאת: ברטה חניתעשייה12/10/14914 צפיות
היתרונות של משאבות חום כחימום תת רצפתי הם רבים, כאן תמצאו המלצות לגבי התקנתן ולמי מתאים סוג חימום זה, מהם החסרונות שלהם כאשר מותקנות לא כראוי וכיצד נכון לבצע את הטמעתן בתוך מבנים.

מאת: ברטה חניתעשייה11/08/141218 צפיות
בשנים האחרונות אנו רואים עלייה בשימוש במוצרים אשר נחשבים 'ירוקים', כלומר, הם ניזונים מהאנרגיה הקיימת באוויר וממחזרים אותה לשימוש נוסף אשר מפחית את השימוש בהפקת אנרגיות חדשות. משאבות חום וקולטי שמש הם רק חלק מהמוצרים הקיימים היום בשוק הפועלים מתוך עיקרון דומה של החיסכון בחשמל מתוך הבנה כי התברכנו בארץ חמה ושמשית וניתן להפיק אנרגיה חינמית לחלוטין ממנה. נוכחנו לדעת כי ההשפעה של ההתנהגות יכולה להזין או להיטב עם איכות הסביבה וקידום הנושא יכול לשמור על העולם לנו ולדורות הבאים.

מאת: ברטה חנירכב08/07/131630 צפיות
ציוד מכני הנדסי הנו שם כולל לכלי עבודה כבדים אשר משמשים לעבודות הנדסיות שונות בתחום הבניה, התעשייה והחקלאות. ציוד זה נקרא גם בשמו המקוצר צמ"ה/צ.מ.ה ומכונה ע"י משרד התחבורה בשם מכונה ניידת.

מאת: ברטה חניאורטופדיה ופיזותרפיה30/05/131052 צפיות
כסאות גלגלים משמשים את רובנו בשלב מתקדם של החיים ולצערנו בשלבים מוקדמים יותר. ישנם מס' סוגים של כסאות גלגלים למשל ממונעים. חשוב לקבל מידע מפרוט על הכסא וחשוב שיתאימו לנו את הכסא הנכון עבורנו הן מבחינת הפעילות והן בחנינת הגיל.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: sharondan80אופניים01/12/151882 צפיות
חשוב להקפיד למקסם את רמת הבטיחות, שכן אמנם הכתוב לעיל מהותי אך לא פחות הדגש של אבזור נלווה לרוכב האופנוע שניתן למצוא בחנויות מתמחות לציוד אופנועים.

מאת: vodplaceאופניים30/06/151859 צפיות
כל אדם שאופניים יקרים לליבו והשימוש שלו בהם הוא יום-יומי יגיד לכם שמנשא לאופניים הוא דבר חיוני ואפילו הכרחי על מנת לשנע את האופניים ממקום למקום

מאת: ענת אמראופניים07/04/151574 צפיות
עבור רובנו, רכיבת אופניים היא לכל היותר אמצעי תחבורה. אך, עבור יותר ויותר אנשים, רכיבה זה התמכרות של ממש. במדריך הבא תהנו מכמה טיפים שיעזרו לכם לבחור ולרכוש זוג אופניים איכותי.

מאת: יעקב שמילאופניים28/12/142006 צפיות
בחירת צמיגים לאופניים אולי נשמעת כמו אחת הבחירות הפחות חשובות אך המומחים יסכימו כולם שהוא חשוב מאין כמותו.

מאת: אופניים חשמליותאופניים15/07/143895 צפיות
סוללת הליתיום : מצבר המשתמש במספר מרכיבים כימיקליים כדי לייצר אנרגיה בכמות של פי 2 מהסוללות הרגילות שאנו משתמשים בהן ביום יום. הן מנוצלות בעיקר במכשירים חשמליים ניידים משום היכולת החזקה שלהן והאפשרות להטעינן מחדש... סוללות ליתיום משמשות אותנו יום ביומו ומחזיקות מעמד בדרך כלל שנה עד שלוש +- ... אך הבעיה בסוללות ליתיום היא שהן נחלשות עם הזמן ערך הסוללה ירד בכ 15% ברבעון +- .

מאת: עידואופניים30/06/143949 צפיות
הדרך הנכונה ביותר לבחור לכם את זוג האופניים החשמליות הבא שלכם

מאת: רינתיה גאלוואויאופניים05/04/146808 צפיות
לרכוב על אופניים בגיל מבוגר הוא חלומם של הרבה אנשים מבוגרים אך מה עושה מי שעדיין לא התנסה בכך...האם יוותר וימשיך לצעוד? ובכן את המציאות הזאת אפשר לשנות על ידי קורס של לימוד רכיבה על אופניים על כך במאמר הבא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica