חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיתוך לייזר בצפון - מקצוענות ודיוק באחריות

מאת: אוריה בן מנחםעיצוב מוצר24/04/20154760 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חיתוך לייזר היא טכנולוגיה מתקדמת שבאמצעותה חותכים חומרים שונים, בהם יש שימוש נרחב בתחומים רבים כמו תעשייה, חקלאות, צבא, אמנות, רפואה ועוד. חיתוך לייזר המתבצע בחברות הנמצאות בצפון הארץ , מתבצע במקצועיות רבה על ידי מיקוד של קרן לייזר, בעלת עוצמות חזקות במיוחד. העבודה מתבצעת דרך תוכנת מחשב שפותחה במיוחד עבור מטרה זו, שכן כל חומר אותו חותכים חייב להיחתך ברמת דיוק מושלמת ובמרחק משתנה בין חומר לחומר. החומר הוא זה שסופג אחוזים גבוהים מאנרגיית קרן הלייזר. העוצמה מגיעה אל החומר או בהתכה או באנרגיה של אידוי. הלייזר עצמו מופעל לפי מרחק אותו מגדירים מראש, בין העדשה לבין החומר הנמצא על משטח החיתוך. תהליך החיתוך אצל רוב המוצרים שעוברים חיתוך בלייזר, מתבצע על ידי שימוש בלוחות שטוחים, המאפשר מרחק קבוע מהעדשה עצמה ומונע תזוזה. יש חשיבות גבוהה לעובי של המשטח לבין המרחק של המשטח מהעדשה עצמה. ככל שהחומר קשה יותר לחיתוך, כך העוצמה של הקרן חייבת להיות חזקה יותר.

יש סוגים שונים של לייזרים, כל לייזר מותאם באופן ספציפי לחומר אחר. כאשר חותכים מתכות, משתמשים בקרן לייזר בתדר גבוה מה שמספק פיזור אנרגיה מינימאלי. האנרגיה היא זו שפועלת על המתכת ומאפשרת חיתוך מושלם ומדויק שלה. בחומרים אחרים דוגמת עץ, פלסטיק, עור או אבן משתמשים בקרן בעלת תדר נמוך, בכדי לבצע חיתוך יעיל ואפקטיבי. חיתוך בלייזר מתבצע בטכנולוגיה מתקדמת שאיננה דורשת מגע אדם. כלי החיתוך נחשב לעמיד במיוחד ורמת השחיקה שלו היא נמוכה עד אפסית. בנוסף, מכיוון ורמת החיכוך כמעט ואיננה קיימת, יש גמישות וחופשיות רבה מה שמאפשר דיוק גבוה. מכונות לייזר היא בין המכונות הכי מדויקות שיצרה הטכנולוגיה עד כה. היא מדייקת ברמה גבוהה המאפשרת לספק פתרונות חיתוך כמעט לכל סוגי החומרים הקיימים. כאשר יש דרישה לסוג חיתוך מסוים, יש חובה לבצע התאמה באופן מושלם בין סוג החומר לבין סוג החיתוך.

חיתוך בלייזר מסייע רבות לאמנים מסוגים שונים, יוצרים, סטודנטים, אנשים העוסקים בתחום הרפואה ועוד.

 



תגיות המאמר: חיתוך לייזר בצפון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פליירים

תיקון מכונות ברד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוריה בן מנחם

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153166 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

מאת: אוריה בן מנחםתעשייה22/06/151568 צפיות
בשנים האחרונות אנו עדים לכמות גדול בעלי מקצוע ביניהם אדריכלים, קבלנים, מעצבי פנים ואפילו אמנים אשר משתמשים במכונת חיתוך בלייזר לשימושים שונים ומגוונים.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152862 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אוריה בן מנחםאטרקציות20/10/1414350 צפיות
לעיתים אנחנו מתכננים אירוע במקום שבו אין חשמל ויש לנו צורך בגנרטור על מנת לנגן מוסיקה

מאת: אוריה בן מנחםאטרקציות20/10/146756 צפיות
אם אתם רוצים לצאת לפיקניק משפחתי באחד הפארקים או לערוך מסיבה בחוף הים, גנרטור יכול להיות רעיון נהדר.

מאת: אוריה בן מנחםבניין ואחזקה - כללי17/10/1412207 צפיות
אנשים רבים לא מבינים את החשיבות של ריהוט גן. חשוב מאוד להבין שבמזג האוויר הישראלי

מאת: אוריה בן מנחםריהוט 17/10/1447244 צפיות
רכישה של ריהוט גן מעץ מבטיחה לכם ריהוט יפה מאוד, מעוצב, איכותי, מרשים ונוח מאוד לישיבה. יחד עם זאת

מאמרים נוספים בנושא עיצוב מוצר

מאת: רוני הכהןעיצוב מוצר17/10/181470 צפיות
ה מבינים את התמורה של צביעה בתנור שנעשית בצורה מבוקרת במפעל, ואת החשיבות שלה בשימוש טוב ויעיל ביותר ממוצר אחד.

מאת: רוני הכהןעיצוב מוצר14/02/172831 צפיות
הידעתם כי תחום ההדפסה שקיים בארץ ובעולם כולו התפתח בצורה משמעותית? נכון להיום אפשר לקבל את ההדפס הנחשק גם עבור שימוש פרטי וגם עבור שימוש עסקי שלא רק על פריטי טקסטיל כפי שהיה נהוג במשך עשרות של שנים

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162793 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: elichai rubinעיצוב מוצר14/06/152106 צפיות
דפוס איכות מספק מענה מקצועי ואיכותי לכל סוגי הלקוחות, גם ללקוחות פרטיים המעוניינים להזמין לוח שנה בעיצוב אישי כמתנה למשפחה, לחבר, לילדים, להורים ולכל אדם אחר

מאת: אודי ביגעיצוב מוצר16/05/152109 צפיות
שמם של השטיחים, מגיע מהמילה האנגלית המשמשת לתיאור כלבים שעירים במיוחד, shaggy. השם ניתן לסוג שטיחים זה עקב אפיינו העיקרי, שערות השטיח ארוכות מאד. השערות הארוכות מונעות היווצרות כתמים אשר הינם בולטים לעין ומאפשרות ניקוי קל. בזכות, השערות הארוכות, יכול שואב האבק להגיע עד לתחתיתו של השטיח.

מאת: saharhalobaעיצוב מוצר21/01/148329 צפיות
חברת אוורסט מתמחה בתחום ארונות הזזה פתרונות עיצוב ואחסון לבתים פרטים, משרדים ולמגזר התעשייתי. לפני כ-10 שנים הוקמה אוורסט על ידי סהר חלובה, מיום הקמת החברה ועד כה משרתת אוורסט את לקוחותיה המגוונים מתוך אמונה – לא ניתן לעמוד בהצעת המחיר של אוורסט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica