חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איטום גגות בתל אביב

איטום גגות בתל אביב

אתם גרים בדירה בבניין בתל אביב? אם כן, שירות של איטום גגות בתל אביב בוודאי דרוש לכם מאד. איטום גגות בתל אביב הוא פעולה שיש לבצע כאשר בונים בניין חדש, ולאחר מכן אחת לשנה עד מספר שנים (תלוי בסוג האיטום), על מנת לחדש ולחזק את האיטום, ולוודא שמי גשמים לא מחלחלים אל הבניין כולו וגורמים לו נזק. איטום גגות בתל אביב נעשה על ידי בעלי מקצוע בתחום. כאשר ניגשים לבצע איטום גגות בתל אביב, חשוב לברר היטב עם בעלי מקצוע על הנושא, ולבחור בשיטת האיטום הטובה והמתאימה ביותר. חשוב לדאוג מראש, כבר בבנייה הראשונית של הבניין, לבחור בשיטת איטום מתאימה, משום שישנן שיטות של איטום שמתנגשות זו עם זו – כלומר אם השתמשתם בפעם הראשונה בשיטה אחת, שוב לא תוכלו לבצע את השיטה השנייה.

שיטות לאיטום גגות בתל אביב

איטום גגות בתל אביב נעשה בעזרת אחת מ-3 שיטות מוכרות ונפוצות. השיטה המומלצת ביותר לאיטום של גגות שמיועדים לשימוש קבוע של הדיירים, הוא איטום באמצעות יריעות ביטומניות. יריעות ביטומניות מונחות על הגג לאחר שחוממו באמצעות מבער, ואוטמות היטב את כל חלקי הגג, מבלי שיהיה צורך בחומרים נוספים להשלמת העבודה. מומלץ להשתמש בשתי שכבות של יריעות ביטומניות, לאיטום מלא. היתרון של יריעות ביטומניות הוא הצבע הלבן שלהן, והחוזק שלהן, אשר מאפשר חידוש של האיטום אחת למספר שנים בלבד.

השיטה המומלצת ביותר לאיטום גגות בנויים, שאינם משמשים את הדיירים בקביעות, היא איטום באמצעות חומרים פולימריים. החומרים הפולימריים נמרחים על הגג במספר שכבות, ולאחר ייבוש השכבות, מונחת מעליהן שכבה נוספת של אגרגט לבן, שנועדה להגן על האיטום מפני נזקי השמש בקיץ. גם החומרים הפולימריים חזקים ויעילים מאד, אך האחיזה שלהם בגג חלשה יחסית, ולכן הם אינם מומלצים לגגות שאנשים דורכים עליהם. היריעות הביטומניות והחומרים הפולימריים הם מנוגדים – אם הגג נאטם פעם אחת באמצעות חומרים פולימריים, אין אפשרות לבצע לאחר מכן איטום באמצעות יריעות ביטומניות, ולהיפך.

השיטה האחרונה של איטום גגות בתל אביב היא זיפות גגות, אולם זוהי דרך מיושנת, ויש לה חסרונות רבים שהופכים אותה למומלצת פחות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://xn--4dbdambrg8a2h.org.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורם טל

מאת: יורם טלשיפוצים05/02/15812 צפיות
אחד הפתרונות בתחום איטום גגות בעיקר ישנים, היא יצירת שיפועים מחומר בשם בטקל אשר "מפנים" את המים לזרום החוצה. בטקל עשוי מתערובת בטון בעלת משקל נמוך, המאפשרת בידוד וזרימת המים ומהווה פתרון מצוין לצורך איטום גגות שאין בהם מרזבים או פתחי זרימה אחרים למים. יציקת הבטקל נעשה באמצעות משאבה מיוחדת.

מאת: יורם טלשיפוצים05/02/15701 צפיות
החיבור בין מים ובטון הוא קטלני. מים ממיסים בטון, פוגעים בחסינות וביכולת ההתנגדות שלו והופכים אותו לעיסה...

מאת: יורם טלשיפוצים30/10/14675 צפיות
עם בוא החורף, לפני שהשמיים נפתחים לגשמים, יש להקפיד בכל בית ובניין על איטום גגות, שהם המקומות הרגישים ביותר בכל מבנה והכי מועדים לפורענות בתחום חלחול מים לתקרות, דירות ולמעטפת החיצונית של הבניין.

מאת: יורם טלשיפוצים11/09/14649 צפיות
אזור המרכז הוא האזור בעל צפיפות הבנייה הגבוהה ביותר מכל חלקי הארץ. כל מי שעוסק בתחום הבנייה והשיפוץ יודע כי באזור המרכז תהיה לו עבודה רבה ושוטפת הרבה יותר מאשר בכל אזור אחר. עבודות בניין רבות פורחות באזור המרכז, אך היום נקדיש את המאמר לעבודות של איטום גגות במרכז. איטום גגות במרכז חשוב מאד, בעיקר מכיוון שאזור המרכז הוא אזור משופע מאד בגשמים, בעונות החורף, ולכן חשוב מאד להגן על גגות המבנים במרכז מפני חלחול של מי גשמים וכל רטיבות אחרת, אל תוך המבנה.

מאת: יורם טלבניין ואחזקה - כללי11/09/14639 צפיות
א.א.א אוטמים בע"מ מתמחה בכל שיטות האיטום א.א.א. רשומה ברשם הקבלנים ,קבלן רשום מס' 23558. בעלי תעודת אוטם מורשה מבילדינג ומכון התקנים . אחריות-החברה נותנת עד 10 שנות אחריות ומעניקה ללקוחותיה שרות אמין ואדיב. עובדים- אנו מאמינים שהעובדים הם עמודי היסוד של החברה. אנו מעסיקים עובדים קבועים מיומנים ובעלי ניסיון רב שנים בעבודות איטום.

מאת: יורם טלשיפוצים11/09/14634 צפיות
א.א.א אוטמים בע"מ מתמחה בכל שיטות האיטום א.א.א. רשומה ברשם הקבלנים ,קבלן רשום מס' 23558. בעלי תעודת אוטם מורשה מבילדינג ומכון התקנים . אחריות-החברה נותנת עד 10 שנות אחריות ומעניקה ללקוחותיה שרות אמין ואדיב. עובדים- אנו מאמינים שהעובדים הם עמודי היסוד של החברה. אנו מעסיקים עובדים קבועים מיומנים ובעלי ניסיון רב שנים בעבודות איטום.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222808 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223116 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211331 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211565 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211752 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica