חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי מסאז' והחשיבות הבריאותית שלו

מאת: משה מסחרבריאות גברים20/03/20149278 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסאג' לגבר

פעם נראה היה כאילו רק גברים שנפגעו תוך כדי משחק הכדורגל מקבלים עיסוי מיידי מהמטפל הקבוצתי, ולא ראינו גברים רבים שמחפשים מסאג' לגבר סתם ככה כדי להרגיש טוב יותר. גם אם סבלו ממתח וכאב באזור הצוואר או הגב התחתון.

אבל היום נראה שהדברים השתנו. לא מעט אנשי מקצוע או מתקני ספא מציעים עיסויים לזוגות או מסאג' לגבר שרוצה להקל על מחושי הגוף או מבקשים הרפיה והקלה על הלחצים היומיומיים. הנה כמה סוגי עיסויים שלא "יעשו לכם רק נעים", אלא גם יטפלו, יאזנו וירפאו את הגוף והנפש.

עיסוי גב

יש מתקני עיסוי וספא שמציעים עיסוי גב שנמשך שלושים דקות. אם עיסוי הגב לא מפורסם במפורש על ידי הספא, אתם יכולים להזמין עיסוי ל-30 או ל-40 דקות ולבקש שהמטפל יתמקד בגב שלכם.

רפלקסולוגיה

למרות שרפלקסולוגיה נקראת לפעמים "עיסוי כף הרגל", זה יותר מעיסוי פשוט של כף הרגל. טיפול זה כולל לחיצה על נקודות מסוימות על גבי כף הרגל שמתאימות לאיברים ולמערכות אחרות בגוף. הרפלקסולוגיה היא מאוד מרגיעה, במיוחד עבור אנשים שעומדים כל היום על הרגליים, או סתם התעייפו לאחר יום עבודה. הרפלקסולוגיה אמורה להקל גם על כאבי גב ובכלל לאזן את הגוף ולהביא אותו לריפוי והחלמה.

עיסוי ספורט

עיסוי ספורט תוכנן במיוחד עבור אנשים שמעורבים בפעילות גופנית, ומתאים מאוד גם כסוג של מסאג' לגבר. אתם לא צריכים להיות ספורטאים מקצועיים כדי לקבל טיפול שמקבלים גם אנשים אקטיביים או אנשים שעוסקים בספורט באופן קבוע. ההתמקדות בעיסוי זה היא לא ברגיעה, אלא במניעה, בטיפול בפציעות ובשיפור הביצועים האתלטיים.

בעיסוי זה משתמשים בשילוב של טכניקות כמו משיכות מהירות ומתקני מתיחה שעוזרים לשחרר את השרירים ולהגביר את הגמישות.

עיסוי רקמות עמוק

בעיסוי זה המטפל משתמש בתנועות איטיות ועמוקות תוך התמקדות בשכבות השריר העמוקות וברקמות החיבור. אם אתם סובלים מכאבי שריריים כרוניים חזקים, או מבעיות של יציבה ואם אתם מתאוששים מפציעה כלשהי, עיסוי רקמות עמוק יכול לעזור לכם מאוד. המטפל בוודאי יעדכן אתכם שאתם עלולים לחוש כאב שיימשך כיומיים לאחר תום הטיפול. זה טבעי ולא צריך לדאוג.

שיאצו

זוהי שיטת עיסוי יפנית שבמהלכה המטפל לוחץ באצבעו על נקודות הדיקור לאורך המרידיאנים. אמנם, הטיפול נוקט בלחיצה נקודתית עמוקה בעזרת האצבע, אבל בכל זאת העיסוי מאוד מרגיע. משך הלחיצה יכול להיות שתי שניות ולהגיע עד לשמונה שניות במטרה לעזור לגוף לחזור לאיזון שלו ולשפר את זרימת האנרגיה. אל תופתעו אם תרגישו טוב מיד לאחר טיפול השיאצו הראשון.

המאמר באדיבות - Man Massage - עיסוי, שעווה ועיצוב גבות לגברים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה מסחר

מאת: משה מסחרתיירות ונופש - כללי24/02/152654 צפיות
לברצלונה, ספרד, יש אתרים רבים להציע לתיירים והעיר עצמה מלאה בדוגמאות יפהפיות של האומנות הספרדית, הארכיטקטורה והתרבות המקומית.

מאת: משה מסחרתיירות ונופש - כללי28/08/142615 צפיות
יש משהו קצת מיגע, אבל עם זאת מלהיב, בתהליך שכרוך במציאת טיסות זולות באינטרנט. זהו הרגל כפייתי שמאפיין מטיילים

מאת: משה מסחרהגבלים עסקיים15/05/146472 צפיות
יש הטוענים שנפילתו של דנקנר החלה כבר לפני יותר משנה. מהמועד שבו הוא ושותפיו רכשו את השליטה באי.די.בי מידיה של משפחת רקאנטי.

מאת: משה מסחרטיולים בחו"ל06/03/141507 צפיות
ברצלונה, כמו הערים הגדולות באירופה, היא עיר שאי אפשר לעמוד בפניה. רבים מהתיירים שמגיעים אליה מתאהבים בה ונשארים לפעמים חודש, שנה, ואפילו עשר שנים.

מאת: משה מסחרבר ובת מצווה24/12/132914 צפיות
הקליפ הפך בשנים האחרונות לחיוני ביותר להצלחת אירוע הבר מצווה. קליפ באורך כשמונה עד עשר דקות, מוקרן על המסך הגדול במהלך המסיבה ומלווה במוסיקה שמושמעת דרך מערכת קול מעולה, מאיר את חתן הבר מצווה ואת מסלול חייו עד כה באור מיוחד במינו. הקליפ מאפשר לאורחי המסיבה לחוות את הייחודיות של הנער שחוגג בר מצווה.

מאת: משה מסחרספורט וכושר גופני - כללי26/05/132664 צפיות
נעלי ספורט הישנות הוחלפו עד מהרה על ידי נעליים בעלות ריפודי אוויר ומילוי בג'ל. חומרים אלה תרמו לביצועים טכניים טובים בהרבה. נעלי ספורט לגברים החלו להופיע במגוון של צבעים וצורות והם נרכשו לא רק בזכות היכולת הביצועית שלהם אלא גם בשל המראה הלוהט שלהם.

מאת: משה מסחרשיפוצים26/05/131491 צפיות
בניית דק בגינה היא פיתרון עיצובי מקסים לחצר הבית. אם הדק נבנה בקפידה הוא יכול גם להעלות את ערכו של הבית. במאמר תמצאו מדריך מפורט לפי שלבים לבניית הדק שלכם בגינה

מאמרים נוספים בנושא בריאות גברים

מאת: אבי דוידיבריאות גברים10/07/161534 צפיות
המלצה על מוצרי אלטמן האיכותיים להכנת מערכת החיסון ושאר מערכות הגוף לקראת וירוסים של חורף.

מאת: יוני ברקבריאות גברים22/10/143401 צפיות
גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות המונעות מהם להגיע לזקפה מלאה, או לשמר אחת כזאת לכל משך זמן קיום יחסי המין נדרשים לפנות אל הרפואה הקונבנציונלית בכדי שתסייע להם בפתרון הבעיה. בשנים האחרונות עם צמיחת טרנד הרפואה האלטרנטיבית ישנה חזרה אל המקורות, אל שורשי הצמחים והחומצות הטבעיות המעניקות לגוף את המזור אליו הוא מייחל.

מאת: עידן עסיסבריאות גברים02/10/142829 צפיות
על מנת להכנס להריון צריך להיות לגבר לפחות 40 מיליון זרעונים לשפיכה. יותר מ 40% מהזוגות שאינם יכולים להביא ילדים אינם יכולים בגלל בעיות עם הזרע של הגבר.

מאת: ג.ט קראוןבריאות גברים13/08/143577 צפיות
האם אתה לא מרוצה מהגובה שלך? האם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך?, הוספת גובה,הגבהה,רוצה עוד ס"מ? ,נמוך מדי? ,להגביה את עצמי.. כיצד ניתן לשנות את זה אם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך, מאמר זה מכיל כמה עצות מועילות על איך להגדיל את הגובה. האפשרויות שלך לגרום לך להגביה את עצמך ,עשוי להשתנות בהתאם לגיל שלך, אבל יש שיטות המשותפות לכולם שיכולות לגרום לך להיראות גבוה יותר ולהרגיש טוב יותר

מאת: davidi aharonovichבריאות גברים10/03/148256 צפיות
שאיבת שומן היא ניתוח שעוברים רבים ומטרתו להסיר גדלי שומן עקשניים שאינם מוסרים באופן סטנדרטי בעזרת פעילות גופנית או דיאטה.

מאת: eli levyבריאות גברים27/11/138780 צפיות
במקרים בהם הגידול הסרטני בבלוטת הערמונית מחייב כריתה, יש צורך בניתוח, שאם לא כן עלול הסרטן להתפשט לאברים הסמוכים ולרקמות הסמוכות. כריתה מגבירה את סיכויי ההחלמה במקרים של סרטן מתקדם, ומסייעת במניעת התפשטות גרורתית

מאת: גיל סייטדבריאות גברים28/05/132229 צפיות
כאבים באשכים נגרמים ממספר סיבות. זהו מצב לא נעים והוא עלול לקרות לכל גבר. במקרים רבים, כאבים באשכים נגרמים מסיבות שאינן אמורות לעורר דאגה, אך מצד שני, הם יכולים לבשר על תהליך בריאותי המתרחש בגוף. כשהכאב חוזר על עצמו ובעוצמה, מומלץ לגשת בדחיפות לרופא מטפל לאבחון. אבחנה מוקדמת של מחלה, עשויה לחסוך מהגבר סבל מיותר, למנוע סיבוך פתאומי, או התדרדרות מסוכנת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica