חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מועדון לקוחות - שווה או לא? זאת השאלה!

מאת: יעקבצרכנות24/12/20141037 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה משתלם לבעל עסק להחזיק במועדון לקוחות?

כל בעל עסק רוצה להגדיל את הרווחיות שלו ולמכור יותר. ישנן שתי דרכים עיקריות אשר מאפשרות להגדיל את המכירות כשהראשונה היא גיוס של לקוחות נוספים ומכירה ליותר לקוחות והשנייה היא למכור יותר לכל לקוח קיים.
כל עסק בתחילת דרכו עסוק בעיקר בגיוס לקוחות חדשים. הגיוס של הלקוחות לוקח זמן ומושקעים בו משאבים רבים ולכן פעולה זו טובה כאשר העסק מתכנן לבצע גיוס של מספר גדול של לקוחות.
הדרך השנייה להגדיל את המכירות היא דרך מכירה גדולה יותר ללקוחות הקיימים כאשר מכירה גדולה יכולה להיות דרך הגדלת סל המוצרים או דרך גרימה ללקוחות לשוב פעמים נוספות לעסק ולבצע עוד רכישות.

למה משתלם לשמר את הלקוח בעסק

שימור לקוחות זו פעולה אשר גורמת ללקוחות לחזור ולקנות שוב ושוב בעסק. פעולת שימור לקוחות זולה פי 5 מאשר גיוס של לקוח חדש ולכן חברות, ארגונים ועסקים עושים מאמצים לגרום ללקוחות לשוב. ישנן פעולות שונות אשר גורמות ללקוחות לחזור לעסק כאשר הדרך האפקטיבית ביותר שהעסק יכול לעשות על מנת להחזיר אליו את הלקוחות היא ליצור מועדון לקוחות. מועדון לקוחות יכול להתבצע בדרכים שונות כאשר הוא תמיד כולל שימוש בתוכנה מתקדמת ורישום של כל הלקוחות. הרישום של הלקוחות יכול להיות בתשלום או שלא בתשלום והוא יכול להעניק לעסק יתרונות רבים כאשר המטרה שלפניו היא לגרום ללקוחות לחזור לרכוש אצלו.

ליצור מועדון לקוחות

ההצטרפות אל מועדון לקוחות יכולה להיות בתשלום או שלא בתשלום כאשר התפקיד של העסק הוא להחליט האם ברצונו לגבות את התשלום. כמובן, במידה וההצטרפות למועדון היא בתשלום הלקוח יצפה לקבל ממנו תמורה גדולה יותר כמו למשל הנחה קבועה בעסק, הטבות מיוחדות ואולי אפילו הזמנות להשקות או אירועים מיוחדים. את מועדון הלקוחות ניתן ליצור בקלות בעזרת התוכנה המתאימה לכך כאשר הניהול של המידע לאחר מכן גם הוא פשוט ובאפשרות העסק לשלוח ללקוחות המועדון מסרוני הטבה, מיילים ואפילו להתקשר אליהם כדי לתזכר אותם על מבצע או סתם לאחל להם יום הולדת שמח.

 

מועדון לקוחות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב

מאת: יעקבצרכנות22/06/15958 צפיות
בעל פנקס המחאות המעוניין למנוע ניכיון צ'קים צריך לוודא שהוא רושם בבירור את המונח "למוטב בלבד" ומוסיף שרטוט של שני קווים מקבילים. קווים אלו נקראים בעגה המקצועית "קרוס" ויחד עם המוטב בלבד הם מבטיחים שהצ'ק לא יוכל לעבור לצד שליש

מאת: יעקבאופנה07/06/152121 צפיות
כל אדם אשר עושה את הצעדים הראשונים שלו בכל מה שנוגע לתחום התפירה, מבין שאם הוא רוצה להעלות את הקצב והרמה, אין מנוס מרכישה של מכונת תפירה. נכון שאפשר לבצע תפירה גם בשיטה המסורתית של חוט ומחט, אבל מי שבאמת מעוניין לתפור בגדים - חייב להצטייד במכונה מתאימה.

מאת: יעקבאומנות - כללי16/03/151360 צפיות
האם כאשר יש בעיה במכונת התפירה שלכם, חייבים למסור אותה לטכנאי מקצועי? שימו לב שבחלק מהמקרים, אתם יכולים לבצע בעצמכם תיקון מכונות תפירה בכמה צעדים פשוטים!

מאת: יעקברפואה12/03/151640 צפיות
אפטה היא פצע פתוח, קטן וכואב, שממוקם בחלל הפנימי של הפה, לרוב בחלקה התחתון של השפה הפנימית. בלשון עממית ידועות האפטות גם בשמות "פצעים לבנים בפה" או "פצעי ויטמינים".

מאת: יעקבבריאות ורפואה כללי08/02/151859 צפיות
ניתוח סינוסים מבוצע לאחר הופעת דלקות כרוניות במערות האף. בעיות של נזלת, צינון חוזר ודלקות סינוסים קיימות בקרב גברים ונשים בטווח גילאים רחב. את הניתוח כדאי לבצע כאשר הפרוצדורות הרפואיות הקונבנציונאליות אינן משיגות את מטרתן. במקרה ומדובר על בעיה חוזרת הנחשבת כרונית, הטיפול התרופתי אינו מספק ויש לפנות לאנשי מקצוע לצורך טיפול ניתוחי.

מאת: יעקבצרכנות29/12/141281 צפיות
סוככים מספקים הגנה מפני פגעי מזג האוויר וקרינת השמש. השימוש בהם גמיש וניתן לפתוח או לסגור אותם בהתאם לצורך.

מאת: יעקבעסקים - כללי28/12/141080 צפיות
עוברים דירה? למה צריך חברת הובלות? ולאיזה דגשים יש לשים לב בעת בחירת חברת הובלה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214226 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204364 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205265 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194168 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193397 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193441 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182915 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica