חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בת מצווה, גם לבנות מגיעה חגיגה גדולה!

מאת: אלמוג מרדכיבר ובת מצווה09/12/2009931 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בגיל המצוות מקבלים על עצמם בני ובנות ישראל את "עול המצוות" ובעצם זהו מן ציון דרך שכזה בו מקבלים הילדים על עצמם חובות וזכויות ומתקבלים לעולם המבוגרים. אצל הבנים נעשה טקס בר המצווה בבית הכנסת לרוב ובחגיגת המצווה שלאחר מכן, באולם או במקום אחר. אצל הבנות לא נהוג לעשות דבר. עם זאת נהוג לציין גם אצל הבנות את המאורע בחגיגה לקרובים ולחברים.

הטרנד הכי חם במסיבות בת המצווה בתקופה האחרונה הוא טרנד האטרקציות והמתקנים. גם בנות המצווה הגיעו למסקנה שהן יכולות וצריכות לחגוג את המאורע בגדול. על מנת להפוך את החגיגה לאירוע שלא יישכח מנסות בנות המצווה להפוך את האירוע שלהן לייחודי ומקורי ולשם כך הן יכולות לבחור בלא מעט אטרקציות.

כך למשל יכולים הבאים למסיבה להפוך לכוכבים האהובים עליהם באמצעות "אשליות ממוחשבות" ולהלביש את ראשיהם על גופם של מושא הערצתם או בשער מגזין נחשק. הם יכולים לשחק במגוון משחקי "לונה ספורט" או לקפץ, לרקוד ולהשתולל על מתקן , מתקן המשלב משחק\nוהנאה וריקוד רוטט על מתקן מתנפח. \הרוק אנד רול, מתקן המשלב משחק והנאה וריקוד רוטט על מתקן מתנפח.

לאירוע בת המצווה תוכלו להוסיף תוספות לאירועים כגון סנוקר, שולחן הוקי אוויר, פינג פונג וכדומה שיוכלו לספק תעסוקה מהנה למשתתפים. ביחד עם המוסיקה תוכלו להצטרף לנגינה בגיטאר הירו, או לקפץ לצלילי הג'אמפ הירו.

במהלך חגיגת בת המצווה תוכלו לחלק לאורחים שטר של 100 דולר של כלת בת המצווה ועליו מוטבעת דמותה של ילדתכם או ליצור "מגנטורח" – מגנט אישי לכל אורח שהגיע לחגוג עמכם.

ולא שכחנו כמובן את הכיבוד. בכל חגיגת בת מצווה שמכבת את עצמה בפרט ובכל אירוע בכלל, האוכל הוא דבר הכרחי וחשוב. למה שלא תוסיפו לאירוע המיוחד שלכם גם תוספות כגון מכונת פופקורן, עמדת צמר גפן מתוק, נקניקיות בלחמנייה או מפל שוקולד גדול ומתוק? זה יהיה אירוע שלא ישכחו, גם מהנה וגם טעים.

האפשרויות הן רבות וכמעט בלתי מוגבלות. תוכלו לממש כל רעיון או פנטזיה של כלת בת המצווה ולהיות שמחים ובטוחים שהחגיגה שלה תהא החגיגה המדוברת של התקופה.

נכתב על ידי צוות מג'יקלנד 2009

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לזאביק תלם וצוות מג'יקלנד ארסנל של למעלה מ-60 מתקנים מתנפחים, אטרקציות לבר מצווה, למעלה מ-30 אטרקציות אלקטרוניות ועוד. אנו מתמחים  בהפקת אירועים יוצאי דופן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלמוג מרדכי

מאת: אלמוג מרדכיהפקות אירועים20/12/09905 צפיות
בתחום האירועים וההפעלות יש חידושים רבים. זהו תחום דינמי שמשתנה בלי הרף. קהל היעד של התחום, הילדים בעיקר, מחפשים כל הזמן את האטרקציה הבאה שתדהים את כולם ואת החידושים הכי חמים שישאירו את חותמם על באי האירוע.

מאת: אלמוג מרדכיהפקת אירועים09/11/09893 צפיות
מדי פעם מתקשרים אלינו אנשים ושואלים כיצד ניתן להגיע עם הילדים אלינו. זו אכן אשמתנו שבחרנו שם לחברה שדומה לשם של מקום כמו דיסנילנד או הסופרלנד, מקומות שבהם חוויית ההנאה עומדת בראש סדר העדיפויות והמטרה היא ליצור לילדים ולמשפחה כולה כיף, שמחה ואושר. מג'יקלנד אינה מקום כי אם חברה שמשקיעה בדומה למקומות הללו, את כל מרצה במטרה אחת: ליצור לכם תחושה של כיף וחוויה שלא תשכחו לעולם.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195829 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181623 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181328 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182064 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182701 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172306 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172662 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica