חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

2. קידום אורגני, קידום ממומן ורשתות חברתיות

רשת האינטרנט הפכה לזירה המרכזית של שיווק של עסקים וחברות. עסקים רבים כבר הבינו את הפוטנציאל הרב הטמון בפרסום ושיווק באינטרנט. חברות קידום אתרים ומקדמי אתרים מציעים לבעלי עסקים אפשרויות קידום ופעולות שיווק רבות: קידום אתרים אורגני, קידום ממומן, קידום ברשתות החברתיות, רב מסר וכדומה. עבודת קידום אתרים מטרתה להביא לחשיפה גדולה של לקוחות פוטנציאליים, חיזוק המיתוג אולי המותג לשם הגדלת מחזור הרווחים.

הבחירה של סוג הקידום: קידום אורגני, קידום ממומן, רשתות חברתיות או רב מסר, נעשית ע"י בעלי העסק, ובאפשרות למצות את הפוטנציאל הגלום בפעילות באינטרנט.

קידום אתרים אורגני

עבודת קידום אורגני כוללת עבודה יסודית של בניית מבנה אתר נכון הכולל קישורים פנימיים, הרכבת קישורים המפנים אל האתר, הכנסת תכנים לאתר והפצת האתרים המקוריים. עבודת קידום אתרים אורגני כוללת בתחילה עבודה רבה ובהדרגה עם התקדמות הקידום כמות העבודה יורדת. עבודת קידום זו איטית יחסית ודורשת חודשים ארוכים להשגת התוצאות, אך לאחר מכן ניתן לשמר את עבודת הקידום.

קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן מתבסס על הצבת מודעות פרסום  במנועי החיפוש בראש תוצאות החיפוש או לצידן ובדפים פנימיים או קידום ממומן בפייסבוק. עבודת קידום ממומן מקצועית תביא לחשיפה ללקוחות פוטנציאליים שיקליקו על המודעות ויגיעו אל האתר ויביאו לגידול מחזור הרווחים. מחיר ההקלקה משתנה בהתאם לתחרות על מילת החיפוש. עבודת קידום ממומן מבוססת על איתור נכון של מילות חיפוש בהתאם לתחום. היתרון של פרסום ממומן הוא בחשיפה המהירה והישירה לגולשים, החיסרון הוא שיש לשלם על כל הקלקה על המודעה והחשיפה לגולשים היא רק כשהמודעה מופיעה, לאחר הסרת מסע הפרסום האתר נשאר בדפים האחוריים של האתר חיפוש במנועי החיפוש.

קידום ברשתות חברתיות

הרשת החברתית פייסבוק זוכה להצלחה מסחררת וכיום גם לגוגל יש רשת חברתית. קידום ברשתות חברתיות  הפך למועדף על בעלי עסקים רבים המצליחים לפרסם מבצעים, מוצרים חדשים, לשתף תמונות וסרטונים לשם השגת לקוחות חדשים ושמירה על קשר עם לקוחות קיימים. סוד ההצלחה של פייסבוק הוא בהקמת דף עסקי או אתר המאפשר לגולשים להגיב ולשתף. על מנת לנהל דף עסקי בפייסבוק בצורה מקצועית, שתניב את הפירות, עסקים רבים פונים לחברות קידום אתרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איראל מלניק  - מומחה קידום אתרים ושיווק אתרים,. בעל ניסיון רב בקידום ממומן, דפי נחיתה, רב מסר, שיווק בפייסבוק ועודץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל מלניק

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213442 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202193 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172770 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172691 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162264 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162833 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162735 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica