חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טויוטה באזור תל אביב

טויוטה בתל אביב

מותג הרכב המוביל טויוטה נמכר בהצלחה בארץ וברחבי העולם. מאז הגעת רכבי המותג לארץ, בתחילת שנות ה- 90, לאחר הסרת החרם הערבי, דגמי טויוטה כבשו בסערה את השוק וישראלים רבים נהנים מרכבים איכותיים ומתקדמים, ביניהם אגדות כמו טויוטה לנד קרוזר, טויוטה יאריס הקומפקטית ועוד רבים אחרים. טויוטה בגוש דן ותל אביב נמצאת בבעלות יבואן הרכב המוביל, המשווק הבלעדי של המותג טויוטה, חברת יוניון מוטורס. כדאי לדעת כי אולם התצוגה הראשי של טויוטה באזור בני ברק ותל אביב ממוקם במגדלי טויוטה ברחוב יגאל אלון ויש לחברה 28 סוכנויות משנה הנמצאות בפריסה ארצית רחבה, בין היתר באזור המרכז ובתל אביב.

מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר

טויוטה בתל אביב ובני ברק מחויבת לסטנדרטים הגבוהים ביותר של היבואן יוניון מוטורס ושל מותג הרכב המוביל טויוטה. כדאי לדעת כי מותג הרכב מקפיד על מקצועיות סוכנויות המשנה הפועלות בארץ וגם טויוטה בגוש דן ותל אביב פועלת בהתאם לדרישות יצרן הרכב היפני והיא מעניקה שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. כל לקוח זוכה לשירות אדיב, למקצועיות חסרת פשרות ולליווי מקצועי המלווה ביחס אישי חם ולבבי.

אולם תצוגה מודרני

אולם התצוגה של סוכנות טויוטה רייכמן במרכז ותל אביב מציע תצוגה מרהיבה של דגמי טויוטה המיובאים ארצה. באולם התצוגה ניתן לראות את מרבית הדגמים החדשים וליהנות מייעוץ מקצועי בדרך לרכישת הרכב החדש. חשוב לקנות טויוטה מבית טוב ואמין וכך ניתן ליהנות גם משירות מקצועי, ייעוץ חשוב וכמובן ליהנות ממגוון פתרונות מימון ואשראי אשר מסייעים לכל לקוח לרכוש את הרכב החדש המתאים לו ביותר בדרך הנוחה והיעילה ביותר. בסוכנותמשנה טויוטה רייכמן באזור תל אביב ומרכז ניתן לקבל הסבר מפורט על כל רכבי טויוטה ולהבין מהם ההבדלים בין הדגמים השונים. כמו כן, ניתן לקבוע מועד לנסיעת מבחן על מנת להתרשם מהרכב ולהתנסות בו כדי להבין מדוע הבחירה בטויוטה היא הנכונה והמתאימה ביותר.

כדאי לדעת כי אולם התצוגה של טויוטה רייכמן במרכז ובני ברק הוא גדול ומרווח ומרגע הכניסה לאולם מתלווה ללקוח יועץ מכירות מקצועי ומנוסה שמלווה את הלקוח לכל אורך שלבי הקנייה, מרגע הבחירה ועד להשלמת העסקה וגם לאחר מכן.

מגוון דגמים

בסוכנות טויוטה רייכמן בבני ברק ותל אביב ניתן להתרשם מכל הדגמים החדשים של טויוטה, ביניהם אגדת השטח לנד קרוזר, רכב העבודה והשטח המוביל היילקס, מיניוואן עם 7 מקומות ישבה, מגוון דגמים קומפקטיים כמו טויוטה יאריס וטויוטה סייס ורסו, וכמובן הדגמים ההיברידיים הידועים של המותג טויוטה, ביניהם פריוס היבריד, יאריס היבריד, קמארי היבריד ואוריס היבריד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טויוטה רייכמן עודד רייכמן-סוכנות מכירות ומוסך מורשה כל דגמי טויוטה בתל אביב ומרכז,

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי רייכמן

מאת: יוסי רייכמןתחבורה ורכב - כללי16/04/151154 צפיות
טויוטה מוסך מרכזי מספק מענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר לכל הדגמים של טויוטה, ביניהם פריוס, יאריס, קמארי, ראב 4, קורולה וכיוצא בזה.

מאת: יוסי רייכמןרכב14/04/15830 צפיות
טיפול לטויוטה יש להשאיר לידיים מקצועיות של צוות מנוסה ובעל הסמכות. חשוב לדעת כי הצוות המקצועי במוסך טויוטה עובר הכשרות מקצועיות והשתלמויות רבות מטעם יבואן טויוטה בישראל ובהתאם לדרישות חברת טויוטה העולמית, כל זאת ועוד על מנת לוודא כי לקוחות טויוטה מקבלים שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף, טיפול לטויוטה במוסך מורשה מקצועי מבטיח שירות אמין, יושרה, מחירים משתלמים ופתרון בעיות בזמן.

מאת: יוסי רייכמןרכב16/03/15881 צפיות
היאריס ההיברידית החדשה מתחרה בסגמנט של המכוניות הקומפקטיות, מכוניות המתאימות לנסיעה עירונית נעימה, נוחה ויעילה. כדאי לדעת כי בשנים האחרונות יש ביקוש הולך וגובר למכוניות היברידיות ובדיוק לשם כך מציע מותג הרכב היפני המוביל את הדגם טויוטה יאריס היברידית.

מאת: יוסי רייכמןרכב11/03/151146 צפיות
הדור החדש של טויוטה יאריס שומר על אדרת הכבוד של הדגמים הקודמים וגם הוא מתאפיין בנסיעה זריזה ויעילה בעיר. כדאי לדעת כי בדגם החדש הושלו מספר קילוגרמים ממשקל הרכב וניתן להבחין בכך בעת האצה ונסיעה ברחובות הצפופים ובנסיעה מחוץ לעיר.

מאת: יוסי רייכמןרכב01/03/15943 צפיות
המכונית הקומפקטית טויוטה אוריס קורצת לקהל האירופאי שם היא זוכה לנתוני מכירות מרשימים וגבוהים. גם בישראל הרכב זוכה להצלחה וניתן לראות דגמים רבים שלו נעים על כבישי הארץ, בעיר ומחוץ לעיר. הדור השני של האוריס זוכה למתיחת פנים ולעיצוב מושך יותר בזכות הספוילרים הספורטיביים והעיצוב האווירודינאמי שתורם רבות גם למראה האלגנטי הייחודי וגם לנתוני צריכת הדלק המרשימים.

מאת: יוסי רייכמןרכב25/02/151013 צפיות
טויוטה ורסו מתמודד בכבוד בקטגוריה של המכוניות המשפחתיות וכמיניוואן עם 7 מקומות ישיבה הוא פונה לקהל רחב. כדאי לדעת כי משפחות רבות בישראל אוהבות את דגמי המיניוואן וגם דגם זה זוכה לעניין רב בקרב הישראלים וזוכה לאהדת הציבור. הרכב נוח ומאפשר נסיעה נעימה לכל המשפחה ומהווה פתרון מושלם גם להעברת מטענים, סחורות וחפצים כאשר מקפלים את שורת המושבים האחרונה או את שתי שורות המושבים מאחור.

מאת: יוסי רייכמןרכב23/02/151193 צפיות
טויוטה ראב 4 מצוידת היטב ומציעה רמת אבזור עשירה ונדיבה במיוחד שכוללת מערכת שמע מקורית משוכללת ואיכותית, בקרת אקלים דיגיטלית עם מזגן עוצמתי, דלת תא מטען שניתן להפעיל חשמלית, שליטה נוחה מההגה על מערכת השמע, הדיבורית וצג נתוני הנסיעה, הגה מצופה עור, מושבים נוחים עם ריפודים איכותיים ומעוצבים ועוד.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213562 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204156 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205073 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181521 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica