חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרמטרים לרכישת מברגות מקיטה

מאת: אוהד ז.קניות 29/09/2014769 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרמטרים לרכישת מברגות מקיטה

חברת מקיטה הינה החברה לייצור כלי עבודה המובילה בעולם שמייצרת כלי עבודה איכותיים וחזקים כגון מברגות מקיטה איכותיות. כאשר אתם בוחרים מברגה מקיטה עליכם להכין שיעורי בית תחילה ולהגדיר מהו האופי, הסוג והאינטנסיביות של העבודה שאתם עומדים לבצע עם אותה מברגת מקיטה שאתם עומדים לרכוש, בין אם מדובר במברגת מקיטה 14.4, מברגה מקיטה 10.8, מברגה חשמלית מקיטה או מברגה נטענת מקיטה. אחר כך כדאי לבדוק מגוון מברגות מקיטה שעונות על הצרכים שאותם הגדרתם. כעת התייחסו לטיב הנתונים הטכניים של מברגת מקיטה אותה אתם בוחנים:

פרמטרים לרכישת מברגת מקיטה

· מתח עבודה - מתח העבודה של המברגה הינו פרמטר חשוב מאוד אשר מעיד על העוצמה של הבטרייה. בדר"כ, ככל שמתח העבודה הינו מתח גבוה יותר כך מברגת האימפקט תהיה חזקה יותר, אך ישנם גורמים נוספים אשר משפיעים על חוזקה של המברגה.

· מומנט הפיתול המרבי – מומנט הפיתול המרבי הינו כוח הסיבוב של מברגת האימפקט והיכולת שלה להתגבר על התנגדות. נתון זה הינו נתון חשוב מאוד ולפיו נוכל לדעת אם מברגת האימפקט מספקת הרבה כוח או שהינה חלשה לעומת מתחרותיה. את מומנט הפיתול המרבי מודדים ביחידות של ניוטון למטר, והוא עומד ביחס ישיר לעוצמתה של מברגת האימפקט.

· זמן טעינה - זמן טעינתה של הבטרייה הינו גורם חשוב מאוד אשר משפיע על הרצף של העבודה, והוא נע בין 10 דק' לכמה שעות.

· משקל - אם עובדים עם המברגה הרבה שעות ובמקומות גבוהים/צרים, אזי מומלץ לקנות מברגה קטנה וקומפקטית.

· מהירות הסיבוב - מהירות הסיבוב של מברגת האימפקט היא למעשה מהירות עבודתה, והיא נמדדת בסיבובים לדקה (סל"ד). אנשים רבים אוהבים מאוד לעבוד עם מברגות מקיטה מהירות כי מברגות מקיטה נחשבות למברגות מרגשות וחזקות יותר, ומשום שנוח יותר לעבוד עמן.

מעבר לנתונים הטכניים של מברגות מקיטה שאתם בוחנים, בדיקת מברגה מקיטה אותה אתם עומדים לרכוש צריכה לכלול את ההתרשמות מהמראה שלה, הפונקציות השונות שיש בה, והאביזרים הנלווים לה. כמו כן מומלץ להתייחס לאותם הפרמטרים אשר נוגעים לנוחותה של מקיטה מברגה עבורכם, דהיינו, להחזיק את המברגה ולבחון עד כמה משקלה מתאים עבורכם, עד כמה האחיזה של מקיטה מברגה נוחה לכם ועד כמה היא יציבה. בנוסף חשוב מאוד לבדוק גם מהו זמן האחריות על המברגה ומיהי החברה שמספקת אותה.

רכישת מברגת מקיטה באודי כלי עבודה

בחנות אודי כלי עבודה בירושלים תוכלו לרכוש מגוון גדול של מברגות כמו מברגה makita ומברגות של חברות מובילות אחרות, ואת כל כלי העבודה בשוק במחירים הזולים בארץ. אז אם אתם מעוניינים לרכוש מברגה makita או כל כלי עבודה אחר, צרו קשר עם החנות או כנסו לאתר האינטרנט שם תוכלו לרכוש מקיטה מברגות בין אם זו מברגה חשמלית מקיטה ובין אם זוהי מברגה נטענת מקיטה במחירים ללא תחרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בן 33 גר בגבעתיים. נשוי 8 חודשים. בעל תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה מאוניברסיטת בר אילן. מתעסק כיום בתחום הביטוח בסוכנות מבטח סיימון ולומד קידום אתרים במכללת האקר יו . שפת האם שלי היא אנגלית .אימי עלתה מארה"ב כשהיתה בת 17 .נושא אזרחות אמריקאית (וישראלית כמובן) . נושא החינוך ו"העברת השרביט לדור הבא " מעניין אותי מאוד על אף שלא עסקתי בו רבות בעבר . הניסיון הצנוע שלי כולל הדרכת ילדים בטיסנאות (תחום אותו אהבתי מאוד כילד ) . והדרכת טיולים. יש לי 3 אחים הגדולה בת 36 האמצעי בן 33 (תאום) והצעירה בת 24

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד ז.

מאת: אוהד ז.בית חכם20/12/151185 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151913 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

מאת: אוהד ז.צרכנות13/11/149912 צפיות
המסור השולחני המשוכלל של דיוולט מדגם DEWD27107 הוא מסור מקצועי ביותר החותך מגוון רב של חומרים, ומשמש נגרים, בתי מלאכה קבלנים ועוד. מסור שולחני זה מתגאה במנוע שיש לו הספק אדיר של 2000 וואט ומהירות סיבוב להב מקסימלית של 4000 סל"ד.

מאת: אוהד ז.צרכנות26/10/141484 צפיות
מברגה בוש מדגם Bosch PSR 14.4 היא מברגה נטענת במתח עבודה של 14.4 VOLT, וכמו כן מברגה בוש חזקה זו מגיעה עם סוללה במתח של 14.4 VOLT, ומעולה עבור עבודות לבית.

מאת: אוהד ז.צרכנות23/10/141264 צפיות
אם קיבלת החלטה לעבוד בגינתך ואתה רוצה לבצע את העבודה של הגינון בעצמך, אתה צריך כלי עבודה טובים. יש מספר כלי עבודה שיכולים להפוך את עבודתך בגינה לנוחה וטובה, ואחד מכלים אלה הוא מסור שרשרת. במאמר הבא נרחיב על האופן שבו מומלץ לרכוש מסור שרשרת בנזין או חשמלי.

מאת: אוהד ז.צרכנות19/10/141898 צפיות
אטמי אוזניים נגד רעש מדגם 1271 הם בעלי איכות הגנת שמיעה ברמה גבוהה ובנוסף הם גם נוחים, קלים, ומתאימים לשימוש בעבודות מסחריות ותעשייתיות. דגם מצוין זה של אטמים לאוזניים מומלץ לשימוש בעוצמה בינונית של רעש ברמת עד 95 דציבל.

מאת: אוהד ז.צרכנות15/10/141193 צפיות
בשונה מחברות אחרות של כלי עבודה, מתמקצעת מקיטה כלי עבודה בהרבה תחומים, ושלל כליה מגיע לאלפי דגמים של כלי עבודה. כלי עבודה מקיטה מיוצרים בארבעה מפעלים גדולים בעולם הנמצאים בסין, ארצות הברית, יפן וברזיל, והם מופצים ע"י יבואנים מקומיים.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213731 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205187 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186797 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161592 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica