חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס מקצועי בתחום התכנות

מאת: ליטל כץתוכנה06/08/20141022 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בואו להפוך למפתחים מדופלמים

בואו ללמוד אצלנו לימודי דוטנט ותהפכו למפתחים מהשורה הראשונה. הקורס שלנו כולל בתוכו תוכן עניינים רב מאוד, שיהפכו אתכם למפתחים מעולים שמחזיקים בידע וניסיון של פסגת הטכנולוגיה. לימודי דוטנט אלו הם לימודים מבוקשים מאוד בעולם ההייטק, כאשר בוגרי ההסמכה מתקבלים בקלות לעבודות נחשקות בחברות המחשבים הטובות ביותר בעולם. במסגרת הקורס, שמועבר על ידי הטובים בתחום שידאגו להביא אתכם לשיא שלכם, תלמדו גם לכיצד לפתח אפליקציות שקשורות לרשתות חברתיות ועוד הרבה יותר מכך.

הגשימו את החזון

אם גם אתם רוצים להכנס לעולם ההייטק עם תנופה אך אף פעם לא באמת ידעתם איך לעשות את זה, הרשמו עכשיו אל קורס דוטנט ואנחנו נלווה אתכם החל משלב ההרשמה ועד לשלב בו תתחילו ללמוד. במסגרת הלימודים, המומחים שלנו יכינו אתכם לבחינות ההסמכה החדשות של מיקרוסופט, שיהפכו אתכם לאנשי פיתוח מהשורה הראשונה. במסגרת הלימודים תתרגלו רבות את כל נושאי הלמידה, כך שלאחר ההסמכה אנשי המקצוע שיקבלו אתכם לעבודות יוכלו לדעת בבטחון שהעובדים החדשים שהם מקבלים, כבר מחזיקים בניסיון מעשי כך שלעומת מתמודדים אחרים, היתרון יהיה שלכם.

הפכו למבוקשים בעולם המחשבים וההייטק

אם תמיד היה לכם רקע במחשבים וכעת אתם רוצים להפוך את הידע והניסיון שלכם לקריירה, בואו ללמוד אצלנו ונהפוך אתכם לאנשי הייטק מנוסים כבר מהיום הראשון שבו תתחילו לעבוד באחת מחברות ההייטק. אחרי הכל, במידה ותעברו בהצלחה את בחינות ההצלחה של מיקרוסופט, מובטחת לכם עבודה נחשקת בחברה נחשבת. גם אם אתם מגיעים מתחומים טכנולוגיים אחרים ובכל זאת מעוניינים להיות מפתחים מטעם מיקרוסופט, תוכלו לעשות זאת ולהרשם ללימודים ללא קושי. לכל בעיה, טענה או התלבטות שיש לכם, אנו מעמידים את מיטב המומחים שלנו לרשותכם כך שאל תהססו לפנות אלינו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליטל כץ

מאת: ליטל כץעיצוב גרפי22/03/152512 צפיות
קורסי תעודה בעיצוב גרפי נמשך לרוב מספר חודשים, כאשר תוכנית הלימודים הספציפית נתונה לשיקול דעתו הבלעדי של מוסד הלימודים שעומד מאחוריה. יחד עם זאת, ניתן להזכיר מספר נושאים מרכזיים העומדים בבסיס העיצוב הגרפי, ואשר נכללים כמעט תמיד כחלק אינטגרלי מתוכניות הלימודים בו. קורס עיצוב גרפי ברמה מקצועית חייב להכיל את התכנים הבאים :

מאת: ליטל כץלימודי תעודה ומקצוע24/12/141218 צפיות
כיוון הביקוש בתחום גדול, מוסדות רבים עורכיםמיונים קפדניים לפני שהם מחלטים על מועמד כזה או אחר. אנשים שמרגישם שזהו הכיוון שלהם, אך הם חסרי ניסיון, יכולים להתעודד כיוון שכיום קיימות מכינות בדיוק עבור מטרה זו, עבור לקבל עזרה לעבור את מבחני הקבלה ולהשתלב במסלול לימודי עיצוב גרפי.

מאת: ליטל כץלימודי תעודה ומקצוע20/11/141200 צפיות
ממש כמו כל קורס אחר, גם קורס לינוקס מביא עמו אפשרויות קידום ותעסוקה. בוגרי הקורס משתלבים בעבודות בתחום המחשבים וההייטק.

מאת: ליטל כץלימודי תעודה ומקצוע29/10/141126 צפיות
כבר זמן רב שמחשבים הפכו להיות חלק טבעי מחיינו, הם נמצאים בסביבה הטבעית שלנו ומשמשים אותנו יום יום- בבית, בעבודה וכמעט בכל מקום אשר נהיה בו יהיה לפחות מחשב אחד שיעשה בו שימוש. המחשבים מאפשרים לנו לעשות כמעט הכל- לקבל מידע חדש, להעביר את הזמן בגלישה, לבצע רכישות און- ליין ועוד.

מאת: ליטל כץלימודי תעודה ומקצוע04/09/141107 צפיות
בשונה מהנהוג בעבר, שעסקים היו מנהלים את עצמם בצורה ידנית וצוברים ערמת ניירת על השולחן, כיום כל עסק ולו הקטן ביותר מחזיק ברשותו מחשב המחובר לרשת וכך בעצם מנהל את עצמו בצורה יעילה, מהירה וחכמה.

מאת: ליטל כץלימודי תעודה ומקצוע20/08/141104 צפיות
תנופת הפיתוח של עולם הסלולר עוררה ביקוש רב למפתחי אפליקציות בעלי הכשרות שונות. קורס פיתוח אפליקציות הוא ללא כל ספק אחד הקורסים המבוקשים והמעניינים ביותר בענף.

מאת: ליטל כץלימודי תעודה ומקצוע20/08/141141 צפיות
תנופת הפיתוח של עולם הסלולר עוררה ביקוש רב למפתחי אפליקציות בעלי הכשרות שונות. קורס פיתוח אפליקציות הוא ללא כל ספק אחד הקורסים המבוקשים והמעניינים ביותר בענף.

מאמרים נוספים בנושא תוכנה

מאת: ליאורתוכנה05/10/162696 צפיות
לימודיו של הנדסאי תוכנה, מאפשרים לעבוד בתחום התוכנה, ומתקיימים בבית ספר להנדסאים. בית ספר להנדסאים, שנמצא בתל אביב יפו, מספק הזדמנות לתושבי תל אביב והסביבה, ללמוד בו. תכנית הלימודים מתעדכנת, בהתאם לשינויים שחלים במקומות העבודה העתידיים.

מאת: אריה הרשקותוכנה19/07/152310 צפיות
"אני יודע מה מצב העסק שלי" זהו אחד מהמשפטים שכל בעל עסק אמור לדעת להגיד ואני שומע זאת לא מעט. ואז אני שואל, "ואיך אתה יודע מה המצב"? הבנת התשובה לשאלה זו תעזור להבין מה משמעות התאמת תוכנה לניהול עסק.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151898 צפיות
חברות רבות ברחבי העולם וכמובן גם בישראל עוסקות במלאכה המעניינת אך גם המאתגרת של פיתוח מוצרים אשר יש בהם אלמנטים טכנולוגיים. חלקן שייכות לצוות המו"פ של חברות אשר עוסקות גם בייצור בפועל של המוצרים, בעוד שחלקן נותנות את שירותי הפיתוח והתכנון לחברות יצרניות שונות ומגוונות.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151832 צפיות
מדענים כגון ניוטון, מקסוול ואחרים העניקו לנו את המודלים המתמטיים, "חוקי המדע" שהופכים לאפשרי את החיזוי המדויק של התפתחות מערכות ועצמים פיזיקליים בחלל ובזמן בהינתן תנאי שפה מסוימים ותנאי התחלה. מתמטיקאים יישומיים המציאו שיטות נומריות המסוגלות לייצר מספרים ושרטוטים המסייעים לתאר במדויק כיצד מערכות ועצמים יתפתחו בחלל ובזמן. הדבר מאפשר לנו לבצע סימולציות, להתאים פרמטרים, ובסופו של דבר לבצע תכנון טוב יותר, אם לא הטוב ביותר.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151837 צפיות
בארבע כתבות הספקנו להכיר את שיטת התכנון והייצור בעזרת מחשב, למדנו מי עושה בה שימוש ואילו שימושים נרחבים קיימים בעזרתה. בכתבה האחרונה בסדרה נבין מהי הטכנולוגיה העומדת מאחורי השיטה.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151835 צפיות
בשלושת הכתבות הקודמות למדנו מהי טכנולוגיית תכנון וייצור בעזרת מחשב, סקרנו את המשתמשים בשיטה ומהם השימושים הרבים שנעשים בה ברחבי העולם. בכתבה רביעית זו נצלול יותר פנימה ונציג את סוגי ה- CAD הקיימים ומי עשוי למצוא שימוש בכל אחד מהם.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151699 צפיות
בשתי הכתבות הקודמות הכרנו את תחום התיב"ם – תכנון וייצור בעזרת מחשב, ולמדנו מהי חשיבותו הגדולה בעולם תכנון המוצרים בענפי ההנדסה, הפיזיקה והמדע. נגענו גם במשתמשים העיקריים בטכנולוגיה זו, ובכתבה זו נרחיב אודות השימושים ב CAD ומי מנצל זאת לטובתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica