חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח עפעפיים הוא ניתוח שמומלץ לאנשים רבים לעשות

מאת: sharonkal80קוסמטיקה09/08/20141064 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צניחת עפעפיים זה מושג שכולנו מכירים, אך האמת היא, שעד שאנחנו לא מגיעים לשלב בחיים שבו העפעפיים שלנו מתחילים לצנוח, אנחנו לא באמת מאמינים שזה יגיע גם אלינו. יחד עם זאת, אם זה קרה לך ואם את חשה שינוי בזמן האחרון, אז אין ספק שכדאי שתתחילי לשקול את האופציה של ניתוח עפעפיים, כי ניתוח של העפעפיים זו בהחלט יכולה להיות בחירה טובה. לא מדובר על עניין שהוא רק אסתטי, כי למען האמת, עפעפיים שצונחים עלולים לגרום גם לבעיות קשות בראיה ואין כל סיבה שבגללה את צריכה להשלים עם מצב כזה. לכן לא כדאי שתדחי את העניין הזה ובהחלט כדאי שתבררי כבר עכשיו את כל המידע אודות ניתוח כזה.


ניתוח עפעפיים ותוצאותיו

רגע לפני שאת בוחרת לעשות ניתוח עפעפיים ולפני שאת מחליטה איפה לעשות את הניתוח הזה, כדאי יהיה שתבררי מידע בנושא. מצד אחד זה נכון שניתוח של העפעפיים יכול להרים אותם ולעזור לך להתמודד עם קשיי הראיה שאת חשה בזמן האחרון, אך אם הציפייה שלך היא להיראות שוב כפי שנראית לפני עשרות שנים, אז אין ספק שאת טועה. הניתוח הזה יכול לגרום לכך שתיראי טוב יותר ותחושי צעירה יותר, אך את חייבת להיות ריאלית ולהבין מהן תוצאות שבאמת אפשר להגיע אליהן אחרי ניתוח כזה.


ההתאוששות מהניתוח

ניתוח עפעפיים הוא ניתוח לכל דבר, וזאת למרות שהרבה אנשים רואים בו ניתוח פשוט. זה נכון שניתוח עפעפיים הוא ניתוח שנעשה על בסיס יום יומי בהרבה מאוד מקומות בישראל, אך אסור לשכוח שמדובר על ניתוח לכל דבר. לכן טוב תעשי אם תפני את הימים שאחרי הניתוח כדי להתאושש, כי אפילו שתרגישו מצוין מייד אחרי הניתוח, עדיף יהיה לא להתאמץ יותר מידי מייד אחריו. הניתוח הזה יכול לעשות לך רק טוב והוא בהחלט מומלץ, כך שכל מה שנותר לך לעשות כעת זה לבחור את המקום בו תעברי את הניתוח שישפר את הראיה שלך ואת ההופעה החיצונית שלך.

 

ניתוח עפעפיים, לצד מגוון ניתוחים נוספים לשיפור המראה של הפנים, מהווים חלק מתוך מכלול. כלומר, עור הפנים דורש תחזוקה שוטפת בלי קשר לניתוח כזה או אחר. העור חייב לקבל את כל החומרים כגון מינרלים, ויטמינים וחומצות על מנת לשמור על מצב תקין. הזנחה מובילה לעוד ועוד ניתוחים שמהם עדיף להימנע ככל הניצן ולעשות רק אם אין ברירה.

 

-----------------------------
אשמח לעמוד לרשותכן בכל סוגיה ושאלה.

שלכון ובשבילכן,

שושי קורן.

קוסמטיקאית רפואית חולון.

טל: 052-3354558

 

אימיל: yofikoren@walla.com


 



תגיות המאמר: ניתוח עפעפיים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון קל לשירותכם,

אחלה יום!!!

הלבנת שיניים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharonkal80

מאת: sharonkal80קייטרינג02/09/141934 צפיות
אחת מהאופציות הפופולאריות העומדות לרשותכם היא קייטרינג חלבי. קייטרינג של מוצרי חלב הפך להיות פופולארי מאוד באירועים בשנים האחרונות ויש לכך מספר סיבות.

מאת: sharonkal80שיפוצים31/08/14885 צפיות
בנייה בעץ יכולה להיות בנייה של צימרים או בתי מגורים. הבנייה יכולה להיות בכל גודל והיא מתאימה לבתי צימרים קטנים, גדולים ולבתים של ממש שאפילו יכולים להיות בגודל של 200 מ"ר.

מאת: sharonkal80שיפוצים26/08/14908 צפיות
כמעט בכל אשר תפנה תתקל בריצוף הדק המקסים, בעל המראה הטבעי, העשוי לרוב מעץ או משילוב עץ עם חומרים סינטטיים, ושמקנה לכל מקום מראה ייחודי ומלבב. גם הדק בחיפה זוכה להצלחה מסחררת.

מאת: sharonkal80טבעות אירוסין ונישואין25/08/14968 צפיות
רכישת טבעת יהלום מעוצבת מתאימה גם להצעת נישואין, אך היא מתאימה מאוד גם בתור מתנה ייחודית ומקורית לאישה שאתם אוהבים. טבעות יהלום מאז ומתמיד הם אהבתה של כל אישה- העיצוב הייחודי של היהלום, הנצנוץ הבולט למרחקים... כל אלה הופכים טבעות יהלומים מעוצבות למתנה מושלמת כביטוי לאהבה או להערכה

מאת: sharonkal80טבעות אירוסין ונישואין25/08/14967 צפיות
כל זוג שיעמוד בחלון הראווה של חנות התכשיטים או יסתכל בחנויות התכשיטים באתרי האינטרנט, ימצא למעשה את אותו הדבר- ניתן לבחור בין טבעות אירוסין בסגנון קלאסי לבין טבעות בסגנון יוקרתי ומעוצב.

מאת: sharonkal80גינון09/08/141014 צפיות
מתגוררים ברמת השרון? זקוקים לפרח או עציץ? משתלה ברמת השרון הינה בית עסק המספק ללקוחות מגוון של סוגי פרחים ועצים וכן אביזרים דקורטיביים עבור הגינה

מאת: sharonkal80בניין ואחזקה - כללי07/08/141017 צפיות
שירותי אינסטלטור 24 שעות משמשים את תושבי האזור בעת צרה, כאשר יש לזכור כי כמו בכל תחום אחר, גם הזמנה דחופה של אינסטלטור כרוכה בעלות נוספת.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187271 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152557 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152090 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152027 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151947 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151792 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151883 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica