חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצעים למיטת יחיד ונוער

מאת: דקל צ'רקצ'יקניות 04/10/20141022 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מצעים למיטת יחיד ונוער

אין דומה בחירת מצעים למבוגרים לבחירת מצעים לבני נוער. ההבדלים אינם מתמצים רק במידות של המצעים, שצריכים להתאים למיטת יחיד (ולעיתים דווקא למיטה בסגנון "מיטה וחצי"). יש כאן גם הבדלים אסתטיים מהותיים. בהקשר זה יש לזכור גם שעבור בני נוער חשוב מאוד האלמנט האינדיבידואלי והוא חזק הרבה יותר מאשר בקרב המבוגר הממוצע.

כאשר מבקשים לבחור מצעים למיטת יחיד ונוער חשוב להקפיד על חומרי הגלם, על טיב הייצור, על תחושת הבד וכמובן – על הדגם הרקום. במידה ומקפידים על תשומת לב לכל הפרטים הללו מצליחים להביא לשביעות רצון מלאה ולהתאמה עם החדר והתדמית הרצויה.

מקפידים על איכות

על מנת להצליח בבחירת המצעים האיכותיים והטובים ביותר, שגם מתאימים היטב למיטת יחיד ונוער כדאי לזכור כמה כללים חשובים. בין היתר חשוב:

· להקפיד על הגדול הנכון – על פי רוב, למיטת יחיד סטנדרטית יתאימו סדין בגודל של 90/200, ציפה בגודל של 150/200 וציפית בגודל של 50/70. נציין שמי שזקוק לגודל של מיטה וחצי יצטרך סדיר בגודל של 120/200 ולא של 90/200.

· להקפיד על בחירת חומר הגלם המשובח – כמעט תמיד מומלץ להעדיף מצעים על בסיס של 100 אחוז כותנה. משווקים איכותיים מציעים אפשרות של כותנה עם תכונה מיוחדת שהופכת אותה לבעלת מראה חלק וללא קמטים.

· אחיזת מזרון טובה – עבור בני נוער כדאי להעדיף סדינים עם גימור גומי. בצורה כזאת מושגת אחיזה טובה בין המצעים לבין המזרון. כך, גם המראה של המיטה והחדר כולו נראה מסודר יותר אין צורך להקפיד להציע את המיטה ולטרוח על סידור יום יומי.

· עולם תוכן אישי – הדבר שאינו חשוב פחות מחומר הגלם ומקיום אחיזה טובה הוא סגנון העיצוב. בני נוער רבים מגלים נטייה אישית והעדפה ברורה לייצוגים ויזואליים שונים. יש המעדיפים, אם כן, סדינים וציפיות בעלי עיטורים מופשטים. יש שמעדיפים קישוטי פרחים, קווים מעוגלים וצורות אסתטיות אחרות. קיימת כמובן גם האפשרות לבחור בדפסים מורכבים בסגנון של תמונות או מותגים ידועים. גם ההעדפה מבחינת רמת הצבעוניות שונה מאחד לשני. לכן, כאשר בוחרים מצעים, שמשפיעים על עיצוב החדר במידה רבה, כדאי לקחת בחשבון את הטעם האישי. לעיתים אף כדאי לבצע את הקניה ביחד עם הצעיר או הצעירה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דקל צ'רקצ'י

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דקל צ'רקצ'י

מאת: דקל צ'רקצ'יקניות 03/02/151435 צפיות
כיסוי למיטה – הוא ללא ספק משדרג את נראות חדר השינה שלכם ובנוסף, מגן על המצעים מפני אבק ולכלוך, כך שתוכלו בסוף היום להיכנס למיטה נקייה ורעננה. המרכיב הראשון לשינה איכותית ונעימה – הם המצעים שעל המיטה, לאחר מכן, השמיכה והכריות, והחשוב מכל הוא כיסוי למיטה, אשר נועד להגן עליהם ולשמור עליהם לטווח ארוך.

מאת: דקל צ'רקצ'יקניות 04/10/14840 צפיות
ראש השנה כבר כאן ואתם מחפשים את המתנה המושלמת לבני המשפחה או חברים? מגבות בשלל צבעים נחשבות למתנה האידיאלית. מדובר במתנה פשוטה, אך כזאת הגורמת הנאה רבה. היות ומגבת זה מוצר שרוכשים לא כל יום, ולכן כדאי להשקיע ברכישה ולרכוש מגבות במקום איכותי.

מאת: דקל צ'רקצ'יקניות 04/10/141045 צפיות
כמות מאד נכבדת מהזמן שלנו אנחנו מבלים בשינה, מה שאומר כי השקעה בחדר השינה הינה השקעה לטווח הארוך. חדר השינה הכולל מיטה עליה יש לשים מצעים מיועד למנוחה ולכן חשוב להשקיע ברכישת מצעים. אם החלטתם לשדרג את המצעים ולרכוש מצעים תלת מימד- הגעתם למקום הנכון! רכישת מצעים תלת מימד משדרגת את חווית השינה שלכם והופכת אותה למושלמת. אם רכשתם מצעים למיטה, אנחנו מציעים לכם את הדור הבא של המצעים- מצעים תלת מימד המאפשרים לכם להתמכר לשינה מתוקה עוד יותר. הבעיה מתחילה אחר כך- לא בטוח שתרצו לקום בבוקר, אבל זה כבר סיפור אחר.

מאת: דקל צ'רקצ'יקניות 04/10/141110 צפיות
חיים טובים מתחילים בשינה טובה. כשסדר היום עמוס, כל מה שרוצים זה לחזור הביתה וליהנות משינה נעימה על מזרון הכולל מצעים איכותיים. יש לא מעט פריטים בבית עליהם קשה מאד לוותר. מצעים פלנל 100% כותנה נחשבים לכאלה. חברת מצעים אנד קו באים לקראת הלקוחות ומציעים להם מצעים פלנל 100% כותנה ללא פשרות! מצעים איכותיים משפיעים על איכות השינה וכשזה נוגע לאיכות השינה, לא כדאי להתפשר אלא לבחור את הטוב ביותר.

מאת: דקל צ'רקצ'יקניות 04/10/14732 צפיות
כולנו מכירים את האמרה הידועה: לישון כמו תינוק. לידת תינוק חדש נחשבת לאחד האירועים המרגשים ביותר. בואו של תינוק חדש לאוויר העולם מעורר רגשות רבים. כל הורה מייחל ששנת הלילה של התינוק תהיה טובה. אם אתם רוצים שהתינוק שלכם יישן טוב, הרי סט מצעים למיטת תינוק זה דבר הכרחי. שינה טובה מתחילה ברכישת מוצרים איכותיים! חברת מצעים אנד קו משווקת סט מוצרים למיטת תינוק ומאפשרת לכם ולתינוק שלכם לישון טוב. אין ספק כי בניית שגרה עבור התינוק מועילה, אבל גם המוצרים המקיפים אותו מיומו הראשון כגון מצעים חשובים בהחלט.

מאת: דקל צ'רקצ'יקניות 04/10/14872 צפיות
מגבות, מצעים או סדינים הם חלק חשוב מאד כאשר מגיעים לצימר או לבית מלון. מצעים אנד קו מעניקה שירותים לצימרים ולמוסדות ומספקת עבורם שלל מגבות, מצעים ושאר פריטים שיהפכו את חווית השהייה במקום לנעימה יותר. כאשר עונת החגים מתקרבת והאנשים מחפשים מקום ללון בו, זה רק טבעי שיחפשו מקום הכולל סדינים, מגבות או מצעים נקיים ומסודרים. כאן נכנסת חברת מצעים אנד קו לתמונה. חברתנו לוקחת בחשבון כי מי שמגיע לצימר או לבית מלון מעוניין ליהנות משהייה במקום ולישון שינה מתוקה וטובה.

מאת: דקל צ'רקצ'יקניות 04/10/14777 צפיות
מגיני מזרון למיטה נחשבים לפריט חובה בכל בית. הכתמים והלכלוך שמצטברים במשך הזמן מהווים מטרד ולכן הדבר הטוב ביותר זה לשים מגיני מזרון. לא משנה מהן הסיבות- אוכל,שתייה או זיעה מוגברת- כל מה שחשוב זה ההגנה על המזרן.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213709 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205167 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186757 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173161 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172919 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica