חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקיון הבניין המשותף

מאת: אורנית איילניקיון01/10/2014812 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אתם חוזרים הביתה ונכנסים בשער הבניין המשותף אתם מושפעים רבות ממצב הבניין ומטיפוחו. הרי אין כל ספק שנעים יותר להיכנס לבניין נקי, נעים ומטופח. וזה גם משתלם יותר כלכלית. הרי גם כאשר אתם רוצים למכור את הנכס, השווי שלו יעלה או ירד בהתאם למצבו התברואתי ובהתאם לרמת הטיפוח שלו. בניין מוזנח נראה זול יותר מבניין משומר ומטופח.

טיפוח הבניין אינו מסובך כל כך, ניתן לשכור שירותי מנקה פרטי/ת או חברת ניקיון מקצועית שתבצע את הניקיון השוטף בצורה יעילה וטובה. ניקיון הלובי, ניקיון חדרי המדרגות, ניקיון המעלית וניקיון החללים המשותפים בכל קומה הם אלו המשפיעים על הבניין כולו.

על מנת לשמור על החללים אסתטים ומזימינים, מומלץ לצבוע את הקירות אחת לשנה - שנתיים (בהתאם למצבם), ניתן לבצע פוליש לרצפה ישנה על מנת לרענן את המרצפות ולהעניק להן מראה עשיר ומבריק מה שתורם רבות לתחושת הניקיון בבניין ומומלץ לשכור שירותי חברת ניקיון מקצועית ויעילה אשר יודעת לבצע את העבודה.

ככלל, מומלץ לסכם על וועד בית אשר יהיה אחראי לתחזוקת הבניין, להעסקת אנשי המקצוע ולניהול התזרים וזאת על מנת להגיע לתוצאות יעילות וחסכוניות יותר.

לסיכום, מומלץ להקצות מתקציב וועד הבניין סכום כסף לביצוע עבודות צבע אחת לשנה, לביצוע פוליש אחת לשנה -3 שנים בהתאם לסוג הפוליש, ולהעסקת חברת ניקיון שתקפיד על תחזוקה נאותה.  סכום זעום המעניק תמורה מלאה המעלה את ערך הנכס ומעניקה לכם כניסה נעימה הביתה.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורנית אייל

מאת: אורנית איילזוגיות ואהבה06/09/151106 צפיות
בעבר צימרים לזוגות היה ניתן למצוא בעיקר ביישובים בצפון, אך הוא תחום הצימרים הופך נפוץ יותר ויותר. השכרת צימר לפי שעה או ללילה שלם אפשרי היום גם במרכז הארץ, הופך לטרנד מתחזק.

מאת: אורנית איילבעלי חיים - כללי08/03/152615 צפיות
אינספור מילים נכתבו על חשיבות הרחקת יונים. איך מתמודדים עם התופעה? מי הן היונים? מה הן מחפשות? היכן הן אוהבות להסתתר ואיך מרחיקים אותן. הכל במאמר הבא.

מאת: אורנית איילהדברה26/02/15875 צפיות
מחלות קשות בדרכי הנשימה, דלקות בעיניים ובאיברי פנים, כינים, פרעושים וקרציות הם רק חלק קטן מהמפגעים שהיונים מביאות איתן. הרחקת יונים מהסביבה שלנו חשובה מאין כמותה. איך עושים את זה?

מאת: אורנית איילניקיון02/11/14870 צפיות
חידוש הבית שלכם לא חייב להיות כולל שבירת קירות והחלפת כל הריהוט. על מנת לרענן את הבית, די בשינויים קטנים שיתנו תוצאות גדולות. למשל, החלפת הוילונות וכריות הנוי שבסלון, מפה חדשה לפינת האוכל, סיוד וצבע טרי לקירות וביצוע פוליש לרצפה ישנה שיעניק לרצפה מראה זוהר, נקי ומבריק.

מאת: אורנית איילניקיון02/11/14827 צפיות
חידוש הבית שלכם לא חייב להיות כולל שבירת קירות והחלפת כל הריהוט. על מנת לרענן את הבית, די בשינויים קטנים שיתנו תוצאות גדולות. למשל, החלפת הוילונות וכריות הנוי שבסלון, מפה חדשה לפינת האוכל, סיוד וצבע טרי לקירות וביצוע פוליש לרצפה ישנה שיעניק לרצפה מראה זוהר, נקי ומבריק.

מאת: אורנית איילניקיון26/10/14854 צפיות
רצפה נקייה היא המראה של הבית. כאשר הרצפה נקייה הבית כולו נראה נקי וזוהר. על מנת להפוך את הרצפה לנקייה וזוהרת, אין צורך בהחלפת המרצפות כולן. די לבצע פוליש לרצפה ישנה

מאת: אורנית איילשיפוצים26/10/14881 צפיות
חידוש הרצפות בדרך הפשוטה, היעילה והזולה ביותר, היא חידוש המרצפות בעזרת פוליש לרצפה ישנה. כל מה שרמיתם לדעת על פוליש.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222917 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191631 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191666 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182090 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181629 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181520 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181420 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica