חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברת נמלים בצפון: הדרך היעילה להיפטר מהמטרד הגדול של הקיץ

מאת: DSD STUDIOבעלי חיים - כללי10/08/20141428 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האמרה הידועה גורסת כי ניתן ללמוד לא מעט מהנמלים. ובכל זאת, כשהן מופיעות בבית שלנו, הן אף פעם לא מתקבלות בברכה. נכון, בניגוד למזיקים אחרים הן לא מהוות מטרד בריאותי, אך בוודאי מטרד אסתטי – וזה עוד בלי להזכיר את יכולתן להיכנס לאוכל שלנו ולהפוך אותו לבלתי שמיש בעליל. ברור, לכן, כי מצבים רבים מחייבים אותנו לבצע הדברת נמלים, ורצוי מוקדם ככל האפשר. איך בדיוק עושים זאת? וכיצד מוצאים פתרון הדברת נמלים בצפון שיהיה היעיל ביותר?

הכול מתחיל במניעה

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם נמלים היא למנוע מהן את התנאים שימשכו אותן. אין צל של ספק כי שמירה על הבית נקי, ומתן תשומת לב על כך שאין פירורי אוכל הנמצאים במקומות שונים בו, תקטין את הסיכוי להופעת הנמלים בצורה ניכרת. חשוב להקפיד על כך תמיד, אם כי בתקופת הקיץ, בה הנמלים מרבות לתקוף, החשיבות מכרעת עוד יותר.

בנוסף על כך, חשוב לבצע חסימה של פתחים, דוגמת פתחי ביוב, בסביבת הבית, ולהקפיד שלא יימצאו בחצר שלו, אם קיימת, עשבים למכביר, המהווים סביבה אידיאלית עבור הנמלים – באזור הצפון, בו שטחים פתוחים רבים, אין זה מובן מאליו. בתוך הבית, יש לשמור את האוכל כולו באריזות סגורות.

הרגע בו מבינים שנדרשת הדברה

הדברה יכולה להיכנס לתמונה בשני תרחישים אחרים. ראשית, התמודדות עם נמלים כאשר הן כבר מופיעות. במצב הזה, המדביר או החברה המקצועית יגיעו לבית, ילמדו על המקום ממנו מגיחות הנמלים (המוקד) ויעשו את כל הנדרש על מנת להרחיק אותן ממנו, ועקב כך גם מהבית.

מנגד, אפשר בהחלט להתבסס על ההדברה כפיתרון מניעתי: בכוחה של הדברה להביא לכך שהנמלים יצאו מחוץ לתמונה חודשים ארוכים. רבים מבצעים את ההדברה בתחילת הקיץ, כצעד זהירות, כאשר ניתן לבצע זאת תוך פרקי זמן קבועים.

כך עושים זאת נכון

כיום, מוצעות מספר לא מבוטלת של שיטות הדברה. רבים ימליצו, ובצדק גמור, להשתמש אך ורק בשירותיהן של חברות המציעות הדברה ירוקה בצפון. הדברה שכזו מבוססת על חומרים טבעיים או על חומרים כימיים בדרגת רעילות נמוכה במיוחד. היא אינה מזהמת את הסביבה כמעט, לא מפיצה ריחות שאינם נעימים ולא מסכנת את בני הבית. כל אלה לא באים על חשבון יעילות ההדברה, שנחשבת לגבוהה במיוחד.

חשוב לברר שלחברה המבצעת יש את כל ההסמכות והרשיונות הנדרשים לצורך פעילותה, לראות מהי התחייבותה לגבי אחריות ההדברה ומהו לוח הזמנים שהיא מאפשרת להציב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

באמצעות פילוח נכון של קהל היעד, כותבי תוכן מקצועיים ושיטות קידוםמתקדמות, תביא החברה את האתר שלך למקומות הראשונים ב"גוגל". והמשמעות? פניות רבות והגדלת קהל הלקוחות הפוטנציאלים שלך! בוא להרגיש את ההבדל וקדם את העסק שלך עם חבילות קידום האתרים שלנו.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת DSD STUDIO

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163113 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: DSD STUDIOשיקום והידרותרפיה10/04/161701 צפיות
גיל הזקנה מתאפיין בלא מעט שינויים גופניים, שינויים שעלולים לגרום ללא מעט בעיות רפואיות. מתי יש צורך בשיקום גריאטרי אצל קשישים? התשובה במאמר הבא.

מאת: DSD STUDIOבריאות ורפואה כללי10/04/16921 צפיות
בעיות בדיבור הן חלק מקטגוריה רחבה יותר של לקויות, המכונות בשם הכולל הפרעות שפה. הן מתבטאות בקושי להתנסח בצורה נכונה, כתוצאה מגורמים גנטיים או נסיבתיים. כיצד לטפל? בואו לגלות.

מאת: DSD STUDIOהדברה10/04/161084 צפיות
כאשר עונת החורף מסתיימת והאביב בפתח, הנחשים מתחילים להתעורר ולחפש מזון. הנחשים אוהבים להסתתר במקומות חמימים, חבויים ונסתרים מהעין ולכן המפגש עמם עלול להיות קטלני, מאחר וקשה לראות אותם מראש. מה לעשות במקרה ונתקלתם בנחש? התשובות כאן!

מאת: DSD STUDIOניקיון13/04/15961 צפיות
שירותי ניקיון נדרשים בשורה ארוכה של מצבים - כי מי לא מעוניין שהמבנה בו הוא נמצא שעות ארוכות מדי יום, אם לא בכל שעות היממה, יהיה הנקי ביותר האפשרי? מה שרבים לא נותנים עליו את הדעת הוא שתחום זה נחשב למורכב לכל הדעות, עם שורה ארוכה של שירותים אפשריים המרכיבים את המשוואה. המאמר הבא ינסה לעשות לכם קצת סדר בבלאגן.

מאת: DSD STUDIOעסקים קטנים ובינוניים08/04/151326 צפיות
מוסדות ממשלתיים, מעצם המהות שלהם, צריכים להיות המכובדים וה"רשמיים" ביותר שיש. עקב העובדה שמדובר באחד מכרטיסי הביקור המובהקים של המדינה כולו, ממוסדות אלה נדרש להיות נקיים, ללא דופי – ורצוי מאד גם לעמוד בדרישות ההיגיינה הגבוהות ביותר.

מאת: DSD STUDIOאדריכלות24/10/141072 צפיות
כאשר מבקשים ליצור סביבת מגורים או עבודה באיכות הגבוהה ביותר צריך להיות מוכנים להשקיע. ההשקעה איננה רק במונחי כסף כי אם גם בזמן ולעיתים גם בהשקעה של מאמץ מסוים.

מאמרים נוספים בנושא בעלי חיים - כללי

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195912 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173619 צפיות
הרחקת יונים באמצעות רשת להרחקת יונים, הינה שיטה נפוצה ואופטימלית, אשר קיימת במס' רב של מבנים ובניינים ומספקת פתרון מקיף למניעת קינון ומטרד רב של היונים. רשת נגד יונים ניתנת להתקנה באזורים שונים של הבית, בגדלים שונים ובסוגים שונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173364 צפיות
לא רבים יודעים כי קיים מקצוע בשם "מרחיק יונים". מרחיק יונים כשמו כן. מרחיק יונים משתמש בשיטות שונות להרחקת היונים מהאזור המבוקש .

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173170 צפיות
הרחקת יונים הינו תחום גדול בו קיימים חברות ובעלי מקצוע רבים ושונים, אשר נותנים מגוון פתרונות לכלל סוגי האוכלוסייה, החל מלקוחות פרטיים, וועדי בתים, ועד ללקוחות עסקיים וחברות. בתחום זה חשוב להבין מהו צרכיכם ולהכיר את השיטות השונות הקיימות להרחקת יונים, וכן למצוא בעל מקצוע אמין ומנוסה, אשר יוכל לספק לכם שירות הרחקת יונים כמו שצריך.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172819 צפיות
הרחקת יונים מאזורי קינון ביתיים, מצריכה לנקוט במספר דרכים מסוימות אשר באמצעותם ניתן להרחיק את היונים ולהיפטר מהם אחת ולתמיד. אין זה מספיק לגרש את היונים ולקוות שלא יחזרו, נדרשות כאן שיטות מיוחדות להרחקת יונים וכן הקדשת זמן והשקעה רבה בכדי להשיג פתרון יעיל בהרחקת היונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172732 צפיות
הרחקת יונים משלטים הינה שיטה חדשה ויעילה אשר נותנת מענה למטרד היונים אשר מביאות עימם לכלוך ורעש כאשר הם מקננות על גבי שלטי פרסום של עסקים וחנויות. מטרד זה יכול לעורר סלידה אצל הלקוחות המבקרים במקום ואף חלילה להרחיק אותם, דבר אשר יכול לפגוע בפרנסתו של העסק או בעל החנות.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172437 צפיות
הרחקת יונים ניתנת לביצוע באופן עצמאי על ידי מס' שיטות מסוימות להרחקת יונים משטח ביתכם או מבית העסק שלכם, אך, בכדי להשיג תוצאות טובות יותר, המאפשרות הרחקת יונים לצמיתות, כדאי שתשקלו פניה אל חברה מקצועית להרחקת יונים, אשר מומחית בכלל סוגי העבודות הרחקת היונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica