חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה עושים כשמגלים עובש בתקרה?

מאת: יורם טלשיפוצים05/02/2015810 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הפתרונות בתחום איטום גגות בעיקר ישנים, היא יצירת שיפועים מחומר בשם בטקל אשר "מפנים" את המים לזרום החוצה. בטקל עשוי מתערובת בטון בעלת משקל נמוך, המאפשרת בידוד וזרימת המים ומהווה פתרון מצוין לצורך איטום גגות שאין בהם מרזבים או פתחי זרימה אחרים למים. יציקת הבטקל נעשה באמצעות משאבה מיוחדת.

שיטת איטום גגות נפוצה היא זיפות גגות. מקובל למרוח בין 2 ל-3 שכבות של זפת כאשר מעליהן מורחים שכבת דבק אקרילי כדי לכסות על הצבע השחור של הזפת, שלא יקלוט חום בתקופת הקיץ ויגרום לחימומו של כל הבניין.

שיטה נוספת לצורך איטום גגות, היא שימוש ביריעות ביטומניות המתאימה לגגות מבטון או בטקל או גגות מרוצפים, עליהם נהוג ללכת. האיטום מתבצע באמצעות פרישת שתי שכבות של יריעות המונחות היטב על שטח כל הגג ועליהן מניחים שכבת אגרנט לבן.

יריעות ביטומניות משמשות גם לאיטום קירות ומרצפות ויתרונן הוא שיש להחליפן רק מדי כ-10 שנים, ומשום שהן לבנות, הן אינן מושכות חום למשל כמו הזפת.

לעיתים זו רצפה רטובה!

הרבה פעמים קיומם של מים על קירות ותקרות ולחות בקירות, נובעים מריצוף לקוי, אותו הניחו כפי הנראה על אדמה לחה, מה שיוצר תופעה של רטיבות מתמשכת בלי יכולת אמיתית לפתור את הבעיה. מה שצריך לעשות במקרה כזה, זה פשוט להוציא את כל הריצוף ולהחליף את האדמה.

ישנן המון סיבות לתקרה לחה, ולעיתים כאמור זהו פיצוץ של צינור אצל השכנים שיצר את התקר הרטובה, אך בכל מקרה איטום גגות היא הפעולה החשובה ביותר שצריך לבצע, משום שגם אם עשיתם איטום, הוא מתבלה וייתכן שבגג נוצרו סדקים והם עלולים להעביר את המים אליכם הביתה. איטום גגות יכול להציל כל תקרה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://xn--4dbdambrg8a2h.org.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורם טל

מאת: יורם טלשיפוצים05/02/15700 צפיות
החיבור בין מים ובטון הוא קטלני. מים ממיסים בטון, פוגעים בחסינות וביכולת ההתנגדות שלו והופכים אותו לעיסה...

מאת: יורם טלשיפוצים30/10/14674 צפיות
עם בוא החורף, לפני שהשמיים נפתחים לגשמים, יש להקפיד בכל בית ובניין על איטום גגות, שהם המקומות הרגישים ביותר בכל מבנה והכי מועדים לפורענות בתחום חלחול מים לתקרות, דירות ולמעטפת החיצונית של הבניין.

מאת: יורם טלשיפוצים11/09/14649 צפיות
אזור המרכז הוא האזור בעל צפיפות הבנייה הגבוהה ביותר מכל חלקי הארץ. כל מי שעוסק בתחום הבנייה והשיפוץ יודע כי באזור המרכז תהיה לו עבודה רבה ושוטפת הרבה יותר מאשר בכל אזור אחר. עבודות בניין רבות פורחות באזור המרכז, אך היום נקדיש את המאמר לעבודות של איטום גגות במרכז. איטום גגות במרכז חשוב מאד, בעיקר מכיוון שאזור המרכז הוא אזור משופע מאד בגשמים, בעונות החורף, ולכן חשוב מאד להגן על גגות המבנים במרכז מפני חלחול של מי גשמים וכל רטיבות אחרת, אל תוך המבנה.

מאת: יורם טלבניין ואחזקה - כללי11/09/14786 צפיות
אתם גרים בדירה בבניין בתל אביב? אם כן, שירות של איטום גגות בתל אביב בוודאי דרוש לכם מאד. איטום גגות בתל אביב הוא פעולה שיש לבצע כאשר בונים בניין חדש, ולאחר מכן אחת לשנה עד מספר שנים (תלוי בסוג האיטום), על מנת לחדש ולחזק את האיטום, ולוודא שמי גשמים לא מחלחלים אל הבניין כולו וגורמים לו נזק.

מאת: יורם טלבניין ואחזקה - כללי11/09/14639 צפיות
א.א.א אוטמים בע"מ מתמחה בכל שיטות האיטום א.א.א. רשומה ברשם הקבלנים ,קבלן רשום מס' 23558. בעלי תעודת אוטם מורשה מבילדינג ומכון התקנים . אחריות-החברה נותנת עד 10 שנות אחריות ומעניקה ללקוחותיה שרות אמין ואדיב. עובדים- אנו מאמינים שהעובדים הם עמודי היסוד של החברה. אנו מעסיקים עובדים קבועים מיומנים ובעלי ניסיון רב שנים בעבודות איטום.

מאת: יורם טלשיפוצים11/09/14633 צפיות
א.א.א אוטמים בע"מ מתמחה בכל שיטות האיטום א.א.א. רשומה ברשם הקבלנים ,קבלן רשום מס' 23558. בעלי תעודת אוטם מורשה מבילדינג ומכון התקנים . אחריות-החברה נותנת עד 10 שנות אחריות ומעניקה ללקוחותיה שרות אמין ואדיב. עובדים- אנו מאמינים שהעובדים הם עמודי היסוד של החברה. אנו מעסיקים עובדים קבועים מיומנים ובעלי ניסיון רב שנים בעבודות איטום.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232607 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212868 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica