חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך אני יודע איזה גנרטור אני צריך

מאת: אוריה בן מנחםאטרקציות20/10/201414351 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לעיתים אנחנו מתכננים אירוע במקום שבו אין חשמל ויש לנו צורך בגנרטור על מנת לנגן מוסיקה, להאיר את המקום ולהפעיל מכשירים חשמליים שונים. אנחנו אולי מעולים בארגון אירועים, בהזמנת אנשים ובריקודים אך איננו מבינים כלום בחשמל ואין לנו מושג איזה גנרטור אנחנו צריכים. אם זה המצב, אל דאגה! כל עסק של השכרת גנרטור יוכל לסייע לכם לראות איזה גנרטור מתאים לצרכים שלכם. גנרטור חלש שלא יעמוד בעומס הוא בעיה שיכולה להרוס את האירוע, גנרטור חזק מידי סתם יגרור אתכם להוצאות מיותרות. לכן חשוב להתאים את הגנרטור לצרכים שלכם.

כפי שכבר אמרתי, כל עסק של השכרת גנרטור , בהינתן הצרכים שלכם יוכל לייעץ לכם. אך אם אתם כמוני, אוהבים לדעת הכל ורוצים להישאר בשליטה אז להלן מדריך קצר לבחירת גנרטור להשכרה. אם תדעו לחשב ולהחליט לבד אז לא יעבדו עליכם וישכירו גנרטור יקר מידי ללא צורך.

אז בואו נתחיל מהבסיס – גנרטור הוא מכשיר המחולל חשמל, כאשר אנו אומרים גנרטור אנו מתכוונים לגנרטור המשתמש בדלק והופך אותו לאנרגיה חשמלית. כמות החשמל המיוצרת נמדדת בוואט וישנם גנרטורים בעלי קיבולת שונה. ישנם כאלה המייצרים מאות וולטים וישנם כאלה המייצרים אלפים. ככל שהגנרטור מייצר יותר כך עולה צריכת הדלק שלו ועלויות התפעול. לכן צריך להתאים היטב את הגנרטור לצרכים שלנו. אז איך נדע מהם הצרכים שלנו? הצרכים שלנו הם בעצם הצרכים של המכשירים החשמליים שבהם אנו משתמשים. על כל מכשיר חשמלי רשומה תצרוכת החשמל שלו, כל שעלינו לעשות הוא לסכום את תצרכות החשמל של כל המכשירים החשמליים שבהם נרצה להשתשתמש וכך נדע מהי צריכת החשמל ואיזה גנרטור להשכרה לבחור. אם לא מסומן על המכשיר שלכם יש להתייעץ במקום השכרת הגנרטור, הם ידעו לעזור לכם.

נניח ואנחנו רוצים לחבר לגנרטור שתי טלוויזיות ומקרר – המקרר הממוצע צורך כ 200 וכל טלוויזיה כ 220 וואט. אם נחבר 220+220+200 נקבל 640 וואט שזו צריכה נמוכה יחסית. גנרטור של 1000 וואט יספיק לנו. זהו גנרטור בעל קיבולת נמוכה והוא זול יחסית, אם מישהו ינסה להשכיר לנו גנרטור בעל קיבולת של 5000 וואט בעוד הסברנו לו מהם הצרכים שלנו אז יש להיזהר, הוא מנסה להשכיר לכם גנרטור שהוא הרבה מעבר לצרכים שלכם ופשוט אין שום סיבה בעולם להוציא כסף סתם.

השכרת גנרטור עושים במקום אמין, בעסק רציני שמבין ויודע להתאים בין הגנרטור לבין הצרכים שלכם. בעזרת כלים אלה שהוסברו במאמר תוכלו לדבר עם מספקי שירותים של השכרת גנרטורים בשפה יותר מקצועית והם לא ינסו להשכיר לכם גנרטור שאין לכם בו צורך, אלא רק את זה המתאים לצרכים שלכם.

 



תגיות המאמר: השכרת גנרטור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פליירים

תיקון מכונות ברד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוריה בן מנחם

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153169 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

מאת: אוריה בן מנחםתעשייה22/06/151569 צפיות
בשנים האחרונות אנו עדים לכמות גדול בעלי מקצוע ביניהם אדריכלים, קבלנים, מעצבי פנים ואפילו אמנים אשר משתמשים במכונת חיתוך בלייזר לשימושים שונים ומגוונים.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152863 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אוריה בן מנחםעיצוב מוצר24/04/154762 צפיות
חיתוך לייזר היא טכנולוגיה מתקדמת שבאמצעותה חותכים חומרים שונים, בהם יש שימוש נרחב בתחומים רבים כמו תעשייה, חקלאות, צבא, אמנות, רפואה ועוד. חיתוך לייזר המתבצע בחברות הנמצאות בצפון הארץ

מאת: אוריה בן מנחםאטרקציות20/10/146757 צפיות
אם אתם רוצים לצאת לפיקניק משפחתי באחד הפארקים או לערוך מסיבה בחוף הים, גנרטור יכול להיות רעיון נהדר.

מאת: אוריה בן מנחםבניין ואחזקה - כללי17/10/1412208 צפיות
אנשים רבים לא מבינים את החשיבות של ריהוט גן. חשוב מאוד להבין שבמזג האוויר הישראלי

מאת: אוריה בן מנחםריהוט 17/10/1447245 צפיות
רכישה של ריהוט גן מעץ מבטיחה לכם ריהוט יפה מאוד, מעוצב, איכותי, מרשים ונוח מאוד לישיבה. יחד עם זאת

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195654 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192507 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181992 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172127 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica