חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הרובט שיפנה לכם זמן

מאת: asafבית חכם21/01/20153596 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות צצו כפטריות אחרי הגשם מספר רב של רובוטים שואבי אבק המתיימרים לבטל את תפקידו של המטאטא בביתכם .

כולם בנויים בצורה דומה ובעלי יכולות דומות (למעט הבדלים קלים בעיצוב ובתכונות ) יצאו אין סוף סקירות ומבחנים המשווים בין דגמי המותגים השונים להלן חלקם :

סקירה השוואתית ומבחן שואבי אבק רובוטים – דה מארקר – מבחן העדשים

סקירה ומבחן ביצועים שואבי אבק רובוטים לקראת חגי הפסח – גלובס

בנוסף למבחנים הנסקרים מעלה ובחשיבות לא פחותה ברצוני לציין את מבחן האמינות לאורך זמן ומבחן זמינות חלקי החילוף .

במבחן זה באופן מובהק וברור יש 2 מנצחים עיקריים : אירובוט רומבה , ניטו רובוטיקס . אלו שתי הדגמים הכמעט יחידים שהרשת מספקת מגוון של פיתרונות ברמת חלקי חילוף .

מבדיקה קצרה באיביי ניתן להתרשם מזמינות חלקי החילוף והיכולת להחליף מודולים (רכיבים) שונים בפשטות ובקלות רבה ולהשיבו לפעילות תקינה .

כל חיפוש באינטרנט מייד מציב את אירובוט רומבה בראש בכמות הסרטונים, מדריכי התפעול וזמינות החלקים ברשת.

יש משמעות לא מבוטלת להיות חלק מה מיין סטרים (לראיה כל משתמשי האיפון למיניהם ), כמעט לכל תקלה / הודעת שגיאה שהרובוט יכול לזמן לכם תמצאו מדריך מפורט ופיתרון . ברמת החלפים קיים שוק פעיל במיוחד של חלקי חילוף כולל מגוון שדרוגים למודולים שונים.

ריכזתי עבורכם את השדרוגים /חלפים שיכולים לעשות את ההבדל :

  1. סוללה – זוהי אחת מנקודות התורפה של רומבה , אחת 8-14 חודשי עבודה מאומצת הסוללההמקורית (מסוג ניקל מטאל) מתעייפת ומקצרת בצורה משמעותית את משך העבודה שלהרומבה וכך פוגעת בביצועי הניקיון של הרובוט.

הפיתרון שדרוג הסוללה לסוללת ליתיום בעלת הספק גבוהה יותר ואורך חיים ארוך משמעותית.

  1. מברשות יחידה מרכזית – המברשות צוברות שערות ולכלוך במהלך עבודתן השוטפת אנוהמשתמשים נדרשים לנקותן אחת לכמה שימושים ראו מדריך . פעולה שללא ספק גוזלת זמן ודורשת התעסקות.

הפיתרון – שדרוג המברשות למברשות מהדגם הצהוב (עם הכובעים) – אירובוט שיפרה את מערך המברשות שלה כאשר האריכה את השערות לצורך איסוף מיטבי וכן מגנה את המסבים הקטנים בצדדים בכובעים אשר מפחיתים משמעותית את צבירת השערות בנקודות התורפה הידועות ובכך

מצמצמת את משך הזמן הנדרש לניקוי המברשות ולשיפור ביכולות השאיבה.

  1. מברשת צד – מברשת הצד במשך הזמן מאבדתזרועות (נתלשים נשחקים ). למברשת המקורית יש שלושה זרועות כל איבוד של זרועמפחית את עוצמת האיסוף .

הפיתרון מברשת צד מעלת 6 זרועות – יעילות מקסימלית באיסוף ומבטיח שגם אם זרוע נשחקתעדיין מתקיים איסוף יעיל מהזרועות הנותרות.

גילוי נאות : בביתי רובוט שואב מסוג רומבה 650 שמשרת אותי נאמנה כבר מעל 5 שנים – עובד 7 ימי עבודה בשבוע ולעיתים אף פעמיים ביום . במהלך אותם שנים בנוסף למברשות ופילטרים הוחלפו מספר מודולים (גלגלים, מודול מברשות מרכזי, ומברשת צד וכמובן מספר סוללות )

.

אם כך לסיכום רומבה מובילה באורך החיים והאמינות וזאת בעיקר בזכות זמינות החלקים המודלים (והשדרוגים) הניתנים להחלפה בידי כל עקרת בית עם גישה למברג פיליפס ומעט גישה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת asaf

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181700 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181564 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181495 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181661 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica