חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכות ישיבה לגינה

מאת: outdoordesignריהוט 14/09/20146911 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר מדברים על מערכות ישיבה מעץ לגינה חשוב לדעת שישנם כמה סוגי עץ הנמצאים בשימוש. שני סוגי העץ הנפוצים הם עץ קווילה ועץ טיק. עץ הקווילה מגיע אלינו מאוסטרליה, זהו עץ בעל גוון אדום יפהפה והוא רווי בשמן טבעי. השמן מעניק לו עמידות בפני פגעי מזק האוויר הוא מונע סדקים. לעץ טיק ישנם מאפיינים דומים של עמידות בפני פגעי מזג האוויר, צבעו הוא חום צהבהב ויש לו רמה מסויימת של עמידות בפני חרקים אוכלי עץ.

בחירה העץ טיק עבור מערכות ישיבה לגינה היא בחירה נפלאה – לא רק שהמראה של עץ הטיק הוא אטרקטיבי, הוא גם נחשב לידידותי לסביבה.  עץ הטיק הוא עץ עמיד מאוד, גם כאשר הוא משמש בתור עץ לריהוט גינה. הוא עמיד בפני פטריות וחרקים והוא מחזיק מעמד שנים רבות. מבחינה זו הוא ידידותי לסביבה מכיוון שאין צורך להחליפו בעץ חדש כל מספר שנים. ריהוט גינה מעץ טיק בקלות יחזיק מעמד עשור ואפילו מספר עשורים.  ערכות ישיבה מעץ טיק הן קלות לניקוי, יש רק צורך בניגוב קל.עץ טיק הוא חזק מאוד ומכאן נובעת עמידותו בתנאי מזג אוויר שונים, מה שהופך אותו מתאים ביותר עבור מערכות ישיבה לגינה.  תחזוקת עץ טיק היא קלה, קחו בחשבון שבמשך השנים עץ טיק משנה את צבעו לגוון אפור אך שינו הצבע אינו פוגע בחוזקו. קחו בחשבון שאם אתם מעוניינים לשמר את הגוןן המיוחד של עץ הטיק עליכם להשתמש בשמן מיוחד לעץ טיק. טיפ נוסף לשמירה על אורך החיים של העץ הוא כיסוי הרהיטים בשעות הלילה.

מערכות ישיבה מעץ לגינה הן בעלות מראה טבעי המשתלב בקלות עם המראה הכללי של הגינה. אל תתפשרו על כיסאות פלסטיק זולים כאשר אתם יכולים לבחור במערכת ישיבה העשוייה עץ מלא בשילוב עם כריות מיוחדות המתאימות לשימוש חיצוני. השימוש בעץ עבור מערכת הישיבה שלכם יעניק לגינה מראה חמים ונעים.

באופן מסורתי העץ שימש לרהיטים במשך מאות ואלפי שנים. את העץ ניתן לעצב במבחר סגנונות, כל אחד ומה המתאים עבור הגינה שלו. אם תבחרו ברהיטי עץ לגינה תוכלו לשבת עליהם בנינוחות בלילות הקיץ או להתחמם תחת קרני שמש חורפית ולדעת בליבכם שעשיתם את הבחירה הנכונה. מערכות ישיבה מעץ לגינה הן השקעה שלא תתחרטו עלייה.

 



תגיות המאמר: מערכות ישיבה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת outdoordesign

מאת: outdoordesignעסקים - כללי22/04/151130 צפיות
תהליך גירושין איננו פשוט עבור אף אחד מהצדדים, במיוחד שהוא מלווה בסיטואציות לא נעימות בהם מעורבות בגידות, הסתרת נכסים או כאשר יש ילדים בתמונה

מאת: outdoordesignדייטינג22/04/152414 צפיות
רוב האנשים שמחפשים בן או בת זוג לחיות איתה את שארית חייהם, נוטים לחפש אנשים בעלי תחומי עניין משותפים, אנשים הדומים להם בתחומים כמו השכלה, רמת חיים, תכונות .

מאת: outdoordesignתיירות ונופש - כללי08/02/152104 צפיות
עונת האביב היא עונה בה התיירות מתחילה לפרוח, חברות התיירות ואתרי הנופש השונים מציעים מגוון של חופשות באילת

מאת: outdoordesignדייטינג08/02/151437 צפיות
אתר היכרויות jdate הוא אתר היכרויות הגדול ביותר בישראל. באתר תוכלו להכיר ולשדך לעצמכם את החצי השני שלכם

מאת: outdoordesignעיצוב תעשייתי 08/02/152174 צפיות
זהבי פלדות היא חברה ותיקה המספקת ללקוחותיה את כל פתרונות הפלדה האפשריים בצורה בטוחה, אמינה ומקצועית

מאת: outdoordesignדיני עסקים08/02/152163 צפיות
חקירות עסקיות מתבצעות ע״י איסוף של מידע רלוונטי על ארגון, עסק או חברה תוך כדי בדיקת סביבת הלקוחות

מאת: outdoordesignהשוואת מחירים13/11/142581 צפיות
הרבה אנשים בוחרים לקיים אירועים קטנים בחוף הים, בטבע או בגנים הציבורים. אמנם זה קצת יותר מסובך מאירגון אירועים במקום שתוכנן לשם כך במיוחד אך יש לאירועים באוויר הפתוח את היתרונות שלהם.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201163 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201716 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201799 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191608 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191588 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica