חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו טיפול תטא הילינג – למי זה מתאים?

מאת: רוני הכהןרפואה משלימה14/10/20141680 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרפואה המשלימה מסוגלת להציע היום מגוון רחב של טיפולים המחזקים את הגוף יחד עם הנפש. הטיפולים מצליחים לספק מענה במקרים בהם הרפואה הקונבנציונלית כבר הרימה ידיים וגם ללוות תהליכי ריפוי של מחלות קשות או מחלות כרוניות. הרפואה המשלימה אידאלית בכל גיל, תוך מתן טיפולים לתינוקות, ילדים, צעירים, נשים בהריון, נשים בגיל המעבר וגם מבוגרים. הצלחות נרשמות בטיפול בבעיות אורתופדיות, מחלות בדרכי הנשימה, מחלות קשות וגם בעיות אישיות נפשיות.

מהו טיפול תטא הילינג וכיצד הוא מתבצע?

הטיפול מתבצע תוך העברת תדרים של תטא הילינג מהמטפל אל המטופל, בכדי לאפשר זאת מניח המטופל את ידיו על ידי המטפל. תוך העברת התדרים מתבונן המטופל באותן אמונות המעכבות אותו ומעוררות את הקשיים והחולי. עם זיהוי אותן אמונות ניתן יהיה לסלק אותן ולהחליפן באמונות חדשות וטובות יותר.

משך הטיפול משתנה בהתאם לתחושת המטופל ובהתאם למורכבות התהליך, על פי רוב, טיפול תטא הילינג דורש כשעה עש שעה וחצי של ריכוז משותף. שינוי משמעותי באורח החיים ובתחושה האישית יוכל המטופל לזהות כבר לאחר כ-4 טיפולים, השינוי ברוב המקרים הוא עצום ולא ניתן יהיה להתעלם ממנו. המטפל מלווה את המטופל לכל אורך הדרך, מסייע לו ותומך, המטפלים המנוסים מחזיקים ביכולת לעודד שינויים אישיים.

למי מתאימים הטיפולים?

טיפול תטא הילינג מיועד לכל אדם המרגיש כי חייו אינם מתקדמים בכיוון הרצוי לו, הטיפול יעיל במקרים של חולי פיזי ובמקרים של חולי נפשי. בכל תקופה בה נחוצות לכם תחושות טובות או נחוצים לכם כוחות חדשים טיפול תטא הילינג יוכל להיות המקור לכך. הרפואה המשלימה מצליחה לספק מענה ולשפר את איכות החיים של רבים, כל הדרוש או נחישות, פתיחות מחשבתית ושיתוף פעולה שלכם.

 



תגיות המאמר: טיפול תטא הילינג


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211688 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211480 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213551 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211742 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211173 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213793 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213925 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213854 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201530 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201444 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201333 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191621 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181630 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica