חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על אדריכלים ופרקטים

מאת: DSD STUDIOאדריכלות24/10/20141071 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר מבקשים ליצור סביבת מגורים או עבודה באיכות הגבוהה ביותר צריך להיות מוכנים להשקיע. ההשקעה איננה רק במונחי כסף כי אם גם בזמן ולעיתים גם בהשקעה של מאמץ מסוים. לרוב, התוצאות הטובות ביותר יתקבלו כאשר שוכרים אדריכלים בעלי ניסיון ויכולת גבוהה בעיצוב פנים או חוץ (על פי העניין). בנוסף, יש כמובן צורך לעשות שימוש בחומרי גלם איכותיים בגימור מצוין.

אחד מחומרי הגלם שמספקים את הגימור המודרני האיכותי ביותר הוא הפרקט. בישראל קיימים כיום לא מעט חנויות פרקטים אשר חלקם עוסקים גם בהתקנה וחלקם מספקים גם ייעוץ מסוגים שונים. השילוב של תכנון אדריכלי והתאמה של פרקט לעיצוב הכולל ישיגו על פי רוב את התוצאות הטובות ביותר.

מבחר מגוון

בין אם פונים למשרד אדריכלים לצורך ביצוע פרויקט מקיף ובין אם נמצאים לפני מהלך של עיצוב מחודש של הרצפה בלבד, חשוב לדעת דבר חשוב אודות פרקטים. דבר זה שאנו מדברים עליו הוא – המבחר. עם העלייה בפופולריות של סוג חיפוי כזה החלו אנשי מקצוע וחנויות שונות להציע סוגים רבים ומגוונים של משטחים.

חשוב לדעת שהמגוון מתייחס לאלמנטים שונים. בין היתר חנויות פרקטים מובילות מציעות:

•    פרקטים בצבעים כהים או בהירים.
•    דגמים המבוססים על עץ מלא וכאלה המבוססים על חומרים סינטטיים.
•    לוחות צרים וארוכים לעומת לוחות רחבים או רבועים.
•    דגמים בעלי עובי משופר, לעמידות ולמראה ללא פשרות לעומת דגמים דקים יותר וזולים יותר.
•    עיצובים בצורה של אריחים רבועים, לעומת כאלה המשתלבים זה בזה בדרכים אחרות.
•    בנוסף, ישנם דרגות שונות בהיבט של עמידות בשחיקה, עמידות במים, סוג העץ הנבחר ועוד.

ההתאמה המושלמת

התקנה של פרקט לבית או למשרד מהווה אמירה עיצובית ממדרגה ראשונה. לא ניתן כלל להשוות בין סביבת מגורים או עבודה שהותקן בה פרקט איכותי (רגיל או אפילו סינטטי – למינציה) לסביבה שלא הותקן בה משטח מסוג זה.

במידה וישנה אפשרות, תמיד עדיף להיעזר במעצב פנים או במשרד אדריכלים כאשר מבקשים להתקין פרקט. מומחה לעיצוב מסוגל ליצור התאמה טובה יותר בין חומרי הגלם, העובי האיכות והמראה לבין מאפייני העיצוב של הבית או המשרד בשלמותם.

במידה ומאיזו שהיא סיבה הוחלט שלא להיעזר באדריכל או במעצב פנים, חשוב במיוחד להסתייע בחנות פרקטים מהמעלה הראשונה. חנות מעולה באמת תסייע בייעוץ ולא רק תספק התקנה איכותית. הייעוץ יהיה אובייקטיבי ומכוון לקוח, ולא רק דרך למכור את הסוג היקר ביותר. ייעוץ אובייקטיבי יביא להתאמה טובה יותר בהתאם לתקציב שבידי הלקוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

באמצעות פילוח נכון של קהל היעד, כותבי תוכן מקצועיים ושיטות קידוםמתקדמות, תביא החברה את האתר שלך למקומות הראשונים ב"גוגל". והמשמעות? פניות רבות והגדלת קהל הלקוחות הפוטנציאלים שלך! בוא להרגיש את ההבדל וקדם את העסק שלך עם חבילות קידום האתרים שלנו.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת DSD STUDIO

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163113 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: DSD STUDIOשיקום והידרותרפיה10/04/161701 צפיות
גיל הזקנה מתאפיין בלא מעט שינויים גופניים, שינויים שעלולים לגרום ללא מעט בעיות רפואיות. מתי יש צורך בשיקום גריאטרי אצל קשישים? התשובה במאמר הבא.

מאת: DSD STUDIOבריאות ורפואה כללי10/04/16921 צפיות
בעיות בדיבור הן חלק מקטגוריה רחבה יותר של לקויות, המכונות בשם הכולל הפרעות שפה. הן מתבטאות בקושי להתנסח בצורה נכונה, כתוצאה מגורמים גנטיים או נסיבתיים. כיצד לטפל? בואו לגלות.

מאת: DSD STUDIOהדברה10/04/161084 צפיות
כאשר עונת החורף מסתיימת והאביב בפתח, הנחשים מתחילים להתעורר ולחפש מזון. הנחשים אוהבים להסתתר במקומות חמימים, חבויים ונסתרים מהעין ולכן המפגש עמם עלול להיות קטלני, מאחר וקשה לראות אותם מראש. מה לעשות במקרה ונתקלתם בנחש? התשובות כאן!

מאת: DSD STUDIOניקיון13/04/15961 צפיות
שירותי ניקיון נדרשים בשורה ארוכה של מצבים - כי מי לא מעוניין שהמבנה בו הוא נמצא שעות ארוכות מדי יום, אם לא בכל שעות היממה, יהיה הנקי ביותר האפשרי? מה שרבים לא נותנים עליו את הדעת הוא שתחום זה נחשב למורכב לכל הדעות, עם שורה ארוכה של שירותים אפשריים המרכיבים את המשוואה. המאמר הבא ינסה לעשות לכם קצת סדר בבלאגן.

מאת: DSD STUDIOעסקים קטנים ובינוניים08/04/151326 צפיות
מוסדות ממשלתיים, מעצם המהות שלהם, צריכים להיות המכובדים וה"רשמיים" ביותר שיש. עקב העובדה שמדובר באחד מכרטיסי הביקור המובהקים של המדינה כולו, ממוסדות אלה נדרש להיות נקיים, ללא דופי – ורצוי מאד גם לעמוד בדרישות ההיגיינה הגבוהות ביותר.

מאת: DSD STUDIOבעלי חיים - כללי10/08/141428 צפיות
האמרה הידועה גורסת כי ניתן ללמוד לא מעט מהנמלים. ובכל זאת, כשהן מופיעות בבית שלנו, הן אף פעם לא מתקבלות בברכה. נכון, בניגוד למזיקים אחרים הן לא מהוות מטרד בריאותי, אך בוודאי מטרד אסתטי – וזה עוד בלי להזכיר את יכולתן להיכנס לאוכל שלנו ולהפוך אותו לבלתי שמיש בעליל. ברור, לכן, כי מצבים רבים מחייבים אותנו לבצע הדברת נמלים, ורצוי מוקדם ככל האפשר. איך בדיוק עושים זאת? וכיצד מוצאים פתרון הדברת נמלים בצפון שיהיה היעיל ביותר?

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות

מאת: בנימין קלינגראדריכלות06/10/222196 צפיות
האיש קיבל היתר להנגשת הדירה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף של הבניין. תביעה לצו מניעה שהגישו שכניו בטענה שהבנייה תחסום להם את האור ותפגע בפרטיותם, התקבלה ! המפקח על רישום מקרקעין בחולון קיבל לאחרונה תביעה שהגישו בעלי דירות בבניין בבת ים נגד שכנם. לנתבע שני ילדים הסובלים ממוגבלות והוא קיבל מהוועדה המקומית היתר להרחבת הדירה והתאמתה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף הצמוד לדירת התובעים. אלא

מאת: בנימין קלינגראדריכלות09/04/222706 צפיות
הודבק לך צו הריסה מינהלי על הנכס ואולי מצאת אותו זרוק בחצר. אסכם כאן מה שחשוב לדעת על צו הריסה מנהליוהכי חשוב זכרו שעליכם לפעול מהר בכדי לנסות לעקבו או לבטלו. לנו במשרד בנימין קלינגר נסיון מוכח של שנים בנושאי הסדרת עברות בניה וביטול צווי הריסה. צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית,תוך מקצועיות ומומחיות, כי הזמן לרעתכם. דרוש יידע נסיון ויצירתיות בהרבה מקרים. מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה).

מאת: בנימין קלינגראדריכלות30/03/222674 צפיות
קבלת תיק מידע היא שלב הכרחי בהגשת בקשה להיתר. לאחר קבלת תיק מידע, על מבקש ההיתר להתחיל בהכנת הבקשה להיתר עם עורך הבקשה (האדריכל), על בסיס תיק המידע שנמסר לו. תיק המידע כולל, בין היתר, פירוט של גורמים מאשרים ומועד אישורם, ורשימה של מוצגים נדרשים והשלב הנדרש להגשתם. על עורך הבקשה לעמוד בכל הדרישות המהוות תנאי לפתיחת הבקשה.

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222805 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות18/07/213575 צפיות
פסק דין חדש של בית המשפט העליון קובע כי מועד החבות בהיטל ההשבחה בגין בניה שבוצעה בחריגה, הוא המועד בו ניתן היתר בניה ולא המועד בו הקים בעל הנכס את הבניה בגינה הוטל התשלום. המדובר במקרה בו התירה התב"ע (תכנית בניין עיר) את הבניה, אך היא בוצעה ללא היתר בניה ורק בחלוף זמן הוצא היתר להתרת הבניה הלא חוקית.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות11/05/213822 צפיות
בית המשפט העליון הכריע: מי באמת זכאי להתנגד לבקשה למתן היתר בנייה? וכך נפסק: מי שאינו בעל זכות במקרקעין, אינו זכאי להגיש התנגדות לבקשה להיתר "התנגדות" הינה הליך תכנוני-משפטי, במסגרתו דן מוסד התכנון הרלוונטי בטענות המתנגד כנגד הליך תכנוני המצוי בתחום סמכותו של מוסד התכנון. יצוין, כי זכות ההתנגדות והכללים לה, אינם אחידים לכל הליכי התכנון, והוראות חוק התכנון והבנייה יצרו הבחנה בין "התנגדות לתוכנית" לבין "התנגדות להיתר בנייה".

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212177 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica