חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבותם של סורגים ושערים חשמליים לבית

מאת: אביאבטחת הבית23/10/2014904 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה לא נכון לחשוב שהסורגים ימנעו מהאור להיכנס פנימה או שהם יגרמו לכך שלא תוכלו שוב ליהנות מהנוף בבית שלכם, כי היום אפשר לסגור ולהרים את הסורגים בכל עת. לסורגים יש כוח הרתעה חשוב ביותר ואתם תראו שאם חבורת הגנבים תתקרב לבית שלכם היא לא תוכל להיכנס בגלל הסורגים האיכותיים שתתקינו בדירה.

השערים החשמליים מוסיפים לאבחה

עוד צעד שתוכלו לעשות כדי להגביר את האבטחה בבניין שלכם, זה להתקין שערים חשמליים מסביב. השערים החשמליים מונעים לא רק את כניסתם של רכבים אחרים לחניה הפרטית שלכם, אלא גם מתריעים את הגנבים השונים, ולכן זה חשוב ויעיל כל כך. תוכלו להיות בטוחים שכאשר אתם מחפשים שערים חשמליים שיוכלו להתאים לכם אתם תראו הרבה אופציות, כי בעידן של ימינו יש שערים שמתאימים לכל מקום. יש שערים שיוכלו להתאים לחצר ואילו כאלה שיוכלו להתאים לכניסת הבניין, כך שרק נותר לכם לבחור את השער המתאים. על מנת שהבחירה שלכם תהייה מדויקת וכמה שיותר מתאימה לבניין כדאי יהיה להתייעץ עם המומחים בתחום הזה, שכן הם יוכלו לעזור לכם מתוך הידע והניסיון שלהם.

מחירי המוצרים

בין אם אתם רוצים להתקין סורגים בכל חלון בבית ובין אם אתם בוחרים להתקין שער חשמלי, אתם בוודאי לא רוצים להוציא על כך יותר מידי, ובצדק. אתם יכולים לעשות השוואה של מחירים בין מספר מקומות שונים, וכך תוכלו לדעת מה המחיר הממוצע עבור המוצר שבו אתם מעוניינים. חשוב ביותר לשים לב מה בדיוק כלול בהצעת המחיר שאתם מקבלים, כי לא תמיד היא כוללת את ההתקנה ואת האחריות. מגיע לכם לקנות מוצר שיגביר את השקט בבית ולכן לא כדאי להתפשר על פחות מהטוב ביותר, אך מצד שני לא כדאי לשלם מחיר מופקע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לבונה ולמשפץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביחתונות13/01/151047 צפיות
בזמן פגישות יעלו פרטים רבים בכל אחד המקומות ולכן כדאי לרשום את הנאמר בכל מקום. בנוסף, ייתכן ובמהלך הפגישה תשכחו לברר חלק מן הפרטים אשר חשוב לבדוק לגבי כל גן ועל כן כדאי להכין מראש רשימת שאלות. אנו, בפורטל מתחתנים, סכמנו עבורכם מספר דברים חשובים שיש לברר לגבי גני אירועים, מעבר למראה והאווירה הכללית.

מאת: אביעיצוב אירועים13/01/151613 צפיות
אזור השרון משלב את היתרונות של אזור מרכז עירוני עם טבע ירוק ופורח. גני האירועים בשאזור נהנים מהיוקרה והגישה הנוחה של המרכז ומאפשרות גם לחגוג בלב הטבע. אך, זהו אחד האזורים הנחשקים בארץ לקיום אירוע ועל כן המחירים יקרים יותר ויש להזמין מקום חודשים מראש. אנו, בפורטל מתחתנים, סיכמנו לכם כמה נקודות חשובות שיעזרו לכם בבחירת גן אירועים באזור.

מאת: אביעיצוב פנים23/10/14861 צפיות
חדרי השירותים והרחצה הינם חדרים שמשמשים את דיירי הבית בכל יום ומספר פעמים ביום. אלו הם חדרים אינטימיים והשהייה בהם צריכה להיות נוחה ונעימה. חדרי הרחצה והשירותים חייבים להיות נקים כל העת, והם צריכים לשדר אווירת ניקיון. אריחי קרמיקה חיוניים מאוד בכל חדר רחצה ושירותים כי הם מסייעים למניעת רטיבות ועובש, קלים לניקוי, ונותנים לחדר מראה מיוחד. כל בעל דירה יחפש וימצא את הקרמיקה המתאימה לו ביותר מבחינת גוון, טקסטורה וצבע.

מאת: אביאדריכלות23/10/14958 צפיות
הריצוף במבוא לבית הוא אחד הדברים הראשונים שרואה כל אורח, וקרמיקה יפה יוצרת מיד את הרושם החיובי שבעלי הבית רוצים לתת לביתם. לקרמיקה יש נוכחות, משום שהיא מגיעה בשלל צבעים יפים, ובגלל שהיא משדרת, ניקיון ואסתטיקה. נעים לדרוך עליה, והיא משתלבת היטב עם אביזרים שונים ופריטים רבים אחרים שיש בבית. בחדרי רחצה, שירותים ובמטבח יש קרמיקה שמיועדת לרצפות ולקירות וניתן לעשות שילוב מדהים של צבעים ביניהם, ואלו יתנו לחדרים את האווירה המתאימה.

מאת: אביעיצוב פנים23/10/141059 צפיות
בתים רבים נבנים מדי שנה בישראל, ורבים אחרים עוברים שיפוץ כללי לפני המגורים בהם. כמעט בכל בית שהוא ייעשה שימוש באריחי קרמיקה מודרניים ואיכותיים, בכמות כזאת או אחרת. יש בתים שבהם ירצפו את כל המרצפות בקרמיקה ובנוסף יחפו עימם את קירות המטבח, חדרי השירותים והרחצה, חדרי כביסה ועוד.

מאת: אביאבטחת הבית23/10/14896 צפיות
אנשים רבים מחליטים על עריכת שיפוץ בבתיהם, והסיבות לכך הן מגוונות. לפעמים זה הצורך לרענן את מראה הבית ולשנות את האווירה בו. יש מקרים, בהם צריך לסגור מרפסת או לבנות יחידת דיור נוספת לילדים, לעיתים, עושים זאת לפני כניסה לבית חדש ועוד. בכל המקרים הללו ואחרים, יש צורך למצוא פתרונות ריצוף מתאימים, ואחד מהמוצלחים ביותר שלהם הוא שימוש בקרמיקה כחומר הריצוף והחיפוי לקירות. הקרמיקה מותאמת לצרכים אלו, ותהווה פתרון מושלם לצרכים אלו.

מאת: אביאדריכלות23/10/14831 צפיות
בזמן האחרון יצא לכם להיות בגינות של חברים וראיתם שיש להם פרגולות יפות שמשמשות אותם בכל ימות השנה? אם כך, למה שלא תתקינו גם אתם פרגולה כזו בגינה?

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201317 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201189 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191540 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191966 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181797 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181444 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica