חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד תבחרו לעצמכם אופניים חשמליות מושלמות

מאת: עידואופניים30/06/20143950 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם החלטתם לאמץ את הגישה הירוקה ולשמור על איכות הסביבה על ידי הימנעות מנהיגה ברכב, אם החלטתם שהגיע הזמן לצמצם את ההוצאות על הדלק או אם סתם נמאס לכם לעמוד בפקקים ואתם שוקלים לרכוש אופניים חשמליות, לפניכם משימה לא פשוטה. כגודל הביקוש כך גם גודל ההיצע. אם טרם התחלתם לחפש את הדגם של האופניים אשר יתאים לכם, צפויה לכם הפתעה לא קטנה, כי היום ישנם עשרות דגמי אופניים חשמליות וכדי לבחור את הזוג המושלם נדרש סקר שוק של ממש. אז על מה חשוב לשים דגש כאשר בודקים את הדגמים השונים של האופניים החשמליות? על כך במאמר שלפניכם.

משקל האופניים

מכיוון שמדובר על פריט לא זול שגם מאוד אהוב על הגנבים, לא כדאי להשאיר אותו בשום מקום, גם אם הוא קשור לעמוד. מבחינת המשתמש זה אומר שצריך לסחוב את האופניים לכל מקום. על מנת שזה יהיה אפשרי ולא מעיק מדיי, חשוב שמשקל האופניים יהיה סביר או ליתר דיוק סביב עשרה קילוגרמים. במידה והאופניים שוקלות הרבה יותר מזה, מהר מאוד ימאס לכם לסחוב אותם או שיתפסו לכם השרירים ותתחילו לוותר, מה שבסופו של דבר עלול להסתיים בגנבה.

צורת הקיפול

על מנת להיכנס עם אופניים החשמליות לכל מקום ציבורי ובמיוחד לתוך מתחם הרכבת, החוק קובע כי יש לקפל אותן. מסיבה זו שיטת הקיפול או יותר נכון קלות הקיפול שלהן הוא פרמטר נוסף שמאוד חשוב לבדוק. ישנם דגמים שניתן להמשיך ולגלגל אותם גם כשהם במצב מקופל, את האחרים תצטרכו להרים ולסחוב ביד. דגם מסוג אחר יוכל כשהוא במצב מקופל להיכנס לתוך תיק מיוחד.

סוג הסוללה

סוג הסוללה ישפיע על כמות הזמן שהיא תהיה טעונה. סוללת ליטיום נחשבת לסוללה הכי איכותית היום מכיוון שהיא נחשבת לאיכותית ביותר בין השאר מכיוון שהיא מספיקה להרבה יותר זמן. כמות הוולט הוא פרמטר נוסף הקשור לסוללה שכדאי לבדוק על מנת להבטיח שימוש נוח לאורך זמן וכמות שעות מכובדת ללא טעינה.

מהירות מקסימאלית ומשקל נוסע מרבי

מרבית האופניים החשמליות מגיעים היום למהירות של כ-30 קמ"ש או כך לפחות יבטיחו לכם בחנות המשווקת אותם. בפועל מדובר על מהירות נמוכה יותר, מכיוון שהיא מושפעת ממהירות הרוח ומהכיוון שלה, ממשקל הרוכב, מהשיפוע ומסוג הכביש שעליו נוסעים, לכן כדאי לקחת זאת בחשבון כאשר בודקים דגמים שונים. בנוסף, כדאי גם לבדוק מהו משקל הנוסע המרבי שהאופניים יכולים לשאת, מכיוון שככל שהאופניים עדינות יותר וקלות יותר כך המשקל הזה יורד ואם המשקל שלכם יהיה כבד מדיי לאופניים זה יאט משמעותית את מהירות הנסיעה שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידו

מאת: עידובר ובת מצווה18/06/151130 צפיות
כאשר מועד בר המצווה הולך ומתקרב, חשוב מאוד להקדיש זמן למציאת מקום מוצלח שמתאים לקיום האירוע. בחירה של מקום לבר מצווה בתל אביב לא יכולה להיות דבר חפוז, לכן, ראוי לשים לב לכמה וכמה קריטריונים, כדי ליצור את האירוע המושלם.

מאת: עידואטרקציות27/01/152181 צפיות
טיסה בכדור פורח היא חוויה בלתי נשכחת ואפילו טובה יותר כאשר ניתן לרכוש קופון עבור חוויה כזאת.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי27/01/151328 צפיות
מקומות רבים מציעים לזוגות לערוך את אירוע הברית שלהם אצלם. בשנים האחרונות שניתן לראות מגמה של עריכת אירוע ברית בעיקר באזור המרכז.

מאת: עידוחתונות13/12/141167 צפיות
חתונות עד 300 איש הפכו להיות טרנד בשנים האחרונות. זוגות רבים בחרו לוותר על חתונות גדולות ומעדיפים יותר חתונות קטנות ואינטימיות יותר.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי27/08/141224 צפיות
הטרנד הפופולרי ביותר בתחום האירועים הוא עריכת אירועים במסעדות. כל מה שרציתם לדעת על הטרנד החדש שהולך להישאר פה עוד הרבה זמן.

מאת: עידומתכונים ואוכל - כללי09/08/142085 צפיות
היום מודדים אירוע טוב או מסעדה טובה לפי האוכל שמוגש בה. רוצים לאכול את המאכלים הטעימים ביותר, אתם חייב לשכור את שירותיו של השף הפרטי יואב בר.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי09/08/141167 צפיות
מתכננים לערוך אירוע בקרוב ורוצים לחסוך סכום גבוה של כסף, אולי כדי שתחשבו לערוך את האירוע שלכם באוהל. אוהלים לאירועים הפכו להיות טרנד מאוד פופולרי בתחום האירועים בישראל

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: sharondan80אופניים01/12/151882 צפיות
חשוב להקפיד למקסם את רמת הבטיחות, שכן אמנם הכתוב לעיל מהותי אך לא פחות הדגש של אבזור נלווה לרוכב האופנוע שניתן למצוא בחנויות מתמחות לציוד אופנועים.

מאת: vodplaceאופניים30/06/151859 צפיות
כל אדם שאופניים יקרים לליבו והשימוש שלו בהם הוא יום-יומי יגיד לכם שמנשא לאופניים הוא דבר חיוני ואפילו הכרחי על מנת לשנע את האופניים ממקום למקום

מאת: ענת אמראופניים07/04/151574 צפיות
עבור רובנו, רכיבת אופניים היא לכל היותר אמצעי תחבורה. אך, עבור יותר ויותר אנשים, רכיבה זה התמכרות של ממש. במדריך הבא תהנו מכמה טיפים שיעזרו לכם לבחור ולרכוש זוג אופניים איכותי.

מאת: יעקב שמילאופניים28/12/142006 צפיות
בחירת צמיגים לאופניים אולי נשמעת כמו אחת הבחירות הפחות חשובות אך המומחים יסכימו כולם שהוא חשוב מאין כמותו.

מאת: ברטה חניאופניים05/08/143396 צפיות
אופניים חשמליות הם כבר לא דבר של מה בכך. משמשות ככלי רכב לכל דבר, חסכוניות בחניה, זרירות עקב היותן חשמליות ולא דורשות מאמץ גדול מצד המשתמש.

מאת: אופניים חשמליותאופניים15/07/143895 צפיות
סוללת הליתיום : מצבר המשתמש במספר מרכיבים כימיקליים כדי לייצר אנרגיה בכמות של פי 2 מהסוללות הרגילות שאנו משתמשים בהן ביום יום. הן מנוצלות בעיקר במכשירים חשמליים ניידים משום היכולת החזקה שלהן והאפשרות להטעינן מחדש... סוללות ליתיום משמשות אותנו יום ביומו ומחזיקות מעמד בדרך כלל שנה עד שלוש +- ... אך הבעיה בסוללות ליתיום היא שהן נחלשות עם הזמן ערך הסוללה ירד בכ 15% ברבעון +- .

מאת: רינתיה גאלוואויאופניים05/04/146810 צפיות
לרכוב על אופניים בגיל מבוגר הוא חלומם של הרבה אנשים מבוגרים אך מה עושה מי שעדיין לא התנסה בכך...האם יוותר וימשיך לצעוד? ובכן את המציאות הזאת אפשר לשנות על ידי קורס של לימוד רכיבה על אופניים על כך במאמר הבא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica