חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים ברמת הגולן אניעם - המלצות

מאת: seowebצימרים09/12/20091065 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אי שם בלב הגולן שוכן לו כפר קטן שבמקור כל מה שתושביו רצו זה בסך הכל לקיים חיי חקלאות. אבל מהר מאוד, האידיאולוגיה החלה להתפורר והערכים האמריקאים ובראשם - הקפיטליזם והמסחריות - החלו לחלחל פנימה.

במקביל, התחילו להצטרף אליהם אנשים רבים שפרנסתם הייתה דווקא אחרת - הם היו אמנים, שרצו פינה שקטה שבה יוכלו ליצור את האמנות שלהם. וכך, הפך הכפר לשם דבר ככפר אמנים, לפחות בקרב תושבי הצפון.

בואו למצוא המלצות על צימרים בצפון

אבל לא רק בקרבם. גם תיירים רבים עוברים בכפר הזה שבגולן מדי שנה בשנה, לנים באיזה צימר, בין אם בכפר עצמו או בסביבה. על הדרך, הם גם עוצרים לבקר באחת מהגלריות הרבות שפזורות לאורך "שדרת הגלריות", שעליה מיד אפרט.

אין מה לעשות, כשאנחנו יוצאים לחופשה אנחנו צריכים גימיקים. ואם כבר גימיקים, אז למה לא שדרה מלאה בכאלה?

חופשה, צימר, טיול - אז מה לעשות?

כאמור, ריבוי האמנים שהתחילו להתגורר בכפר הוביל ליצירת קהילה עם תשתית אמנותית רחבה. עם כל הציניות בצד, אני דווקא לא חושב שזה גימיק אלא רואה כאן רעיון מאוד יפה ומקסים שקרם עור וגידים בדמות "שדרת הגלריות".

לאורך כל השבוע פועלות כאן גלריות רבות ממגוון תחומי האמנות השונים, כל אחת מהן מציגה את סגנון היצירה והפעילות של אמן אחר, ובשישי השדרה עוטה בגדים חגיגיים כשאל האמנים תושבי הכפר מצטרפים גם רוכלים אחרים מהאזור ונפתח קרנבל של ממש שמושך, כאמור, לא מעט אורחים מבחוץ.

תוכלו למצוא כאן גלריה שמתמחה בעיצוב ברזל ומציגה עבודות נפחות מקוריות המשלבות את העיצוב מברזל עם חומרים מהטבע, תכשיטים מיוחדים ומתנות למקרה שבא לכם להשקיע במישהו יקר; אם כבר הזכרתי יוקרה, אז למה לא לרכוש איזה אריח קרמי מצויר באופן ייחודי?

בסטודיו הזה ישמחו להעניק לכם שלל רעיונות יצירתיים לשידרוג הבית למשהו קצת אקסקלוסיבי ויוקרתי, והמחיר בהתאם. כמובן שיש גם גלריות "סטנדרטיות" יותר, חלקן מציגות פשוט יצירות אמנות, שאינן פשוטות כלל, אחרות מציעות גם לרכוש גבינות ויינות בוטיק - כיאה לרוח המקום.

צימר או בית מלון - היכן לישון?

ובכן, רמת הגולן משופעת צימרים - על כך אין צורך להרחיב, אבל לפחות במקום אחד לא תצטרכו להרחיק הרבה כדי להגיע לאותה השדרה המדוברת ביום שישי, או סתם באמצע השבוע: הבית של אליאס.

זהו צימר יפהפה, ששואב את קיסמו וחינו לא רק מהמיקום המיוחד שלו אלא גם מהעיצוב העדין אך עם זאת משכנע וכובש שלו. הוא גם מפרגן לאמנים הרבים שגרים במקום: חלק מפריטי העיצוב שבהם תתקלו בצימר נעשו על ידיהם.

לצד הג'קוזי/מסך טלוויזיה LCD/קמין, שבינינו היום די הפכו לדבר שבשגרה בכל צימר שמכבד את עצמו, מה שמקסים בו הוא דווקא הגינה. אמנם הערבים הפכו מעט קרירים כעת, אבל במהלך היום לא כל כך נורא ואפשר בכיף להתפנק עם כוס תה צמחים בחצר, או לעשות "על האש" באמצעות המנגל הפרטי הצמוד.

מאחורי כל צימר עומד בנאדם, אבל מרים וסעדיה, בעלי הבית של 'הבית של אליאס', הם הרבה יותר מנחמדים, ומעבר לתפנוקים הרגילים שתקבלו מהם כמו סלסלת פירות או בקבוק יין, הם יישמחו מאוד לחלוק איתכם את הסודות של המקומיים ולהמליץ לכם איפה כדאי לטייל באזור ויספרו לכם על כל האטרקציות, אם אתם בעניין. שווה, לא?

בפעם הבאה העיר ראש פינה - פנינת התיירות של הצפון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018479 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101955 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102472 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101770 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101739 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102182 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102182 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172093 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171518 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161590 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica