חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך למצוא טיסות במחירים הטובים ביותר

יש משהו קצת מיגע, אבל עם זאת מלהיב, בתהליך שכרוך במציאת טיסות זולות באינטרנט. זהו הרגל כפייתי שמאפיין מטיילים רבים ברחבי העולם שחשים תחושת סיפוק מיידית, לאור האפשרויות שהם מגלים.

עם זאת, המנגנון של הזמנת טיסות באינטרנט יכול לבלבל, כי אתם יכולים למצוא את עצמכם פעמים רבות יושבים במטוס בסמוך לנוסע ששילם מחצית מהמחיר, או כפול מהמחיר שאתם שילמתם. אין ספק שהמערכת הזו מענישה את העצלים ומתגמלת את הסקרנים והנחושים.

יש כמה סודות שיעזרו לכם למצוא מדי פעם טיסות לאמסטרדם למשל, במחירים הרבה יותר זולים ממה שדמיינתם.

גמישות באשר ליעד הטיסה ומועדי הטיסה

במקום לנסוע למקום שמצריך רכישת כרטיס טיסה יקר, בחרו לנסוע למקום שהוא זול יותר. בדקו באינטרנט מהם מסלולי התעריפים הזולים ביותר. חיפוש טיסות לאמסטרדם בגוגל אולי לא יעלה טיסות זולות כפי שאתם מקווים, אבל נסו למצוא טיסות לשדה תעופה זול יותר בהולנד.

בנוסף, יש ימים בשבוע, בחודש ובשנה, שהם זולים יותר מימים אחרים (עונת החופשות, חגים, סופי שבוע). לכן, אם תהיו גמישים מבחינת תאריך הטיסה, תוכלו למצוא טיסות שהן זולות בהרבה מאשר אותן טיסות בימים "הבוערים". אגב, גם בחירת שעת הטיסה יכולה להפחית מעלות הטיסה. כיוון שלא הרבה אנשים בוחרים לטוס בשעות לא נוחות (שעות הבוקר המוקדמות או שעות הלילה), כרטיסים לטיסות שיוצאות בשעות אלה עשויים להיות זולים יותר לעומת הטיסות שיוצאות בשעות האחרות של היממה.

נצלו את ההנחות לסטודנטים

אם אתם סטודנטים, הרבה הנחות עומדות לרשותכם. תוכלו למצוא כרטיסי טיסה גמישים באתרי אינטרנט שמשרתים סטודנטים. יש סוכנויות תיירות רבות שיכולות לעזור לכם למצוא כרטיס זול.

הירשמו לתוכניות "הנוסע המתמיד"

תוכניות "הנוסע המתמיד" של חברות התעופה הן דרך נהדרת להשיג טיסות בחינם, שדרוג הטיסה שלכם ועוד. לא משנה כמה פעמים אתם טסים, כדאי תמיד להירשם לתוכניות "הנוסע המתמיד" של חברת התעופה. יש גם שותפויות בין חברות התעופה, כך שתוכלו לאסוף נקודות גם אם אתם טסים עם חברה אחרת, שיש לה שותפות עם חברת התעופה שבה אתם טסים באופן קבוע. למשל, לסינגפור איירליינס יש הסכם עם יונייטד איירליינס; לאייר פראנס יש הסכם עם דלתא. כלומר, כשאתם טסים בחברת אייר פראנס, הנקודות שצברתם מתווספות לנקודות שלכם בדלתא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה מסחר

מאת: משה מסחרתיירות ונופש - כללי24/02/152654 צפיות
לברצלונה, ספרד, יש אתרים רבים להציע לתיירים והעיר עצמה מלאה בדוגמאות יפהפיות של האומנות הספרדית, הארכיטקטורה והתרבות המקומית.

מאת: משה מסחרהגבלים עסקיים15/05/146472 צפיות
יש הטוענים שנפילתו של דנקנר החלה כבר לפני יותר משנה. מהמועד שבו הוא ושותפיו רכשו את השליטה באי.די.בי מידיה של משפחת רקאנטי.

מאת: משה מסחרבריאות גברים20/03/149278 צפיות
מסאג' לגבר פעם נראה היה כאילו רק גברים שנפגעו תוך כדי משחק הכדורגל מקבלים עיסוי מיידי מהמטפל הקבוצתי, ולא ראינו גברים רבים שמחפשים מסאג' לגבר סתם ככה כדי להרגיש טוב יותר. גם אם סבלו ממתח וכאב באזור הצוואר או הגב התחתון..

מאת: משה מסחרטיולים בחו"ל06/03/141507 צפיות
ברצלונה, כמו הערים הגדולות באירופה, היא עיר שאי אפשר לעמוד בפניה. רבים מהתיירים שמגיעים אליה מתאהבים בה ונשארים לפעמים חודש, שנה, ואפילו עשר שנים.

מאת: משה מסחרבר ובת מצווה24/12/132914 צפיות
הקליפ הפך בשנים האחרונות לחיוני ביותר להצלחת אירוע הבר מצווה. קליפ באורך כשמונה עד עשר דקות, מוקרן על המסך הגדול במהלך המסיבה ומלווה במוסיקה שמושמעת דרך מערכת קול מעולה, מאיר את חתן הבר מצווה ואת מסלול חייו עד כה באור מיוחד במינו. הקליפ מאפשר לאורחי המסיבה לחוות את הייחודיות של הנער שחוגג בר מצווה.

מאת: משה מסחרספורט וכושר גופני - כללי26/05/132664 צפיות
נעלי ספורט הישנות הוחלפו עד מהרה על ידי נעליים בעלות ריפודי אוויר ומילוי בג'ל. חומרים אלה תרמו לביצועים טכניים טובים בהרבה. נעלי ספורט לגברים החלו להופיע במגוון של צבעים וצורות והם נרכשו לא רק בזכות היכולת הביצועית שלהם אלא גם בשל המראה הלוהט שלהם.

מאת: משה מסחרשיפוצים26/05/131491 צפיות
בניית דק בגינה היא פיתרון עיצובי מקסים לחצר הבית. אם הדק נבנה בקפידה הוא יכול גם להעלות את ערכו של הבית. במאמר תמצאו מדריך מפורט לפי שלבים לבניית הדק שלכם בגינה

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205126 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205014 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195474 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195672 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196422 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182453 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181707 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica