חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נעלי ספורט-מאז ועד היום

רוב המבוגרים עדיין זוכרים את נעלי הספורט שנעלו בעבר בשיעורי ההתעמלות בבית הספר היסודי ובתיכון. אלה היו נעלי ספורט בעלות סוליות והם היו זמינים בכל צבע שרק רציתם, ובלבד שהצבע היה שחור או לבן...

נעלי ספורט ישנות אלו הוחלפו עד מהרה על ידי נעליים בעלות ריפודי אוויר ומילוי בג'ל.  חומרים אלה תרמו לביצועים טכניים טובים בהרבה. נעלי ספורט לגברים החלו להופיע במגוון של צבעים וצורות והם נרכשו לא רק בזכות היכולת הביצועית שלהם אלא גם בשל המראה הלוהט שלהם. גברים בדרך כלל יחפשו נעלי מותגים ידועים כמו למשל סקוני, נייק, ברוקס וכדומה.

בהמשך התפתחות נעלי הספורט איפשרה טכניקת ייצור פורצת דרך את התפתחותו של גיפור הנעליים - נעלי פלימסול (plimsoll) - שנמצא עדיין בשימוש גם היום. תהליך זה משתמש בחום כדי להתיך יחד את הגומי והבד תוך שימוש בגופרית בתהליך העיבוד.

פלימסול היו מהפכניות באותו זמן כיוון שהם סיפקו נוחות, היו קלות ואפשרו למשתמש בהם לנוע בדממה. נעלי פלימסול הפכו לידועים כסניקרס ונמכרו בקנה מידה המוני ברחבי ארצות הברית.

מאז הפלימסול התפתחה הטכנולוגיה של הנעליים ובזכותם הפכו גם הספורטאים להיות קלים יותר וחזקים יותר והבצועים שלהם השתפרו לעין ערוך.

נעלי ספורט לספורטאים תרמו גם להתפתחותם של נעלי ספורט לגברים מתוצרת מותגים כמו סקוני, נייק, ברוקס ועוד. היום יש נעליים שונות לכל אירוע וכל זוג נעליים מיוצר ממגוון רחב של חומרים שנבחרו בגלל תכונות שמאפשרות חוזק וגמישות לפי הצורך.

ככל שהטכנולוגיה בתחום תעשיית נעלי הספורט הלכה והתפתחה כך המשיכו המדענים לפתח חומרים חדשים ושונים שפועלים יחדיו על מנת להפיק ביצועים טובים יותר מאשר תרכובת של שניים או שלושה חומרים שונים.

חומרים שונים שמהם עשויות נעלי הספורט מציעים גם תכונות שונות כמו יציבות והתנגדות. חלק מהחומרים שתורמים לתכונות האלסטיות של נעלי הספורט תורמים לנעל גם יכולת להתגמש ולהתכופף כאשר מופעל על הנעל כוח, ולאחר מכן לחזור לצורה המקורית כאשר הכוח מוסר. חלק מהחומרים לייצור של נעלי ספורט נבחרים בשל צפיפות החומר שלהם ואלה משמשים בדרך כלל לשם ספיגת זעזועים.

המאמר באדיבות האתר: http://www.knukan.com/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה מסחר

מאת: משה מסחרתיירות ונופש - כללי24/02/152656 צפיות
לברצלונה, ספרד, יש אתרים רבים להציע לתיירים והעיר עצמה מלאה בדוגמאות יפהפיות של האומנות הספרדית, הארכיטקטורה והתרבות המקומית.

מאת: משה מסחרתיירות ונופש - כללי28/08/142615 צפיות
יש משהו קצת מיגע, אבל עם זאת מלהיב, בתהליך שכרוך במציאת טיסות זולות באינטרנט. זהו הרגל כפייתי שמאפיין מטיילים

מאת: משה מסחרהגבלים עסקיים15/05/146472 צפיות
יש הטוענים שנפילתו של דנקנר החלה כבר לפני יותר משנה. מהמועד שבו הוא ושותפיו רכשו את השליטה באי.די.בי מידיה של משפחת רקאנטי.

מאת: משה מסחרבריאות גברים20/03/149279 צפיות
מסאג' לגבר פעם נראה היה כאילו רק גברים שנפגעו תוך כדי משחק הכדורגל מקבלים עיסוי מיידי מהמטפל הקבוצתי, ולא ראינו גברים רבים שמחפשים מסאג' לגבר סתם ככה כדי להרגיש טוב יותר. גם אם סבלו ממתח וכאב באזור הצוואר או הגב התחתון..

מאת: משה מסחרטיולים בחו"ל06/03/141507 צפיות
ברצלונה, כמו הערים הגדולות באירופה, היא עיר שאי אפשר לעמוד בפניה. רבים מהתיירים שמגיעים אליה מתאהבים בה ונשארים לפעמים חודש, שנה, ואפילו עשר שנים.

מאת: משה מסחרבר ובת מצווה24/12/132914 צפיות
הקליפ הפך בשנים האחרונות לחיוני ביותר להצלחת אירוע הבר מצווה. קליפ באורך כשמונה עד עשר דקות, מוקרן על המסך הגדול במהלך המסיבה ומלווה במוסיקה שמושמעת דרך מערכת קול מעולה, מאיר את חתן הבר מצווה ואת מסלול חייו עד כה באור מיוחד במינו. הקליפ מאפשר לאורחי המסיבה לחוות את הייחודיות של הנער שחוגג בר מצווה.

מאת: משה מסחרשיפוצים26/05/131491 צפיות
בניית דק בגינה היא פיתרון עיצובי מקסים לחצר הבית. אם הדק נבנה בקפידה הוא יכול גם להעלות את ערכו של הבית. במאמר תמצאו מדריך מפורט לפי שלבים לבניית הדק שלכם בגינה

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204895 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205454 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172872 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173431 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173887 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173691 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163119 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica