חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריהוט לבתי ספר / ריהוט למתנ"ס

מאת: עידורהיטים16/07/20147084 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

ריהוט הוא מונח רחב במיוחד

כשמדברים על ריהוט לבתי ספר או ריהוט למתנ''סים, ברור שבכל אחד מהמקרים מדובר על רשימה שונה של פריטים שנדרש לרכוש. מספר חדרי הלימוד או מספר התלמידים הם המשתנים העיקריים שייכנסו לתמונה, אך גם סדר היום שאמור להתנהל במוסדות. במקרה של מתנ''ס, למשל, מושם פעמים רבות דגש על מתקני כושר וספורט, בין אם פנימיים ובין אם חיצוניים, דוגמת סולם אופקי, סולם טיפוס איגלו, מתקן טבעות, מתקן טיפוס, מתקן לביצוע כפיפות בטן בעמידה, שק איגרוף ועוד.

הריהוט, הן בבתי הספר והן במתנ''סים, יכלול כמעט תמיד כיסאות, שולחנות (הן רגילים והן שולחנות מחשב), ארונות, ספסלים, ספריות – והרשימה עוד ארוכה. הבחירה של אלה צריכה להתחשב ברמת העמידות של הרהיטים, בחומרי הגלם הספציפיים או אפילו בעיצוב, שצריך להיות נעים לעין, או להתאים לאווירה שמעוניינים ליצור.

כדי להפוך את הביקור של הילדים במקום לנעים יותר, בעיקר במקרה של ריהוט למתנ''סים, חשוב לרכוש גם פריטי משחק ויצירה מסוגים שונים. בין השאר, מדובר כאן על כן ציור וארונית לייבוש ציורים, לוחות צבעים או אותיות, לוח איקס מיקס ("איקס עיגול") או לוח חשבוניה.

דגשים במציאת הריהוט האידיאלי

כאשר רוכשים ריהוט לבתי ספר או ריהוט למתנ''סים, ברור כי הרהיטים הנבחרים צריכים למלא מספר תנאים בסיסיים. הם צריכים להיות לא רק נוחים לתפעול, אלא גם עמידים – הרכישה צריכה לשמש את בתי הספר לתקופה בת מספר שנים לפחות. כדי למנוע פגיעות בילדים או בבני הנוער, חשוב לוודא שהרהיטים הם הבטיחותיים ביותר שניתן להעלות על הדעת, כפי שיעידו בוודאי תווי תקן שהם פשוט חייבים להחזיק בהם.

רכישה של רהיטים עשויה להגיע לסכומי כסף משמעותיים, ולכן מומלץ לרכוש אותם במקום אחד המציע ציוד למוסדות מכל סוג: לא מן הנמנע שרכישה "סיטונאית" של פריטים תאפשר הנחות משמעותיות על כל אחד מהם. כדי שלא לרכוש רהיטים שאינם מתאימים, או אפילו לא נדרשים, חשוב להעביר לגורמים המוכרים את כל הדרישות, המאפיינים והצרכים של המקום. כך, למשל, מספר הילדים, או הפעילויות שמעוניינים להעמיד לרשותם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידו

מאת: עידובר ובת מצווה18/06/151129 צפיות
כאשר מועד בר המצווה הולך ומתקרב, חשוב מאוד להקדיש זמן למציאת מקום מוצלח שמתאים לקיום האירוע. בחירה של מקום לבר מצווה בתל אביב לא יכולה להיות דבר חפוז, לכן, ראוי לשים לב לכמה וכמה קריטריונים, כדי ליצור את האירוע המושלם.

מאת: עידואטרקציות27/01/152180 צפיות
טיסה בכדור פורח היא חוויה בלתי נשכחת ואפילו טובה יותר כאשר ניתן לרכוש קופון עבור חוויה כזאת.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי27/01/151328 צפיות
מקומות רבים מציעים לזוגות לערוך את אירוע הברית שלהם אצלם. בשנים האחרונות שניתן לראות מגמה של עריכת אירוע ברית בעיקר באזור המרכז.

מאת: עידוחתונות13/12/141165 צפיות
חתונות עד 300 איש הפכו להיות טרנד בשנים האחרונות. זוגות רבים בחרו לוותר על חתונות גדולות ומעדיפים יותר חתונות קטנות ואינטימיות יותר.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי27/08/141222 צפיות
הטרנד הפופולרי ביותר בתחום האירועים הוא עריכת אירועים במסעדות. כל מה שרציתם לדעת על הטרנד החדש שהולך להישאר פה עוד הרבה זמן.

מאת: עידומתכונים ואוכל - כללי09/08/142084 צפיות
היום מודדים אירוע טוב או מסעדה טובה לפי האוכל שמוגש בה. רוצים לאכול את המאכלים הטעימים ביותר, אתם חייב לשכור את שירותיו של השף הפרטי יואב בר.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי09/08/141167 צפיות
מתכננים לערוך אירוע בקרוב ורוצים לחסוך סכום גבוה של כסף, אולי כדי שתחשבו לערוך את האירוע שלכם באוהל. אוהלים לאירועים הפכו להיות טרנד מאוד פופולרי בתחום האירועים בישראל

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204820 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195997 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182639 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181782 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181756 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181864 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181625 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica