חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרגולות במבצע

מאת: אורי גיל שיפוצים10/08/20141110 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרגולות לגינת הבית שלכם

המעבר לבית חדש שזה עתה קניתם לעצמכם בוודאי מרגש אתכם, ואם יש לכם גינה בבית החדש, אז אין ספק שאתם צריכים להשקיע בה ולהפוך אותה למקום שנעים לשהות בו. זה לא משנה אם עד היום מעולם לא הייתה לכם גינה או חצר חיצונית, כי בכל מקרה כדאי לדעת שרק אם משקיעים בגינה ומסדרים אותה בצורה חכמה אפשר ליהנות ממנה כמה שיותר. בשנים האחרונות האופציה הפופולארית ביותר לעיצוב הגינה היא פרגולות עץ, ובהחלט אפשר להבין מדוע. פרגולות העץ יכולים להפוך כל מקום להרבה יותר אלגנטי, נעים ויפה, כך שאין ספק שאם גם אתם רוצים להשקיע בגינה שלכם, זה יכול להיות הפיתרון האידיאלי בשבילכם .

מקצוענות מעל הכול

אצלנו בחברת "הבונים בעץ" אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר, כי אנשי המקצוע שעובדים אצלנו עושים זאת מזה שנים. יש לנו את כל הניסיון הדרוש הן בתכנון הגינה והשטח החיצוני של הבית והן בביצוע של התכנון, כך שאתם תהיו בידיים טובות. נוכל לתת לכם שירות בבחירת הפרגולות המתאימים וגם בבחירת העיצוב שתוכל לעשות את השירות הכי טוב לגינה שלכם, כך שאתם מוזמנים ליצור עימנו קשר כבר עכשיו. החומרים שבהם אנחנו עושים שימוש בבנייה של פרגולות הם החומרים הטובים ביותר שיש, והשילוב בין חומרים איכותיים ובין ידע מצטבר של שנים הופך אותנו לאנשי מקצוע מובילים.

גינה שנעים לצאת אליה

אין ספק שאם אתם רוצים ליהנות מכל חלקיו של הבית החדש שזה עתה קניתם, כדאי שתשקיעו בגינה שלכם, ופרגולה טובה ואיכותית בהחלט תהפוך אותה למקום שנעים בו יותר. הדק שנתקין בגינה שלכם יהיה נעים וייתן אווירה טובה, ואילו הפרגולה תוכל להגן עליכם מפני קרני השמש החזקים או מפני טיפות הגשם. חשוב לנו לתת לכם שירות טוב וחשוב לנו לשמור על הבטיחות שלכם, כך שאתם יכולים להיות רגועים ולדעת שמאיתנו תקבלו את הטוב ביותר. התכנון המדויק שנוכל לעשות לפני בנייתם של הפרגולות יהפכו את הגינה שלכם למקום שתרצו לצאת אליו בכל מזג אוויר.

 



תגיות המאמר: פרגולות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הבונים בעץ - תכנון עיצוב ובניית פרגולות,דקים,בתי עץ ועוד מגוון עבודות עץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי גיל

מאת: אורי גיל בלוגים10/08/142823 צפיות
החלטתם שהגיע הזמן להשקיע בגינה שלכם ולהפוך אותה להרבה יותר ידידותית ונוחה למשתמש? אם כך, אחד מהדברים שלא כדאי לוותר עליהם, זה על בנייה של פרגולה איכותיית ויפות בגינה. פרגולות הפכו להיות יותר ויותר מקובלות ואפשר לראות אותן בהרבה גינות של בתים פרטיים, ולמען האמת, כדאי גם לכם להשקיע ולהזמין שירות של בניית פרגולה איכותיות ויפות. פרגולה יוכלו להיות המקום שבו אתם יושבים גם כשאתם רוצים להתגונן מפני קרני השמש וגם כשאתם רוצים לברוח מטיפות הגשם, ואין ספק שקיומם של פרגולה יגרום לכך שתוכלו ליהנות יותר מ

מאת: אורי גיל בלוגים10/08/142777 צפיות
פרגולות עץ הן פיתרון נהדר למגוון רחב של שימושים, כאשר עיצוב הפרגולה הוא חלק מובנה בכל פרגולת עץ מוצלחת. לאורך העשורים האחרונים, בעוד שהבניה הפכה למפותחת הרבה יותר מבעבר, פרגולות בכל מיני דגמים ועיצובים החלו מקשטות את המבנים. ביניהן פרגולות העשויות מעץ מהגוני, קרוליינה, סידר, עץ גושני או עץ דגלאס פייר ועוד, כאשר הפרגולות משמשות להצללה וליופי ונכון להיום - עיצוב פרגולות עץ הוא אמנות המתחשבת במגוון של קריטריונים: סוג העץ, גוון, והתאמה של הדגם לסגנון המבנה ולדיירים.

מאת: אורי גיל פרסום באינטרנט10/08/141935 צפיות
פרגולה חוסמת מהשמש ומהגשם, יוצרת מוקד משיכה לעין ומוסיפה נגיעה של יופי לכל חצר או מרפסת. מחיר הפרגולות אינו זול, אז למה לא לחפש פרגולות במבצע ולחסוך כסף?

מאת: אורי גיל שיפוצים10/08/141030 צפיות
אם בבעלותכם בית פרטי עם גינה או דירת גג, אין יותר נעים מאשר לשבת תחת פרגולת עץ, שתהפוך את הגינה או הגג שלנו למקום כפרי שכיף לשהות בו. יש כמה סוגים של פרגולות אבל אלו מכם המעוניינים להתקין פרגולות עץ, חייבים לקחת בחשבון כי הפרגולות מצריכות אישור בניה. כמו כן, חשוב ביותר לוודא כי רק אנשי מקצוע המתמחים בבניה של פרגולות עץ, יהיו אלו שיתקינו לכם את הפרגולה בחצר הבית או על גג ביתכם. אחרי הכל – הבטיחות היא ראשונה במעלה כאשר תולים משהו כבד מעל ראשכם! במדינה חמה כמו ישראל, פרגולות מעץ פרגולות הן הכרחיות

מאת: אורי גיל בלוגים10/08/142694 צפיות
פרגולות עץ יכולות להוות תוספות מדהימות לגינה או לדירות גג, אך הכול תלוי בתכנון הפרגולה. אחד האתגרים הוא לתכנן את הפרגולה כך שתתאים למבנה הבית או החצר. הנה כמה קריטריונים ראשיים שאנו לוקחים בחשבון בעת תכנון פרגולות עץ:

מאת: אורי גיל בלוגים10/08/142523 צפיות
פרגולה היא למעשה פתרון סככה . במקור הייתה זו סוכה אך כיום מדובר בסככות מסוגים שונים. אחד מסוגי הסככות הקיימות הן פרגולות עץ. מעוצבות , בעלות גוונים רבים עם אפשרויות התאמה לכל מיני מבנים כגון : מוסך , בריכה , בתים ועוד . כאשר אנו בוחרים פר

מאת: אורי גיל עיצוב גינות25/03/142292 צפיות
אם בבעלותכם בית פרטי עם גינה או דירת גג, אין יותר נעים מאשר לשבת תחת פרגולת עץ, שתהפוך את הגינה או הגג שלנו למקום כפרי שכיף לשהות בו. יש כמה סוגים של פרגולות אבל אלו מכם המעוניינים להתקין פרגולות עץ, חייבים לקחת בחשבון כי הפרגולות מצריכות אישור בניה.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232634 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223300 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica