חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התרומה העצומה של מלגזות לעולם הלוגיסטיקה

מאת: allbizבניין ואחזקה - כללי01/03/2015812 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
 

אם עד לפני כמה שנים מחסן טוב ומוצלח היה נמדד בשטח אחסון גדול ככל האפשר – הרי שכיום ידוע ומובן לחלוטין ששטח גדול עלול להיות מבוזבז לגמרי אם אינו בנוי בנוסף גם לגובה רב. בהתאם לכך ניתן לראות יותר ויותר מחסנים ומרכזים לוגיסטיים בעלי גובה עצום ואין ספק שיש בגובה זה יתרונות רבים עבור מי שמנהל את המחסן עצמו ואת חברת הלוגיסטיקה. בשל האחסון בגבהים שונים, חובה שתהיינה כמה מלגזות באתר, או אחת לכל הפחות על מנת להסתדר עם המשטחים והארגזים שמאוחסנים גבוה ויש צורך להוריד אותם מדי פעם.

כיום ישנם סוגים רבים של מלגזה לצרכים שונים, לגבהים שונים ולשימושים שונים שמתאימים לכל סוגי המחסנים והמרכזים הלוגיסטיים. ישנם מחסנים שהמדפים בהם נמצאים בגובה מסוים ויש כאלה בגבהים גבוהים במיוחד. ישנם המלגזות שיש בהן מגבלה של משקל מסוים ויש כאלה שאפשר להרים באמצעותם משטחים ופריטים בעלי משקל כבד במיוחד. כל מחסן וכל מרכז לוגיסטי צריך לבחור את המלגזה שתתאים לצרכים ולעבודה בו.

איך אפשר לבחור מלגזות באופן נכון ומושכל?

מנהל מחסן שאינו מצליח להחליט איזו מלגזה תהיה המתאימה ביותר עבורו ועבור העסק ו/או המחסן שלו יכול להתייעץ עם נציג של חברות ציוד לוגיסטי. חברות העוסקות בתחום הרחב והמעניין של המלגזות והנציגים יוכלו לעזור, לשמוע מפי בעל העסק מהן הדרישות שלו ומה חשוב לו לקבל מהמלגזה וכך למצוא ביחד את הסוג שיתאים בדיוק לו ולצרכים המסחריים שלו. ישנם כאמור דברים ופרמטרים רבים להתחשב בהם ולקחת אותם בחשבון וכדאי להעביר לנציג את כל מה שחשוב כדי למצוא את המלגזה המכונה.

ישנם סוגים שונים ורבים של מלגזות ולא כל סוג יתאים לכל מחסן או מרכז לוגיסטי לכן אם בעל או מנהל המחסן מרגיש שהוא לא מספיק בקיא או מכיר את הסוגים ואת השוני ביניהם כדאי לו להתייעץ עם איש מקצוע שיוכל לעזור לו לעשות סדר בין כל הסוגים ולהבין את ההבדלים בין מלגזה למלגזה בשוק.

אין ספק שבחירת המלגזה הנכונה היא קריטית לכל מחסן באשר הוא. מלגזה היא דבר יקר וכאשר מוציאים סכום משמעותי על קניית מוצר כזה לחברה חייבים לוודא שאכן בחרתם במוצר הנכון והמדוייק ביותר עבור הצרכים של העסק שלכם. יש להבחין בין מלגזה חשמלית למלגזון, בין מלגזה להשכרה למלגזה למכירה. חשוב להבין מה הצורך המדוייק לשמו אתם צריכים את המלגזה.

 

 



תגיות המאמר: מלגזות, מלגזה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

allbiz

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת allbiz

מאת: allbizייעוץ עסקי07/07/15838 צפיות
תהליך ייעוץ עסקי הוא תהליך שמטרתו ייעול, מיקוד, הבראה, ושיפור הישגי החברה, המתבצע באופן מובנה ומותאם נקודתית לצורכי העסק ולבעליו. ישנם סוגים שונים של יועצים עסקיים, אך על פי רוב התהליך מתבצע במספר שלבים מוגדרים

מאת: allbizנדל"ן01/03/151802 צפיות
רבים מחליטים לעזוב את הדירות הצפופות בערים לטובת מגורים במושב וחיים בכפר, לסביבה מוקפת נופים ירוקים ומרחבים פתוחים. אחד החיפושים הנפוצים, בקרב תושבי ערים כמו ראשון לציון, נס ציונה, רחובות, ומודיעין, המעוניינים לחולל שינוי בחייהם ולעבור לבית במושב

מאת: allbizאומנות - כללי21/01/151217 צפיות
לרוב שוחרי התרבות יש מנוי להיכל התרבות של אזור מגוריהם, או לתאטרון העירוני של העיר בה הם חיים. אבל לפעמים מחליטים לצאת לבילוי של ערב בתל אביב, לבד או עם חברים, ומה יותר מהנה מלשלב הצגת תאטרון טובה ואיכותית, שמזינה את הנפש והרוח, עם ארוחה נחמדה לפני, או משקה אחרי? מאז ומעולם, תאטרון היה חלק בלתי נפרד מה-DNA התרבותי של ערים, החל מערש התרבות הקלסית, וראשית ימיו של התאטרון, במטרופולין אתונה, וכלה בעיר תל אביב, מראשית ימיה ועד היום.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222787 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223096 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211368 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211326 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica