חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקירת צעצועי צבי הנינג'ה מהסרט החדש

מאת: מאמא יוקרוקניות 17/09/2014953 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעקבות הצלחת הסרט החדש של צבי הנינג'ה הושק ליין חדש של צעצועים עם שלל אפשרויות החל מבית מסתור לצבי הנינג'ה, רכב משוריין מאובזר באמצעי לחימה ודמויות משחק עם פעולות תקיפה משופרות נסרוק את המוצרים הלוהטים ביותר.

בית המסתור המלא של צבי הנינג'ה

ערכה מפוארת ומלאת פרטים לביתם המסתורי של צבי הנינג'ה איפשהו מתחת לנבכי ניו יורק. הערכה מגיעה לגובה של 100 ס"מ. בערכה תוכלו למצוא 20+ שלבי לוחמה כמו את מעבדת המחשבים של הצבים , כניסת הביוב של הצבים למנהרה, מעלית פנימית, מכשולים לחיילי הרגל, מתקן חבלי אומגה ועוד.

רכב משוריין כולל דמות מהסרט צבי הנינג'ה

רכב הביוב של צבי הנינג'ה המגניבים מותאם בגודלו לכל הדמויות הקטנות של צבי הנינג'ה. הרכב מאובזר ברמפה לגלישה מהירה מהרכב ורכב באגי של הצבים, משגר טילי טורפדו, לווין ריגול ופתח בריחה נוסף בגג הרכב וו גרירה ואפשרות לפתיחת  הרכב כדי שהצבים יוכלו לטפס על הסולם לגג המשוריין ולתפוס את הרעים.

דמויות פעילות מהסרט צבי הנינג'ה

הדמויות האהובות מהסרט צבי הנינג'ה כשלכל אחת מהדמויות אפקט משלה כשלוחצים למיכאלאנג'לו על רגל שמאל הוא מניף את הנוצקות באוויר ועושה תרגילי לחימה וכשלוחצים את יד שמאל כלפי מטה מניף את ידיו מעלה ומטה . לרפאל יש בידיו חרבות וכשלוחצים על רגל שמאל מניף את החרבות קדימה ואחורה.

שלבי התפתחות צבי הנינג'ה

התפתחות הצבים מיהותם צבים שנגעו במוטוגן החומר שהפך אותם לצבים המיוחדים בעלי הכוחות להילחם בכל כוחות הרשע. בערכה שלוש דמויות צבים: קטן, בינוני וגדול בדמויות רפאל ולאונרדו בשלבי ההתפתחות.

 



תגיות המאמר: צעצועים, צבי הנינגה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמא יוקרו - ענק הצעצועים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמא יוקרו

מאת: מאמא יוקרוקניות 21/09/14971 צפיות
ענף הטרקטורנים לילדים השתנה מקצה לקצה בשנה האחרונה עם דגמים חדשים המאובזרים בפטנטים טכנולוגים המשנים את פני הענף כולו

מאת: מאמא יוקרוצרכנות18/09/141284 צפיות
במאמר זה נסקור את הצעצועים הנמכרים ביותר של התוכנית המוצלחת סמי הכבאי.

מאת: מאמא יוקרוצרכנות13/09/14838 צפיות
לקנות מתנה לרך הנולד זוהי מטלה שיכולה לסבך גם את המומחים שבינינו. כמחפשי מתנה, אנחנו מבינים שהמבחר גדול והאפשרויות רבות. אז מה באמת כדאי לקנות לתינוק שנולד

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213735 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205192 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186802 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161593 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica