חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פעילות פלילית במרחב לכיש

דוברות   מרחב   לכיש

טלפון        086771458

8        דצמבר       2009

 

קרית מלאכי

 

4 המשתמשים  בסם נצפו על ידי הבלשים.  

 

בתאריך ה-03/12/2009 בוצעה תצפית על ידיי פקחני הנוער יניב אלמקייס ויוסי מלכה לעבר חלק אחורי של בניין 1403 ברחוב ויצמן בקמ"א , לציין כי במהלך התצפית זוהו 4 חשודים מגיעים למקום ואחד מהם מוציא בקבוק של באנג לעישון סמים,הבלשים הגיעו למקום ובמקום נתפס חומר החשוד כסם שאחד מהם ניסה לפזר ועוד חתיכה של חשיש שנמצאה במקום.הארבע עוכבו לתחנה להמשך בירור וחקירה,בנוסף אחד מהם היה דרוש לצה"ל בגין היותו עריק-והועבר למצ"ח למעצר.

מבצע לאיתור עבריינים נמלטים.

 

כחלק ממדיניות מפקד מרחב לכיש, נצ"מ אלון לבבי,  על פיה כל נאשם שלא התייצב לביהמ"ש מסיבה זו או אחרת, יאותר במיידי וייתן את הדין גם על עצם אי התייצבותו לדיון. הוחלט על מבצע לאיתור  הנאשמים שלא התייצבו, המוגדרים כעבריינים נמלטים.

בתאריכים 29/11 ועד 4/12/09 , מפקד תחנת קרית מלאכי, סנ"צ ירדן קלנדרוב,  רתם למבצע את  כל יחידות התחנה, אשר בכוחות משותפים,   ביצעו פעילות רב ה וממוקדת לאיתור העבריינים, כשבסיכומו של מבצע  אותרו  20  "עבריינים נמלטים", מקמ"א ,אילת, רמלה , קרית גת, אשדוד, אשקלון, רמלה,ואור יהודה, עם איתורם חודש גם כתב אישום  כנגדם.

אשדוד

 

התקיפה תועדה במצלמות האבטחה.

 

בין  שישי  לשבת 10 נערים תקפו נער אחד, האירוע החל לאחר שהנערים בני 13.5 עד 14 שתו לשוכרה,  מהחקירה עולה כי הנערים פנו לנער שעבר במקום, ש"לא בא להם טוב בעין", הוא ניסה להתעלם אולם נערה שהייתה איתו צחקקה, זו הייתה הסיבה להתחלת המהומה שמהלכה כל העשרה תקפו את הנער, התקיפה הופסקה רק בהתערבותם של עוברי אורח.

חוקרי הנוער של תחנת אשדוד בפיקודו של פקד ראובן ויזמן  הגיעו לזירת האירוע ברובע ט"ו, אזרח שבביתו מותקנות מצלמות אבטחה, גילה ערנות למקרה ולעובדה שמצלמות ביתו קלטו את האירוע, בזכות צילומים אלה, עוכבו נעצרו 9 מתוך 10 המעורבים בתקיפה.

אימו של אחד הקטינים ניסתה לסכל את חקירת בנה ואיימה על קצין המשטרה פקד וייזמן "אם תעצור את בני אפוצץ אותך", אמרה,  האם ובנה הובלו לתחנת המשטרה, שניהם נעצרו.

חמישה נערים פרצו בסכינים מכונות שתייה " פרטנו עודף" (רצ"ב תמונה).

ביום שני סמוך לשעה אחת אחר חצות,  התקבלה הודעה על נערים המחזיקים סכינים ופורצים מכונות שתייה בחצר בית כנסת, שוטרי הסיור אריק פרידמן ושלומי ירוחם שהגיעו למקום הבחינו בחמישה הנערים שהיו בעיצומה של פריצת מכונות השתייה הם הזעיקו שוטרים נוספים ולכדו ארבעה נערים בני 16 שחלקם מוכרים למשטרה ברשותם נמצאו ביד כל אחד סכינים וכן שקית עם עודף שקלים שהספיקו לגנוב מהמכונות. הנערים הואשמו בגניבה בגרימת נזק ובהחזקת סכינים , לטענתם הם ניגשו למכונות רק כדי לפרוט עודף,  בתם חקירתם שוחררו כל הארבעה בערבות הוריהם בתנאי מעצר ביית לחמישה ימים והופנו לטיפול שירות מבחן לנוער.

נער חרדי גנב מגבר קול אישי  ממורה בבית ספר וכרז לרכבים נוסעים "עצור בצד"

ביום שלישי סמוך לחצות התקבלה הודעה על קבוצת נערים חרדים שנכנסו למשאית נטושה ובאמצעות מערכת כריזה התחזו לשוטרים וביקשו מכלי רכב נוסעים לעצור לבדיקה. למקום הגיע שוטר הסיור טל זוהר שהבחין בקבוצת נערים שאחד מהם החזיק בידו מיקרופון המחובר למגבר קול. השוטר עיכב את הקטין בן 14 לחקירה והתברר כי מערכת הכריזה שייכת למורה מבית הספר החרדי ברובע ז', אשר נגנבה באותו יום מארונו בכיתה. הוא הואשם בגניבה בהחזקת רכוש גנוב והתחזות לאיש משטרה. לטענתו קנה את המגבר קול מילד אחר ב- 450 ₪ והודה בכך שישב עם חבריו במשאית וכרזו לכלי רכב שהיו בנסיעה "לעצור בצד לבדיקה" אך הוא לא גנב את המערכת. בתום חקירתו שוחרר בערבות הופנה לטיפול שירות מבחן לנוער ומערכת הכריזה תוחזר למורה.

נער ניתפס עם כדור חגיגת וטען מצאתי את זה בפארק

ביום רביעי סמוך לחצות פקחן הנוער יניב ששון שהיה בפעילות מניעה יחד עם מתנדב ימע"ר  הבחינו בפארק ברובע ח בקבוצת נערים שעוררו חשש לשימוש בסמים. בחיפוש על גופם ניתפס בכיס אחד הנערים בן 17 כדור סם מסוג  חגיגת . הנער ללא עבר פלילי הואשם בהחזקת סמים לצריכה עצמית לטענתו הסתובב בפארק להנאתו ותוך כדי טיול ראה את הכדור על הדשא והרימו חשב שזה כדור "חגיגת" אך אינו בטוח בכך.  החוקרת הסבירה לנער שעצם החזקת הסם היא עבירה, לגרסתו ובתום חקירתו שוחרר בערבות, והופנה לטיפול שירות מבחן.

 בן 55 ניתפס בגניבת טבעת רטט מהסופר-פארם " היה לי עניין לנסות להשתמש בזה"

ביום חמישי סמוך לשעה 1800 הגיע תושב אשדוד בן 55 למרכול הסופר-פארם בסטאר סנטר ושהה במקום זמן רב, קב"ט הסופר שהבחין בכך במצלמות האבטחה חשד בו והתחקה בעקבותיו. הוא הבחין כי האיש ניגש למדפי אמצעי מניעה ואביזרי מין נוטל טבעת רטט לגבר, קורע את האריזה ומשליכה לפח  ואת הטבעת מכניס לכיסו ויוצא מהמרכול מבלי לשלם, אך להפתעתו ביציאה מחכה לו הקב"ט, ומוציא מכיסו את הטבעת הרוטטת ששווייה כ 40 שקלים ומזעיק את המשטרה. החשוד ללא כל עבר פלילי הואשם על ידי החוקרת רס"מ לינדה פישר בגניבה החשוד הודה במעשה,ותירץ את מעשהו באומרו: " האמת הגעתי  לסופר-פארם כדי לראות חגורת גב  ואז ראיתי אביזרי מין לגברים, נתקפתי בדחף מיני, לקחתי ויברטור,  אני בן 55 ופתאום גיליתי עניין בדבר הזה". בתום חקירתו שוחרר בערבות.

 רמ"ח תחנת אשדוד פקד איליה דביירין החליט לפנים משורת הדין לסגור את התיק נגד החשוד ולא להמשיך נגדו בהליכים פליליים מאחר היות  וזו לו עבירה ראשונה ולאחר שהביע חרטה וצער על מעשיו.

מועדון ה "ליזט"- צו סגירה .

צעיר שבילה במועדון  לא שיער בנפשו כי בגלל המילה "שמנה" ימצא עצמו מדמם וחבול  בחדר המיון בבית חולים ברזילי.

במוצאי  שבת צעיר בן 18 בילה יחד עם חבריו במועדון "ליזט" ברחוב האורגים  באזור התעשייה  במהלך הבילוי  שגם היה מלווה בשתיית אלכוהול הוא החל לרקוד ברחבת הריקודים תוך כדי ריקוד כנראה הוא נתקל בבחורה   שפנתה אליו הוא כינה אותה " שמנה" היא לא נשארה חייבת סטרה על פניו ושרטה  בציפורניה בפניו . היא הזעיקה את החבר שלה בן 26 שהיה במועדון וסיפרה לו על הצעיר והחבר  שגם היה שתוי לא נישאר חייב השליך וניפץ כוס שתייה בראשו של צעיר ופצע אותו בראשו הוא פונה לטיפול בבית חולים קפלן נתפרו פצעיו ושוחרר לביתו. מאבטחי המועדון הוציאו את המתקוטטים מהמועדון ולמקום הגיעו שוטרים בפיקודו של רמח"ם תחנת אשדוד רפ"ק משה לוי  שעצר את הצעירה ואת החבר שלה בגין תקיפתו ופציעתו של הצעיר. שניהם נכלאו ויובאו להארכת מעצרם.

ממלא מקום מפקד תחנת אשדוד רפ"ק שי בדש הורה על סגירת מועדון  ה"ליזט" שבאיזור הפורום באשדוד, ל 30 בצו מינהלי.

 



תגיות המאמר: פשיעה, פלילים, מרחב לכיש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 סגן ד"ר אבי זלבה דובר אק"מ

משטרת ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סגן ניצב ד"ר אבי זלבה

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111739 צפיות
אני מבקש לציין במיוחד את דבריו החמים של הממ"ז על מתנדבי המחוז, האק"מ בהחלט כיכב בנאומו כמו גם בסרט שהוקרן על המחוז, את הכנס כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים הנמצאות בתחומי המחוז, מפכלי"ם לשעבר וממ"זים לשעבר,

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112235 צפיות
שומרים על הקהילה ועל הבית- אגף קהילה ומשמר אזרחי, מספק מסגרת חברתית קהילתית המאפשרת לכל אזרח לשמור על ביתו, על משפחתו ועל המדינה. האגף מפעיל מערך של כ 40,000 מתנדבים מהם 36,000 בגירים. מידי יום מעורבים 2,000 אזרחים בעשייה קהילתית מאתגרת, במגוון תפקידי שיטור בליבת העשייה של משטרת ישראל, כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112062 צפיות
בשנים האחרונות התפרסמו דו"חות ביקורת וסקרים רבים, שהעידו על הצורך בביצוע שינויים מהותיים בפעילות האגף. תכנית העבודה של אגף קהילה ומשמר אזרחי לשנת 2011 מהווה תוצר של תהליך עיבוד וניתוח מורכב של צורכי העבודה, כפי שעלו בממצאי הדו"חות, ולאור דיונים מקיפים עם יחידות השטח ובמטות.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111865 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111753 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119197 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות13/03/112536 צפיות
המתנדבים עיכבו את הנהג לצורך זיהוי ובעוד שהם ממתינים לניידת שבדרך הנ"ל החל לפתע לרוץ לעבר שדה החיטה הרטוב והחשוך. המתנדבים דלקו אחריו בריצה והצליחו לתפוס אותו מנסה לשכב ולהסתתר בחיטה, כמובן שהבחור נעצר ואז הוחלט לערב גם את מתנ"א דרום בתמונה

מאמרים נוספים בנושא חברה ומדינה - כללי

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי05/10/222268 צפיות
לא פעם אנו מתלבטים אם להחליף גג,לבנות גדר,פרגולה,גאקוזי, לסגור חניה או מחסן ולהשכיר אותו או לפעמים לפצל דירה אחת לשניים / שלוש ויותר. להשכירם אבכדי לקבל הכנסה חודשית. כן אז ייתכן ולקחתם סיכון והתחלתם לבצע עבודה הטעונה היתר, והופ הפיקוח הופיע. לא חשוב אם בגלל תלונה של שכן "נחמד" או מכל סיבה אחרת אתפ בבעייה וככל שלא תדעו מה זכויותכם וכיצד להתנהג אתם עלולים להסתבך. לנו במשרד קלינגר בנימין ניסיון רב בהתמודדות עם ביקורי פתע של הרשויות,צווי הפסקת עבודה,צווי הריסה מנהליים שיפוטיים ועוד.

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי02/05/221861 צפיות
השקעה בקרקע חקלאית היא נושא שמעניין אנשים רבים וניתן לדון בו בהרבה מאוד אספקטים. קיימים היבטים רבים שצריך לבדוק לבחינת כדאיות השקעה בקרקע כזו ובמאמר זה נתמקד באחד הקריטריונים המרכזיים. ראשית, כשבאים להשקיע בקרקע חקלאית, חשוב לזכור את המובן מאליו, כי מדובר בהשקעה ספקולטיבית בהגדרה. קיים בה סיכון וגם המשקיע צריך להביא בחשבון שהרבה פעמים טווח השקעה עד להפקת תשואה ראוייה הוא ארוך יחסית – הוא לא טווח קצר! לרוב שינוי יעוד לא יתרחש בתוך שנים בודדות. אין בעובדה הזו בכדי לפסול את ההשקעה כקרקע כזו, אבל חשוב לזכור את הדבר.

מאת: אבי בכרחברה ומדינה - כללי28/11/211653 צפיות
גולדה מאיר (מאירסון) היא ללא ספק מיתוס יהודי, מיתוס ישראלי ומיתוס לאומי, גולדה היא לא רק מיתוס לאומי, גולדה הצליחה להתמקם מכוח אישיותה בתודעה כמיתוס בינלאומי חוצה מגזרים ומגדרים, אישיותה המרתקת וסיפור חייה הינם נרטיב לאומי, ציוני, ועולמי. דמותה ופועלה המרתקת מהווה לנו כיהודים החיים את העבר וההווה הציוני אבן דרך ודוגמה ומופת לאישה אשר הקדישה את חייה ופועלה לחלוטין לעם היהודי ושימשה אור לנשים בכל העולם כאישה אשר "עשתה את זה ובגדול" והגיעה למקומה ומיקומה הגבוהים כראשת ממשלה בזכות אישיותה ועשייתה בלבד ללא מורא ללא חסד או התחסדות ואת כל זה עשתה בעולם גברי ושוביניסטי במיוחד בשנים בהם חיה ופעלה.

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי09/09/206050 צפיות
הרשות לאכיפה במקרקעין (היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבנייה לשעבר) היא יחידת סמך במשרד האוצר, כפופה לשר האוצר ופועלת כיחידה עצמאית. ייעודה הוא להיאבק בעבירות התכנון והבניה ולבצע פיקוח על הועדות המקומיות. ביום 19.6.2016 קיבלה ממשלת ישראל החלטה מספר 1559 "חיזוק אכיפת דיני התכנון והבנייה" מתוך הבנה שמדובר ביעד אסטרטגי של מדינת ישראל שעל רשויות המדינה להוביל על מנת להגן על התכנון והבנייה ולבצר את שלטון החוק. החלטת הממשלה שמה את היחידה לאכיפה במקרקעין בחזית המאבק בעבירות התכנון והבנייה, מעניקה אחריות, כלים ומשאבים לממש את האחריות המוטלת עליה. תיקון 116 לחוק התכנון והבנייה, העניק לרשות את הסמכויות הנרחבות לממש את האחריות כאמור.

מאת: אדיר בנימיניחברה ומדינה - כללי18/08/181889 צפיות
בתיאוריה הפוליטית שלו, שאף ז'אן ז'אק רוסו, ליישב בין האינדיבידואליזם הקיצוני שבו דגל, לבין השמירה על הסולידריות החברתית. רוסו האמין כי הרגש האנושי הטבעי הוא רגש של סולידריות בין בני אדם שהוא גם הבסיס לחיים בקולקטיב

בית המשפט העליון דן לאחרונה ודחה בקשת רשות ערעור על פסק דינו של בית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו, כב' השופטת מ' סוקולוב מיום 18.10.2017. בגדרו של פסק הדין, נדחה ערעורו של המבקש על החלטתו של בית המשפט לעניינים מקומיים ברמת גן (כב' השופט העמית מ' בן-חיים), בע"א 39527-06-17, מיום 10.07.2017, שם נדחתה בקשתו של העותר להאריך את המועד להישפט על הודעת תשלום קנס, מיום 10.05.1998.

מאת: עומריחברה ומדינה - כללי23/05/172120 צפיות
חברות ואתרים גדולים בתחום הקניות אונליין (E-commerse) כמו איביי, אמזון, דיל אקסטרים, אליאקספרס, אתר Zipy הישראלי ודומיהם, החלו לאחרונה לחייב את הלקוחות שלהם להזין גם את המיקוד שלהם באזור הזנת הכתובת לפני ביצוע רכישה. אם בעבר עניין זה היה רשות בלבד, היום לא תוכלו להמשיך בתהליך הקניה שלכם אונליין אם לא תזינו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica