חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי חלונות ביתי עם תוצאות של ניקיון מקצועי

מאת: רוני הכהןניקיון20/08/2014742 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מלאכת ניקוי החלונות אינה פשוטה בכל הבתים, ישנם מקרים בהם הגישה אל החלונות אינה פשוטה, חשוב לזכור כי עבודות ניקוי חלונות בגובה כרוכה בסכנות, שימוש בטכניקה הנכונה אידאלי להשגת תוצאות מהירות, בטיחות והברק הטבעי של זכוכית החלון.

את החלונות בבית יש לנקות אחת לשלושה שבועות לפחות או בשלב בו מופיעים סימנים של לכלוך. ישנם תנאי מזג אוויר או סביבות מגורים בהם יהיה על בני הבית לנקות את החלונות לעתים קרובות יותר. המיקום החיצוני של החלונות אינו מאפשר גישה נוחה משני צדי החלון, ישנם מקרים בהם ניקיון חיצוני של החלון מהווה סכנה של ממש. במקרים כאלו אין כל חובה להימנע מניקיון החלון ולהסתירו מאחורי וילונות כהים, כל שיש לעשות הוא לפנות לחברת ניקיון חלונות מקצועית.

הניקיון המקצועי בתחום מתבצע תוך שימוש בחומרי הברקה טובים וציוד מתאים לניקוי חלונות בגובה. צוות הניקיון מבצע עבודת ניקוי חלונות מהירה ללא חשיפת העובדים או בני הבית לסכנות מיותרות, השירות ניתן לבתים פרטיים ובעלי עסקים.

טיפים שימושיים לניקוי חלונות מושלם

א. את מועד ניקוי החלונות בבית כדאי לקבוע בהתאם לתחזית מזג האוויר, אם צפויים גשמים או סופות חול, כדאי לדחות את מלאכת הניקוי למועד מאוחר יותר.

ב. השלב הראשון בכל ניקוי חלונות מוצלח מתחיל בניקוי בעזרת בד אשר אינו משאיר אחריו סיבים, השלב השני הוא התזת חומר ניקוי מתאים לחלונות וניגוב החומר בעזרת נייר עיתון תוך תנועה מעגלית.

ג. חלונות יש לנקות מבחוץ ומבפנים, שימוש במגב דו צדדי יסייע בניקוי חיצוני.

ד. יש הנוהגים לפרק את החלונות לצורך ניקוי יסודי דו צדדי, הפירוק מומלץ רק כאשר מסילות החלון מאפשרות פירוק נוח ומהיר. מערכות חלון אשר אינן מותאמות לפירוק נוח עלולות להינזק.

ה. בטיחות היא פרמטר מאוד חשוב בכל עבודת ניקיון, יש להימנע מסיכונים מיותרים תוך עבודה בגובה או ניסיונות לפירוק עצמי של חלונות גדולים. יש כאן סיכון מיותר אשר עלול להביא עמו פציעות קשות, במידת הצורך כדאי לפנות לצוות ניקיון מקצועי ולהימנע מסיכון עצמי.

 



תגיות המאמר: ניקוי חלונות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211695 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213577 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211178 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213819 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213950 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222934 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191634 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191671 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182092 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181632 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181523 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181424 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica