חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הובלת משרד

מאת: world wideרכב25/09/2014701 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הובלת משרד

בהובלת משרד אנו נדרשים לשים לב לפרטים נוספים שאנו לא נדרשים אליהם כאשר מדובר בהובלת דירה. מכיוון שההובלה תלויה במספר רב של אנשים ועלולה לפגוע לרצף העבודה העסקי של עשרות ואולי מאות ואלפי עובדים, התהליך מורכב ומסורבל יותר. יש לדאוג לציוד המובל ולמנות את כל הציוד המשרדי, כאשר ישנם פריטים מסוימים הדורשים התייחסות מיוחדת. כיום, רוב המשרדים מתבססים ומתפקדים בעזרת טכנולוגיה חדשנית ורגישה למגע לדוגמא: מסכי פלזמה, שרתים, ציוד משרדי אלקטרוני ועוד.. בנוסף, ישנם בתי עסק או משרדים מסוימים המכילים חומר רגיש כגון: בנקים, בתי השקעות, משרדי חקירות וכו'.. אשר נדרש לשמור על חיסיון לקוח והגנה על המידע.

רצוי לפני בחירה בחברת ההובלה לברר בשיחה טלפונית קצרה- מהו השירות הניתן עבור כאלו הנדרשים לשמור על חומר רגיש. לעיתים אף החברה או המשרד יעדיף להעסיק עובד חברה או ממונה שיתלווה למובילים במהלך התהליך ובנוסף שיהיה אמון על השגחה על החומר החסוי מפני חשיפה, גניבה או אפילו צילום. בעניין הובלת ציוד אלקטרוני רגיש, יש לבחור בחברה שיכולה לתת מענה למקרים אלו ולה הכלים המיוחדים להגנה על הציוד מפני שריטות, חבלות ופגמים אחרים. לעיתים החברה המובילה אף שולחת נציג על מנת לאמוד ולהתרשם מהציוד המובל ולהגיע ביום ההובלה עם הכלים המתאימים. ליתר ביטחון- רצוי לגבות את החומר הקיים במחשבי החברה.

כמו בכל תהליך הובלה סטנדרטי ישנה המלצה לערוך רשימה של הציוד המובל על מנת שתהיה יכולת מעקב בעת ההגעה ליעד. חשוב לעמוד בזמנים כיוון שכאשר מדובר בעסק חי עצירת שעת עבודה עלולה לעלות ביוקר. את הריהוט המובל יש לעטוף בניילון בועות ולעיתים מסוימים, לרוב במכשירים אלקטרוניים- יש לעטוף בבד מיוחד מונע שריטות וזעזועים. חברות הובלה מסוימות גם מעניקות שירותי אריזה ואחסון בעת הצורך.

הגענו לחלק החשוב: המחיר. אין הבדל מהותי בין מחירי הובלת משרד לדירה, תלוי כמובן בגודל המשרד, מספר משאיות נדרשות, כמות הציוד המובל, האם קיימות מעליות בבניינים וכו'.. רצוי לבחור בחברה בעלת ניסיון וותק ולא בהכרח הזולה – זכרו: הזול הוא לעיתים היקר ביותר!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת world wide

מאת: world wideקורסים וסדנאות30/06/151022 צפיות
סדנאות שוקולד לוועדי עובדים לאחר שירותי הצבאי, החלטתי לצאת למסע בעולם.. בין הטיול הגדול בארצות אירופה לארצות הברית, הגעתי לדרום אמריקה ושם נחשפתי לגידולי עצי הקקאו, לתרבות הכנת השוקולד ולצריכתו. בטיוליי במטעים הפראיים, החלטתי כי את החוויה הזו אני רוצה להעביר הלאה.

מאת: world wideריהוט 28/06/15922 צפיות
תחום חברות הובלה הנו תחום פרוץ כאשר לא תמיד ניתן לדעת אם החברה אמינה או לא. בין אם מדובר בחברות קטנות המתבססות על טנדר בלבד וחברות גדולות המחזיקות צי רכבים, חשוב מאוד להתבסס על חוות דעת וניסיון. לכן, חשוב לבחור בחברה וותיקה בעלת ניסיון בשוק כך שתכולת ביתכם תישמר מכל פגע, שבר או שריטה. חברה מנוסה לרוב מקצועית יותר, וקרוב לוודאי שנתקלה במקרים רבים ותפעלה בלת"מים שעלולים לצוץ ביום ההובלה. כמו כן, תוכלו לבצע את המעבר בראש שקט ובביטחון מלא שיש מי ששומר על הציוד שלכם.

מאת: world wideקורסים וסדנאות22/06/15960 צפיות
ט"ו באב מתקרב ואיתו שלל האטרקציות וחיפוש אחר מתנה לבת או בת הזוג. הצורך להיות יצירתי ומפנק נהפך קשה משנה לשנה ולא תמיד עונים בציפיות של הצד השני. מה יכול להתאים יותר מסדנת שוקולד חושנית בערב ט"ו באב באינטימיות ליצירת ערב רגוע וחוויה בלתי נשכחת לכל החושים?

מאת: world wideעיצוב פנים14/06/151038 צפיות
בעבודות עם לוחות גבס רצוי להקפיד על רכישת הציוד ממקום מוכר בעל תו תקן כדי שחלילה לא תרכשו מוצר פגום או לא בטוח. ברכישה, כדאי להתמקד בתכלית העבודה עם הלוחות וכך בעצם לרכוש את המוצר המתאים והייעודי למטרה המבוקשת. למשל: ישנם לוחות גבס המיועדים לחציצה בין חדרים רוויי לחות, החומר עשוי גבס שעבר תהליך מדעי וצבעו החיצוני ירוק- וכך שמו: גבס ירוק.

מאת: world wideתחבורה ורכב - כללי09/06/15862 צפיות
כאשר עוברים למשרד חדש, יש צורך לדאוג לריהוט מלא בהתאם לאופי העסק. משרדי רואי חשבון יצריכו חדר ישיבות מרווח וריהוט מינימאלי ושמירה על קו נקי ורשמי, משרדי פרסום לרוב מתאפיינים בצבעוניות רבה וגאג'טים מגניבים שהושארו במקום מלקוחות מרוצים ועוד..

מאת: world wideתחבורה ורכב - כללי01/06/15915 צפיות
הובלת משרד היא תהליך מורכב אשר תלוי במספר גורמים ואנשי מקצוע. הדגש להובלה נכונה ויעילה הוא ביצוע העבודה בצורה 'חלקה' ללא בלת"מים, כאשר עוצרים את מחזור העסקים למינימום זמן האפשרי. בעולם העסקים ידוע כי: זמן=כסף ולכן רצוי לבצע את מעבר המשרד בשעות בהן הפעילות חלשה או כלל לא מתקיימת. לעתים לא ניתן להעביר את המשרד ביום אחד בלבד, תלוי כמובן בגודלו ובמספר העובדים.

מאת: world wideתחבורה ורכב - כללי28/02/15986 צפיות
חלק מהציוד שיש להוביל בהובלת דירה או משרד הם מכשירי חשמל. חשוב מאוד שהתהליך יתבצע בצורה מקצועית ומיומנת, על ידי חברה בעלת וותק וניסיון רב שנים כך גם אנשי הצוות: המובילים, הנגרים וכו'.. ישנה חשיבות רבה לאופן התייחסות למכשירי חשמל בהובלה כיוון שטיפול לא נכון ועדין עלול לגרום נזק בלתי הפיך לציוד. שימוש לא נכון והפעלת כח רב על מכשיר חשמלי כגון: LCD, מערכת סאונד ביתית וכו' יפגע במוצר עד כדי הוצאה מכלל שימוש.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213825 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213956 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214137 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204604 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195570 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196264 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193506 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica