חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קולינריה במלון דניאל הרצליה

מאת: אוריה בן מנחםבתי מלון19/08/201436279 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האיכות והרמה הגבוהה של מלון דניאל הרצליה מתבטאות גם בתחום הקולינרי. במלון פועלות שלוש מסעדות שונות ואיכותיות, אשר כל אחד מהן שואפת להיות המובילה בתחומה. במאמר זה נסקור את שלוש המסעדות הפועלות ברחבי המלון.

המסעדה הראשונה היא מסעדת עלמה. מדובר במסעדה חלבית ברמה גבוהה במיוחד, המציעה תפריט עשיר המבוסס על המטבח הים תיכוני והמטבח האיטלקי. מעבר לאוכל הנפלא אשר מוגש במסעדה הזו, יש לומר דבר מה על העיצוב שלה. המסעדה ממוקמת בלובי של המלון, והיא מורכבת משני חללי הסעדה. החלל הראשון הינו חלל פנימי וממוזג, המאפשר הנאה מתוך מזגן ומוסיקה איכותיים. החלל השני הינו החלל החיצוני, אשר מאפשר לסועדים להנות מנוף יפה, מאווירה טובה וממזג האוויר הישראלי המפנק. לצד תפריט איטלקי מיוחד וברמה גבוהה, המסעדה מציעה תפריט אלכוהול עשיר במיוחד, הכולל מבחר מצוין של יינות ישראליים וזרים.

המסעדה השניה הינה מסעדת המינגווי. מסעדה זו מבקשת להציע תפריט בין לאומי המשלב בין מזרח ולמערב, באופן אשר אינו פוסח על המטבח הישראלי המודרני. סגנון האוכל במסעדה מבוסס על חומרי גלם איכותיים וטריים, כיאה למטבח הישראלי. התפריט במקום אינו קבוע, אלא משתנה באופן תדיר בהתאם לעונות השנה ולחידושים השונים בעולם הקולינרי. על כל אלה מנצח השף דודו כהן, שהוא גם אחד מבכירי השפים בישראל. כך למשל, ניתן להנות במסעדה הזו מתבשילים מסורתיים מרוקאיים כגון דגים חריפים, לצד כבד קצוץ וסלמון כבוש. חשוב לציין כי המסעדה הינה כשרה, בהשגחת הרבנות הרצליה.

המסעדה השלישית הינה מסעדת הספא שיזן. מסעדה זו מבקשת להציע לאורחיה ולאורחי הספא חוויה קולינרית איכותית במיוחד, המתאימה למגוון רחב של אירועים – החל מאירועים עסקיים, וכלה באירועים פרטיים ובמפגשים חברתיים שונים.

התפריט במסעדה הזו הוא בשרי, וככזה הוא מבוסס בעיקר על דגים ובשר. המסעדה מציע כשרות של הרבנות בהרצליה, ותפריט עשיר של ארוחות בוקר, ארוחות צהריים וכמובן, ארוחות ערב. מה שמייחד את המסעדה הזו, מלבד רמת האוכל המוגש בה, היא האווירה השקטה, הרגועה והשלווה, המתאימה באופן הדוק לאווירה הקיימת בספר שיזן הצמוד.

כל האפשרויות הללו נמצאות במתחם מלון דניאל הרצליה .

 



תגיות המאמר: מלון דניאל הרצליה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פליירים

תיקון מכונות ברד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוריה בן מנחם

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153166 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

מאת: אוריה בן מנחםתעשייה22/06/151567 צפיות
בשנים האחרונות אנו עדים לכמות גדול בעלי מקצוע ביניהם אדריכלים, קבלנים, מעצבי פנים ואפילו אמנים אשר משתמשים במכונת חיתוך בלייזר לשימושים שונים ומגוונים.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152861 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אוריה בן מנחםעיצוב מוצר24/04/154760 צפיות
חיתוך לייזר היא טכנולוגיה מתקדמת שבאמצעותה חותכים חומרים שונים, בהם יש שימוש נרחב בתחומים רבים כמו תעשייה, חקלאות, צבא, אמנות, רפואה ועוד. חיתוך לייזר המתבצע בחברות הנמצאות בצפון הארץ

מאת: אוריה בן מנחםאטרקציות20/10/1414348 צפיות
לעיתים אנחנו מתכננים אירוע במקום שבו אין חשמל ויש לנו צורך בגנרטור על מנת לנגן מוסיקה

מאת: אוריה בן מנחםאטרקציות20/10/146754 צפיות
אם אתם רוצים לצאת לפיקניק משפחתי באחד הפארקים או לערוך מסיבה בחוף הים, גנרטור יכול להיות רעיון נהדר.

מאת: אוריה בן מנחםבניין ואחזקה - כללי17/10/1412207 צפיות
אנשים רבים לא מבינים את החשיבות של ריהוט גן. חשוב מאוד להבין שבמזג האוויר הישראלי

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182163 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181395 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181481 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica