חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טבעות יהלומים מעוצבות - חלומה של כל אישה

רכישת טבעת יהלום מעוצבת מתאימה גם להצעת נישואין, אך היא מתאימה מאוד גם בתור מתנה ייחודית ומקורית לאישה שאתם אוהבים. טבעות יהלום מאז ומתמיד הם אהבתה של כל אישה- העיצוב הייחודי של היהלום, הנצנוץ הבולט למרחקים... כל אלה הופכים טבעות יהלומים מעוצבות למתנה מושלמת כביטוי לאהבה או להערכה. בטבעת המעוצבת, תוכלו לשבץ יהלומים בווריאציות שונות ומעניינות: טבעות עם סמל האינסוף המתמטי, המסמלות אין סוף אהבה; טבעות המשובצות בכמה סוגי יהלומים, טבעות המשלבות יהלומים צבעוניים, טבעות המשלבות יהלומים ואבני חן ועוד. חנויות התכשיטים מציעות שפע של טבעות יהלומים מעוצבות, אותן תוכלו לקנות אם רק תשיגו את הסכום שיידרש לכך.


כיצד נבחר טבעות יהלומים מעוצבות מתוך השפע הקיים?

לפני שתרוצו לחנויות התכשיטים, יש כמה דברים שמומלץ לקחת בחשבון לפני בחירת הטבעת -

ראשית, גם אם שמעתם את זה בעבר, חשוב מאוד לערוך סקר שוק ולבדוק את החברות הקיימות בשוק (ניתן גם להסתכל באתרי האינטרנט של חנויות התכשיטים). זאת כדי לקבל מושג על ההבדלים בין סגנונות הטבעות, המחירים והאיכות. כמו כן, כדאי לדעת איך בודקים איכות של יהלום כדי לבחור נכון. איכות יהלום נמדדת לפי מידת הצלילות שלו והמשקל שלו בקראט. ככל שהטבעת מבוססת על יהלום "נקי" יותר היא נחשבת לאיכותית יותר. כמו כן, יהלום שמשקלו קראט ויותר, נחשב ליקר במיוחד בשוק התכשיטים. במידה וקוראי שורות אלו, תמהים כיצד התקציב שלרשותם יספיק לקניית טבעת יהלום מעוצבת, כדאי לדעת שניתן למצוא טבעות יהלומים יפיפיות במשקל פחות מקראט במחירים שפויים בהחלט.


פן נוסף שיש להתייחס אליו לפני רכישת טבעות יהלומים מעוצבות הוא הסגנון האישי של בת הזוג. יש טבעות יהלום שהן מגושמות למדי, ולא מתאימות לידיים קטנות ועדינות. ייתכן ובת הזוג מעדיפה טבעת יהלום המכילה יהלום בודד וקטן או שהיא מעדיפה עיצובים מסוימים. אם אינכם בטוחים באשר להעדפות של בת הזוג, כדאי לשאול קרובי משפחה שמכירים אותה מקרוב ויכולים לדעת פרטים אלו.

לאחר שרכשתם את טבעת היהלומים המעוצבת, אל תשכחו לוודא שקיבלתם את התעודות המספקות מידע לגבי איכות היהלום והאחריות עליו, תעודות אלו יבטחו אתכם במקרים של גניבה או אובדן הטבעת. לסיכום, במאמר זה תוכלו למצוא טיפים שימושיים לקניית טבעת יהלום איכותית שערכה לא יסולא בפז.



 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון קל לשירותכם,

אחלה יום!!!

הלבנת שיניים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharonkal80

מאת: sharonkal80קייטרינג02/09/141934 צפיות
אחת מהאופציות הפופולאריות העומדות לרשותכם היא קייטרינג חלבי. קייטרינג של מוצרי חלב הפך להיות פופולארי מאוד באירועים בשנים האחרונות ויש לכך מספר סיבות.

מאת: sharonkal80שיפוצים31/08/14885 צפיות
בנייה בעץ יכולה להיות בנייה של צימרים או בתי מגורים. הבנייה יכולה להיות בכל גודל והיא מתאימה לבתי צימרים קטנים, גדולים ולבתים של ממש שאפילו יכולים להיות בגודל של 200 מ"ר.

מאת: sharonkal80שיפוצים26/08/14908 צפיות
כמעט בכל אשר תפנה תתקל בריצוף הדק המקסים, בעל המראה הטבעי, העשוי לרוב מעץ או משילוב עץ עם חומרים סינטטיים, ושמקנה לכל מקום מראה ייחודי ומלבב. גם הדק בחיפה זוכה להצלחה מסחררת.

מאת: sharonkal80טבעות אירוסין ונישואין25/08/14967 צפיות
כל זוג שיעמוד בחלון הראווה של חנות התכשיטים או יסתכל בחנויות התכשיטים באתרי האינטרנט, ימצא למעשה את אותו הדבר- ניתן לבחור בין טבעות אירוסין בסגנון קלאסי לבין טבעות בסגנון יוקרתי ומעוצב.

מאת: sharonkal80גינון09/08/141014 צפיות
מתגוררים ברמת השרון? זקוקים לפרח או עציץ? משתלה ברמת השרון הינה בית עסק המספק ללקוחות מגוון של סוגי פרחים ועצים וכן אביזרים דקורטיביים עבור הגינה

מאת: sharonkal80קוסמטיקה09/08/141065 צפיות
רגע לפני שאת בוחרת לעשות ניתוח עפעפיים ולפני שאת מחליטה איפה לעשות את הניתוח הזה, כדאי יהיה שתבררי מידע בנושא.

מאת: sharonkal80בניין ואחזקה - כללי07/08/141017 צפיות
שירותי אינסטלטור 24 שעות משמשים את תושבי האזור בעת צרה, כאשר יש לזכור כי כמו בכל תחום אחר, גם הזמנה דחופה של אינסטלטור כרוכה בעלות נוספת.

מאמרים נוספים בנושא טבעות אירוסין ונישואין

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205007 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204967 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182369 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: כותבים תחלסטבעות אירוסין ונישואין01/10/161963 צפיות
הגיע הזמן ואתם בשלים להצעת נישואין, ההוצאות הגדולות מתקרבות ביניהם רכישת טבעת אירוסין. ההתלבטות היכן לרכוש טבעות אירוסין גורמת לכם כאב ראש לא קטן, מאחר שיש המון חנויות תכשיטים פזורים בכל הארץ. כאן נבהיר לפניכם כמה עובדות אותם לא שמעתם מעולם, הסוד היכן המקור לרכישת טבעות אירוסין בזול? זכרו זול לא בהכרח אומר שתרכשו טבעת אירוסין לא מכובד, זול במאמר זה יבהיר את פער המחירים בשיטת הקנייה הישירה.

מאת: רוני הכהןטבעות אירוסין ונישואין10/06/161885 צפיות
רוצים לגמרי להפתיע עם עיצוב שאפשר למצוא רק אצל חנות של תכשיטי מעצבים? כדאי שתדעו מה הסגנון של האישה שאותה אתם מעוניינים להפתיע על מנת שהסגנון המאוד ספציפי של מעצב תכשיטים יהיה רלבנטי עבורה.

מאת: kereninaטבעות אירוסין ונישואין07/09/152681 צפיות
התארסתם ? מזל טוב! הנה המדריך המלא איך לבחור טבעת אירוסין

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151967 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica