חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיולים באמסטרדם – לצעירים

מאת: DSD STUDIOטיולים בחו"ל10/08/2014980 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

להיות צעיר זה להיות בשיא, להיות בימים בהם אנחנו מלאים באנרגיה, חיוניות, רצון וסקרנות. החיים מלאים בהבטחה, ואנחנו מוכנים לפגוש את מה שמגיע בזרועות פתוחות, להתרגש ולחגוג. אמסטרדם היא יעד אטרקטיבי במיוחד לצעירים שכן נדמה שהעיר כולה נולדה לענות על הצרכים שלהם. שינויים מהירים, המון רחובות, המון חנויות, מגוון אינסופי של אטרקציות, ומרחב בו צעירים מכל העולם מגיעים לטייל, להיפגש ולנפוש. גן עדן לצעירים, ובמרחק טיסה קצרה מישראל.

אז מה מחכה לתיירים צעירים הבוחרים באמסטרדם כיעד הראשי שלהם לטיול וחופשה? היריעה קצרה מלהכיל, אך ננסה לחשוף בכמה מילים את הנקודות, הרעיונות, המקומות וההצעות שהעיר יכולה לספק לכל דורש, צעיר ברוחו או בגילו הביולוגי.

חיי הלילה והסצנה המקומית

חיי הלילה באמסטרדם לא דומים לחיי הלילה של אף עיר אחרת, בעיקר לא של תל-אביב. העיר קטנה, ורוב מקומות הבילוי נמצאים במרכז, מה שאומר שלא רק שתבלו את הימים במרכז העיר הקטנה, אלא גם את הלילות, מה שגורם לתיירים רבים להרגיש מאוד בנוח במקום החדש כבר ביום הראשון. הכול קטן, מוכר ונגיש, ויש תחושה שאפשר להסתדר בכל מקרה.

צעירים מכל העולם בוחרים לעשות טיולים באמסטרדם, העובדה כי העיר מהווה אטרקציה לתיירים מכל קצוות תבל, ומארחת מיליוני תיירים מדי שנה (רובם צעירים), אומרת כי חיי הלילה הינם תערובת אינסופית של תרבויות, מרחב שמאפשר מפגשים יוצאי דופן עם אנשים מכל מקום לחגיגה אחת. האווירה ההולנדית הכללית היא רגועה ושלווה, מה שמאפשר מפגשים נעימים, ועם מתח נמוך, פגישות אמיתיות בין אנשים. גם מועדוני הלילה מרגישים אחרת, וזה אחד מהדברים אותם יש לחוות בכדי להבין.

אמסטרדם לצעירים בנפשם

אמסטרדם היא אומנם מוקד משיכה לצעירים, אך גם הצעירים בנפשם ימצאו מענה לכל צורך תיירותי באשר הוא במרחב העירוני היפה והקטן. הצעירים (עד גיל מסוים) בוחרים לבלות את כל הטיול שלהם בתוך גבולות העיר, בעוד שהתיירים הבוגרים יותר בוחרים לרוב לבקר בעוד מגוון יעדים. ניתן לראות זאת עם טיולים לקבוצות בהולנד, שמבקרים למספר ימים באמסטרדם, אך ממשיכים הלאה לאטרקציות אחרות במדינה השטוחה.

ובכל זאת, אם אתם לא בני 22 ולא מחפשים לחגוג עד השעות הקטנות של הלילה, העיר מציעה אטרקציות תיירותיות לכל הגילאים, כולל למשפחות ולילדים, ואף לקשישים. הנגישות הגבוהה של רובם המוחלט של המוזיאונים, הנוחות שבהגעה ממקום למקום בתחבורה הציבורית, וריבוי האטרקציות באזור מרכז העיר יוצר רשת שלמה של פתרונות תיירותיים לכל תייר בעיר, בכל גיל, ומכל רקע.

מסעדות בעלות שם עולמי, מוזיאונים במספר הולך וגדל (כולל חלק מהמוזיאונים הנחשבים באירופה), פארקים רבים, מסלולי הליכה בין התעלות, אולמות קונצרטים, תערוכות, בזארים, שווקים, וכל זה במקביל לאירועי תרבות שונים המציגים את עצמם מדי שנה בשנה, בזמנים שונים ועם תוכן שונה ומרגש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

באמצעות פילוח נכון של קהל היעד, כותבי תוכן מקצועיים ושיטות קידוםמתקדמות, תביא החברה את האתר שלך למקומות הראשונים ב"גוגל". והמשמעות? פניות רבות והגדלת קהל הלקוחות הפוטנציאלים שלך! בוא להרגיש את ההבדל וקדם את העסק שלך עם חבילות קידום האתרים שלנו.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת DSD STUDIO

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163116 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: DSD STUDIOשיקום והידרותרפיה10/04/161702 צפיות
גיל הזקנה מתאפיין בלא מעט שינויים גופניים, שינויים שעלולים לגרום ללא מעט בעיות רפואיות. מתי יש צורך בשיקום גריאטרי אצל קשישים? התשובה במאמר הבא.

מאת: DSD STUDIOבריאות ורפואה כללי10/04/16924 צפיות
בעיות בדיבור הן חלק מקטגוריה רחבה יותר של לקויות, המכונות בשם הכולל הפרעות שפה. הן מתבטאות בקושי להתנסח בצורה נכונה, כתוצאה מגורמים גנטיים או נסיבתיים. כיצד לטפל? בואו לגלות.

מאת: DSD STUDIOהדברה10/04/161085 צפיות
כאשר עונת החורף מסתיימת והאביב בפתח, הנחשים מתחילים להתעורר ולחפש מזון. הנחשים אוהבים להסתתר במקומות חמימים, חבויים ונסתרים מהעין ולכן המפגש עמם עלול להיות קטלני, מאחר וקשה לראות אותם מראש. מה לעשות במקרה ונתקלתם בנחש? התשובות כאן!

מאת: DSD STUDIOניקיון13/04/15964 צפיות
שירותי ניקיון נדרשים בשורה ארוכה של מצבים - כי מי לא מעוניין שהמבנה בו הוא נמצא שעות ארוכות מדי יום, אם לא בכל שעות היממה, יהיה הנקי ביותר האפשרי? מה שרבים לא נותנים עליו את הדעת הוא שתחום זה נחשב למורכב לכל הדעות, עם שורה ארוכה של שירותים אפשריים המרכיבים את המשוואה. המאמר הבא ינסה לעשות לכם קצת סדר בבלאגן.

מאת: DSD STUDIOעסקים קטנים ובינוניים08/04/151327 צפיות
מוסדות ממשלתיים, מעצם המהות שלהם, צריכים להיות המכובדים וה"רשמיים" ביותר שיש. עקב העובדה שמדובר באחד מכרטיסי הביקור המובהקים של המדינה כולו, ממוסדות אלה נדרש להיות נקיים, ללא דופי – ורצוי מאד גם לעמוד בדרישות ההיגיינה הגבוהות ביותר.

מאת: DSD STUDIOאדריכלות24/10/141072 צפיות
כאשר מבקשים ליצור סביבת מגורים או עבודה באיכות הגבוהה ביותר צריך להיות מוכנים להשקיע. ההשקעה איננה רק במונחי כסף כי אם גם בזמן ולעיתים גם בהשקעה של מאמץ מסוים.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196503 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica