חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך מקצועי לבחירת אופניים

מאת: ענת אמראופניים07/04/20151572 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בואו לגלות עוד על אופניים


עבור רובנו, רכיבת אופניים היא לכל היותר אמצעי תחבורה. אך, עבור יותר ויותר אנשים, רכיבה זה התמכרות של ממש. במדריך הבא תהנו מכמה טיפים שיעזרו לכם לבחור ולרכוש זוג אופניים איכותי. 

אופני שטח - כל המידע:

רכישה של אופני שטח היא רצינית ומשמעותית, ראשית בגלל המחיר הגבוה של אופניים מקצועיות מסוג זה, ושנית בגלל ההתאמה הקריטית הנדרשת. כשאתם רוכבים בשטח תלול, במהירות גבוהה, מתמרנים במיומנות, אתם צריכים להיות בשליטה מלאה, לבלום בזמן ובצורה מדויקת. לכן, אופני שטח כמו גם אופני כביש או אופני עיר, צריכות להתאים לכם בראש ובראשונה.

לפני שנכנסים לקנות ומוציאים את פנקס הצ'קים, חשוב לדעת מה אתם רוצים. מה התקציב? לשם מה אתם צריכים עכשיו אופניים? באיזה מידה אתם יכולים לרכוב על אופניים? תוכלו למצוא המון אופציות בטווח מחירים גדול. כדאי לבוא ממוקדים כדי שתוכלו לקנות, רק מה שחיוני. 

חפשו חנות מקצועית. שם יוכל הצוות לסייע לבחור דגם מסוים בהתאם לדרישות ולשתף אתכם במידע חשוב בנושאי רכיבה. 
בנוסף לכך, אסור לשכוח לקנות ציוד נוסף. חוץ מזוג האופניים, צריך שיהיה בגדים מיוחדים בשביל רכיבה נוחה. עוד משהו חשוב, צריך שיהיה לכם מגיני מרפקים, כך שבמקרה של תאונה קלה, היא לא תהיה הרסנית.

אם במקרה אתם מחפשים אופניים לילדים, אז הסיפור הוא דומה למדי. אתם רוצים אופניים בטיחותיות שמתאימות לגובה ולמשקל של ילדכם. זו רכישה שתרצו לעשות בליווי הילד, כדי שתוכלו לבדוק אם לילד נוח והגובה מתאים. 

בכל מקרה, אנו מזכירים לכם שבשום סיטואציה, אל תתפתו לצאת לרכיבה ביעד שאינכם מכירים. שהרי כאשר לא באמת מכירים את המסלול במקום, מסתכנים בללכת לאיבוד. מסיבה זו מומלץ לערוך בדיקה של המקום ולהגיע עם חבר נוסף. 
כמו כן, חשוב להימנע מרכיבה בצד הכביש, הרי מספיק שנהג פזיז שלא יסתכל בשביל תאונה. תוכלו למצוא לא מעט מסלולים בפארקים וביערות. לא צריך לקחת סיכון, חווית הרכיבה יכולה להיות מאתגרת גם כשהיא בטוחה.

בסופו של יום - רכיבה היא משתלמת! מדובר בדבר כיפי, לכן מומלץ להשתמש בזוג אופנים שברשותכם בשביל לחקור, לטייל, לפגוש אנשים ולשפר את הכושר. במקרה שאתם צריכים יותר מידע בנושא X היכנסו לכאן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת אמר

מאת: ענת אמרביקורות מוצרים30/05/161691 צפיות
עכשיו כשהגיעו ימות הקיץ החמים, נראה קצת מוזר לדבר על חימום בריכה, אבל האמת היא שדווקא בקיץ כדאי להשקיע בטיפול בבריכה כדי שבחורף נוכל להנות ממנה בראש שקט.

מאת: ענת אמרספורט וכושר גופני - כללי24/11/152615 צפיות
. סביר להניח שממילא אם הוא רואה אתכם רוכבים כל שבת הוא רוצה להצטרף גם כן, אז כדאי לוודא שיש לו את האופניים הטובות ביותר בשבילו.

מאת: ענת אמרעסקי מזון30/09/151308 צפיות
מהגן ועד לתיכון, ימי הולדת הם תמיד ביג דיל, ואם אתם הורים לילדים, אז ודאי ראיתם כבר הכל. מסיבות דיסני ונסיכות, מסיבות כדורגל, מסיבות ביער ועוד.

מאת: ענת אמרמתכוני מתוקים21/09/151844 צפיות
אז כדי לא לעבוד קשה מדי, ריכזנו כמה רעיונות חמודים, זולים ואסתטיים בשביל לשדרג את המסיבה שלכם בלי יותר מדי עבודה. מוכנים?

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151995 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ענת אמרסדר דין אזרחי06/08/152136 צפיות
כמו בהרבה דברים גם בנושא אישי וכאוב כזה. יש מחסומים וחומות כאשר מגיעים ליום קשה שבו נפטר הולך.

מאת: ענת אמרדת ומדינה23/07/152117 צפיות
רוב האנשים בישראל לא יודעים שהם יכולים להיקבר בצורה חילונית. יש הרבה אנשים שמנסים למנוע מכם את העונג הזה, והם לא בוחלים באמצעים.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: sharondan80אופניים01/12/151881 צפיות
חשוב להקפיד למקסם את רמת הבטיחות, שכן אמנם הכתוב לעיל מהותי אך לא פחות הדגש של אבזור נלווה לרוכב האופנוע שניתן למצוא בחנויות מתמחות לציוד אופנועים.

מאת: vodplaceאופניים30/06/151857 צפיות
כל אדם שאופניים יקרים לליבו והשימוש שלו בהם הוא יום-יומי יגיד לכם שמנשא לאופניים הוא דבר חיוני ואפילו הכרחי על מנת לשנע את האופניים ממקום למקום

מאת: יעקב שמילאופניים28/12/142003 צפיות
בחירת צמיגים לאופניים אולי נשמעת כמו אחת הבחירות הפחות חשובות אך המומחים יסכימו כולם שהוא חשוב מאין כמותו.

מאת: ברטה חניאופניים05/08/143393 צפיות
אופניים חשמליות הם כבר לא דבר של מה בכך. משמשות ככלי רכב לכל דבר, חסכוניות בחניה, זרירות עקב היותן חשמליות ולא דורשות מאמץ גדול מצד המשתמש.

מאת: אופניים חשמליותאופניים15/07/143893 צפיות
סוללת הליתיום : מצבר המשתמש במספר מרכיבים כימיקליים כדי לייצר אנרגיה בכמות של פי 2 מהסוללות הרגילות שאנו משתמשים בהן ביום יום. הן מנוצלות בעיקר במכשירים חשמליים ניידים משום היכולת החזקה שלהן והאפשרות להטעינן מחדש... סוללות ליתיום משמשות אותנו יום ביומו ומחזיקות מעמד בדרך כלל שנה עד שלוש +- ... אך הבעיה בסוללות ליתיום היא שהן נחלשות עם הזמן ערך הסוללה ירד בכ 15% ברבעון +- .

מאת: עידואופניים30/06/143948 צפיות
הדרך הנכונה ביותר לבחור לכם את זוג האופניים החשמליות הבא שלכם

מאת: רינתיה גאלוואויאופניים05/04/146806 צפיות
לרכוב על אופניים בגיל מבוגר הוא חלומם של הרבה אנשים מבוגרים אך מה עושה מי שעדיין לא התנסה בכך...האם יוותר וימשיך לצעוד? ובכן את המציאות הזאת אפשר לשנות על ידי קורס של לימוד רכיבה על אופניים על כך במאמר הבא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica