חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדפסת למשרד

מאת: יעקבצרכנות24/12/2014984 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהו הצורך בהתקנה של מדפסות למשרד?

אי אפשר לחשוב כיום על משרד - ויהא זה משרד ביתי של אדם אחד או משרד ענק עם 700 עובדים - שלא נמצא בו מדפסות. התפקיד של מדפסות למשרד הוא קריטי, משום שבכל משרד עובדים עם מסמכים שונים, ומעת לעת צריכים להדפיס מסמכים. השאלה היא כמובן באשר לתדירות ההדפסה. יש משרדים שבהם תהיה הדפסה של דף או שניים ליום - ויש משרדים שבהם המדפסת לא תפסיק לעבוד ולא לרגע אחד. לכן, כאשר צריך לבחור מדפסות למשרד, יש כמה נתונים שחשוב מאד לקחת בחשבון, כדי שתוכלו לבחור את המדפסת שתתאים לתנאי העבודה במשרד שלכם כמה שיותר.

המדפסות שכדאי לשקול בבחירה

? מדפסת לייזר או הזרקת דיו? - קודם כל צריך לחשוב איזו סוג של מדפסות למשרד אתם צריכים לבחור. רוב המשרדים, בוחרים כיום במדפסות הלייזר. מדוע? הן אמנם יקרות יותר ממדפסות של הזרקת דיו אך כשמדובר על תפעול שוטף - מדפסות הלייזר נחשבות משתלמות ויעילות יותר, וגם חסכוניות יותר בצריכת הטונר שלהן לעומת ראשי הדיו במדפסות האחרות. לכן, אפילו משרדים קטנים, לרוב יעדיפו את מדפסת הלייזר.

? שחור לבן או צבע? - כאמור, רוב המשרדים צריכים ממילא מדפסת בשחור לבן. אולם, יש מקרים שבהם חייבים דווקא לבחור במדפסת צבע (למשל למשרד שעוסק בתחום העיצוב). אפשר במקרים אלו להשקיע ברכישת מדפסות למשרד שיהיו מדפסות לייזר בצבע, אבל לעתים כדאי לשקול מדפסת הזרקת דיו שתהיה נוספת על מדפסת לייזר בשחרו לבן.

? הדפסה מהענן - אחת התכונות שחשוב שתהיה כיום למדפסת היא האפשרות לשליחה מקוונת של הדפסה מרחוק, דרך שירותי ענן, כשהמדפסת מחוברת לרשת האינטרנט של המשרד - והדבר מקל מאד על התשתית במשרד.

חשוב להשקיע במדפסת איכותית

זכרו שרכישה של מדפסת למשרד היא קריטית מאד, ומדבור על רכישה שבכל מקרה, אפשר לרענן גם כל כמה שנים - אבל מדפסת טובה, תוכל להחזיק במשרד אף יותר מחצי עשור ברצף, עם אחריות מאלה כמובן.

 

מדפסת למשרד

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב

מאת: יעקבצרכנות22/06/15958 צפיות
בעל פנקס המחאות המעוניין למנוע ניכיון צ'קים צריך לוודא שהוא רושם בבירור את המונח "למוטב בלבד" ומוסיף שרטוט של שני קווים מקבילים. קווים אלו נקראים בעגה המקצועית "קרוס" ויחד עם המוטב בלבד הם מבטיחים שהצ'ק לא יוכל לעבור לצד שליש

מאת: יעקבאופנה07/06/152121 צפיות
כל אדם אשר עושה את הצעדים הראשונים שלו בכל מה שנוגע לתחום התפירה, מבין שאם הוא רוצה להעלות את הקצב והרמה, אין מנוס מרכישה של מכונת תפירה. נכון שאפשר לבצע תפירה גם בשיטה המסורתית של חוט ומחט, אבל מי שבאמת מעוניין לתפור בגדים - חייב להצטייד במכונה מתאימה.

מאת: יעקבאומנות - כללי16/03/151360 צפיות
האם כאשר יש בעיה במכונת התפירה שלכם, חייבים למסור אותה לטכנאי מקצועי? שימו לב שבחלק מהמקרים, אתם יכולים לבצע בעצמכם תיקון מכונות תפירה בכמה צעדים פשוטים!

מאת: יעקברפואה12/03/151640 צפיות
אפטה היא פצע פתוח, קטן וכואב, שממוקם בחלל הפנימי של הפה, לרוב בחלקה התחתון של השפה הפנימית. בלשון עממית ידועות האפטות גם בשמות "פצעים לבנים בפה" או "פצעי ויטמינים".

מאת: יעקבבריאות ורפואה כללי08/02/151858 צפיות
ניתוח סינוסים מבוצע לאחר הופעת דלקות כרוניות במערות האף. בעיות של נזלת, צינון חוזר ודלקות סינוסים קיימות בקרב גברים ונשים בטווח גילאים רחב. את הניתוח כדאי לבצע כאשר הפרוצדורות הרפואיות הקונבנציונאליות אינן משיגות את מטרתן. במקרה ומדובר על בעיה חוזרת הנחשבת כרונית, הטיפול התרופתי אינו מספק ויש לפנות לאנשי מקצוע לצורך טיפול ניתוחי.

מאת: יעקבצרכנות29/12/141281 צפיות
סוככים מספקים הגנה מפני פגעי מזג האוויר וקרינת השמש. השימוש בהם גמיש וניתן לפתוח או לסגור אותם בהתאם לצורך.

מאת: יעקבעסקים - כללי28/12/141080 צפיות
עוברים דירה? למה צריך חברת הובלות? ולאיזה דגשים יש לשים לב בעת בחירת חברת הובלה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214225 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204363 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205265 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194168 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193397 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182914 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica