חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לפתור בעיות בדיבור?

מאת: DSD STUDIOבריאות ורפואה כללי10/04/2016923 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעיות בדיבור הן חלק מקטגוריה רחבה יותר של לקויות, המכונות בשם הכולל הפרעות שפה. הן מתבטאות בקושי להתנסח בצורה נכונה, כתוצאה מגורמים גנטיים או נסיבתיים (כמו אירוע מוחי או חבלה מוחית). קושי בתפקוד בשפה הינו קושי שאדם רגיל לחלוטין – אשר אינו מתקשה בשום דבר אחר – יכול ללקות בו. חשוב מאוד לטפל בבעיה זו, מכיוון שהיא עלולה להחמיר עם הזמן.

להלן מאמר שעוסק בכמה דברים שחשוב לדעת לפני תחילת התהליך.

הבחירה הנכונה

הטיפול בבעיות בדיבור מתבצע אצל קלינאית תקשורת שעוסקת בתחום זה. כדאי לבחור את קלינאי התקשורת בקפידה, על מנת שהטיפול יהיה יעיל. אז למה צריך לשים לב בעת בחירת אשת מקצוע מתאימה?

תעודת מקצוע - הדבר החשוב ביותר שעליכם לבדוק הוא שאכן מדובר בקלינאית תקשורת שהוסמכה באופן מקצועי ושעוסקת בתחום הרחב של הפרעות שפה. לחלקנו, אולי סעיף זה נלקח כמובן מאליו, אך לצערנו – כמו בכל תחום, קיימים גם מטפלים לא מקצועיים. ניסיון הינו דבר חשוב נוסף שיש להקפיד עליו בעת בחירת קלינאית תקשורת. זאת מכיוון שסביר להניח שאשת מקצוע בעלת ניסיון כבר התמודדה עם מקרים רבים ותדע כיצד לטפל בבעיה שלכם בצורה מקצועית יותר.

המלצות - המלצות יחסכו לכם זמן רב ויכוונו אתכם הישר לקלינאית תקשורת טובה, כזו שהוכיחה את עצמה בכל הקשור לאפקטיביות הטיפול, כך שתוכלו להיות רגועים יותר.

מקצועיות - לפני שאתם מחליטים להתחיל סדרת טיפולים אצל קלינאית תקשורת מסוימת, חשוב מאוד שתקבעו פגישת ייעוץ. בעת הפגישה, חשוב מאוד שתתרשמו מאשת המקצוע ושימו לב לרמת המקצועיות שלה, לסדר ולרמת הסיפוק שלכם מהפגישה ותסיקו מסקנות בהתאם.

כימיה - במיוחד כאשר מדובר בטיפולים אשר דורשים קשר מתמשך של דו-שיח, כימיה היא ללא ספק אחד הדברים הבולטים ביותר שיש לשים לב אליהם. יכול להיות שקלינאית התקשורת מאוד מקצועית, ישרה וטובה, אך אם אין כימיה ואתם לא מצליחים להתחבר אליה – הטיפול לא יהיה אפקטיבי.

שיתוף פעולה

במקרה של בעיות בדיבור בפרט ושל הפרעות שפה בכלל – הצלחת הטיפול תלויה בהשקעה ובשיתוף הפעולה של שני הצדדים - המטפל והמטופל. קלינאית תקשורת טובה, שניחנה בכל התכונות שהצגנו קודם לכן, תתן לכם את הביטחון שאתם בידיים טובות, אך מעבר לכך – חשוב מאוד שלא תתלו את כל הצלחת הטיפול באשת המקצוע בלבד, אלא גם בשיתוף הפעולה שלכם איתה. גורם חשוב זה משפיע על 70% מתוצאות הטיפול, לכן חשוב להגיע לטיפולים באופן קבוע ורציף לפי התוכנית שקלינאית התקשורת בנתה עבורכם, על מנת שתהיו שבעי רצון מהתוצאות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

באמצעות פילוח נכון של קהל היעד, כותבי תוכן מקצועיים ושיטות קידוםמתקדמות, תביא החברה את האתר שלך למקומות הראשונים ב"גוגל". והמשמעות? פניות רבות והגדלת קהל הלקוחות הפוטנציאלים שלך! בוא להרגיש את ההבדל וקדם את העסק שלך עם חבילות קידום האתרים שלנו.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת DSD STUDIO

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163116 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: DSD STUDIOשיקום והידרותרפיה10/04/161702 צפיות
גיל הזקנה מתאפיין בלא מעט שינויים גופניים, שינויים שעלולים לגרום ללא מעט בעיות רפואיות. מתי יש צורך בשיקום גריאטרי אצל קשישים? התשובה במאמר הבא.

מאת: DSD STUDIOהדברה10/04/161084 צפיות
כאשר עונת החורף מסתיימת והאביב בפתח, הנחשים מתחילים להתעורר ולחפש מזון. הנחשים אוהבים להסתתר במקומות חמימים, חבויים ונסתרים מהעין ולכן המפגש עמם עלול להיות קטלני, מאחר וקשה לראות אותם מראש. מה לעשות במקרה ונתקלתם בנחש? התשובות כאן!

מאת: DSD STUDIOניקיון13/04/15964 צפיות
שירותי ניקיון נדרשים בשורה ארוכה של מצבים - כי מי לא מעוניין שהמבנה בו הוא נמצא שעות ארוכות מדי יום, אם לא בכל שעות היממה, יהיה הנקי ביותר האפשרי? מה שרבים לא נותנים עליו את הדעת הוא שתחום זה נחשב למורכב לכל הדעות, עם שורה ארוכה של שירותים אפשריים המרכיבים את המשוואה. המאמר הבא ינסה לעשות לכם קצת סדר בבלאגן.

מאת: DSD STUDIOעסקים קטנים ובינוניים08/04/151327 צפיות
מוסדות ממשלתיים, מעצם המהות שלהם, צריכים להיות המכובדים וה"רשמיים" ביותר שיש. עקב העובדה שמדובר באחד מכרטיסי הביקור המובהקים של המדינה כולו, ממוסדות אלה נדרש להיות נקיים, ללא דופי – ורצוי מאד גם לעמוד בדרישות ההיגיינה הגבוהות ביותר.

מאת: DSD STUDIOאדריכלות24/10/141072 צפיות
כאשר מבקשים ליצור סביבת מגורים או עבודה באיכות הגבוהה ביותר צריך להיות מוכנים להשקיע. ההשקעה איננה רק במונחי כסף כי אם גם בזמן ולעיתים גם בהשקעה של מאמץ מסוים.

מאת: DSD STUDIOבעלי חיים - כללי10/08/141431 צפיות
האמרה הידועה גורסת כי ניתן ללמוד לא מעט מהנמלים. ובכל זאת, כשהן מופיעות בבית שלנו, הן אף פעם לא מתקבלות בברכה. נכון, בניגוד למזיקים אחרים הן לא מהוות מטרד בריאותי, אך בוודאי מטרד אסתטי – וזה עוד בלי להזכיר את יכולתן להיכנס לאוכל שלנו ולהפוך אותו לבלתי שמיש בעליל. ברור, לכן, כי מצבים רבים מחייבים אותנו לבצע הדברת נמלים, ורצוי מוקדם ככל האפשר. איך בדיוק עושים זאת? וכיצד מוצאים פתרון הדברת נמלים בצפון שיהיה היעיל ביותר?

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223130 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213634 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201741 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201512 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201783 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201501 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191976 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica