חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצגות בתל אביב - ההצגות הכי טובות

מאת: allbizאומנות - כללי21/01/20151216 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לרוב שוחרי התרבות יש מנוי להיכל התרבות של אזור מגוריהם, או לתאטרון העירוני של העיר בה הם חיים. אבל לפעמים מחליטים לצאת לבילוי של ערב בתל אביב, לבד או עם חברים, ומה יותר מהנה מלשלב הצגת תאטרון טובה ואיכותית, שמזינה את הנפש והרוח, עם ארוחה נחמדה לפני, או משקה  אחרי? מאז ומעולם, תאטרון היה חלק בלתי נפרד מה-DNA התרבותי של ערים, החל מערש התרבות הקלסית, וראשית ימיו של התאטרון, במטרופולין אתונה, וכלה בעיר תל אביב, מראשית ימיה ועד היום.

איפה אפשר לראות הצגות בתל אביב

בתל אביב תאטראות רבים, חלקם מוכרים יותר וחלקם מוכרים פחות. כולם וודאי מכירים את התאטראות הרפרטואריים הגדולים: הבימה - התאטרון הלאומי, הקאמרי, תאטרון בית לסין, גשר, בעל האוריינטציה הרוסית, ומעבר לכך, תאטרון הפרינג', תאטרון תמונע, והפקות שמעלים בתי הספר השונים למשחק. נוסף על כך, אולמות שונים כגון, בית ציוני אמריקה, בית החיל, היכל התרבות, מוזיאון ת"א ועוד, מארחים הצגות שונות והצגות של תאטראות מחוץ לתל אביב.

איך לבחור הצגה

קיים מבחר גדול של הצגות בתל אביב, אז אחרי שסגרתם לגבי התאריך, איך כדאי, למי שאינו בהכרח מתמצא בתאטרון, להחליט לאיזו הצגה לרכוש כרטיס? יש לכך מספר אפשרויות:

• לפי סוגה ונושא – מתחשק לכם לצחוק, בחרו בקומדיה. אוהבים לדמוע, בחרו בדרמה, או טרגדיה, מותחן, קלאסיקה, אבסורד, או מחזה אקטואלי, ואולי אתם דווקא רוצים לצפות במחזמר. חלקכם יעדיף לתת צ'אנס לפרינג' ולהפקות שוליים, בכל מקרה, אתם יכולים לקרוא תקצירים של תוכן ההצגות בקטלוגים ובאתרי התאטראות השונים ולבחור במה שנראה לכם מעניין.

• שחקנים אהובים – קורה שאתם אומרים לעצמכם, אוי, אני מת על ששון גבאי, הוא נהדר! איפה הוא משחק? בודקים ומוצאים שששון גבאי, למשל, משחק בימים אלו בהצגה "טרטיף או המתחזה" בתאטרון בית לסין.

• מחזאי , או בימאי אהוב – כמו במקרה של השחקן, נתקלתם בהצגה, שאתם זוכרים כי נהניתם מעבודות קודמות של הבמאי או המחזאי, תנו להם צ'אנס גם הפעם.

• המלצות חברים – אם יש לכם חברים, שאתם מעריכים את דעתם בנושאי תרבות, וסומכים על כך שטעמם קרוב לטעמכם, זו בוודאי הדרך הטובה ביותר, לשמוע המלצה ממישהו שהיה ונהנה.

• ביקורות בעיתונים וברשת – כידוע, טעמם של מבקרים באשר הם, לא תמיד משיק לטעמו של הקהל הרחב, אבל יתכן ויש מבקר שאתם אוהבים לקרוא וסומכים על הביקורות שלו ובמקרה כזה, שווה לבדוק על מה הוא ממליץ. דרך די בטוחה, היא להצליב ביקורות. כלומר, אם יש הצגה שארבעה מתוך חמישה מבקרים היללו, סביר להניח שלא תתאכזבו.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

allbiz

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת allbiz

מאת: allbizייעוץ עסקי07/07/15838 צפיות
תהליך ייעוץ עסקי הוא תהליך שמטרתו ייעול, מיקוד, הבראה, ושיפור הישגי החברה, המתבצע באופן מובנה ומותאם נקודתית לצורכי העסק ולבעליו. ישנם סוגים שונים של יועצים עסקיים, אך על פי רוב התהליך מתבצע במספר שלבים מוגדרים

מאת: allbizבניין ואחזקה - כללי01/03/15812 צפיות
אם עד לפני כמה שנים מחסן טוב ומוצלח היה נמדד בשטח אחסון גדול ככל האפשר - הרי שכיום ידוע ומובן לחלוטין ששטח גדול עלול להיות מבוזבז לגמרי אם אינו בנוי בנוסף גם לגובה רב

מאת: allbizנדל"ן01/03/151801 צפיות
רבים מחליטים לעזוב את הדירות הצפופות בערים לטובת מגורים במושב וחיים בכפר, לסביבה מוקפת נופים ירוקים ומרחבים פתוחים. אחד החיפושים הנפוצים, בקרב תושבי ערים כמו ראשון לציון, נס ציונה, רחובות, ומודיעין, המעוניינים לחולל שינוי בחייהם ולעבור לבית במושב

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223267 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223551 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223293 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205151 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205193 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206128 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192331 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica