חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עידכון הדילים החמים בארה"ב כעת

מאת: טל גרין מלקניות 10/12/20092515 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שנות ה2000 הביאו לכך שהעולם הוא כפר גלובלי,כל אדם יכול לחיות היכן שירצה ובו זמנית להנות מהשפע וההצעות הקוסמות במקום אחר,לקראת סוף השנה,בתקופות החגים בארה"ב יש מבצעים נהדרים,סיילים מטורפים.
למרות שאנו חיים בישראל,ניתן בקלות לרכוש כל מוצר שהוא בהנחה ענקית כעת ולשלח בדואר.

בעידן האינטרנט,אין פשוט מלשבת ליד המחשב לגלוש ,לחפש,להשוות ולקנות..

לפני שאנו ניגשים למלאכה ישנן מספר נקודות שיש לשם לב אליהן:

1בדקו את המחיר בארץ לפני שאתם רוכשים,קחו בחשבון הוצאות משלוח שיש להוסיף למחיר הנקוב.

בכדיי להוזיל עלויות שילחו בדואר רגיל ולא באמצעות חברות שיגור המייקרות מאוד את העלות של המוצר.

2.יש מוצרים שאין בארץ וניתן לייבאם ,לדוגמא:Kindle של Amazon.com, (המכשיר המהים להכלת אלפי ספרים)באתר כמו אמזון קל ונח להזמין את המוצר לארץ,מומלץ לאחד כמה מוצרים עם משקל קל בחבילה אחת.לדוגמא:להזמין עם הkindle את הגדג'טים הנלווים לו.

3.ישנן חנויות שמחשבות מחירים בשקלים,מבקשות את ארץ הקונה בתחילת תהליך הקנייה,לדוגמא:Drugstore.com

-רשת דראגסטור מצויינת!

4.שמו לב שהאתרים מאובטחים בSSL בזמן תשלום,יש את סימן המנעול למטה,ישנם עוד פרוטוקולים לאבטחה אבל אם האתר ללא אמצעי אבטחה -לא לקנות!!.

5.אם יש אפשרות שלמו בPayPal,נכנסים לאתר פייפל ופותחים חשבון בתוך מספר דקות,תהליך מאוד פשוט,היתרון הגדול שאין צורך לתת כרטיס אשראי והצורך באבטחת האתר לא צריך להלקח בחשבון מכיוון שהתשלום והסליקה מבוצעים עלידי PayPal והם מזכים את האתר.

ישנו בלוג מעולה שבו יש ריכוז באנרים ולינקים של הדילים הכי חמים-הנחות ענק מהספקים המובילים,עבודת החיפוש נעשתה וצריך רק לבחור מה לקנות.

באתר Couponewsite.com יש דיל היום מAmazon.com ןLinkShare הנחות מפתיעות,ההצעות מתעדכנות אונליין במהלך היום,כל השנה 365 יום.

קנייה מהנה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טל גרין מל -התמחות בעולם האינטרנט,לימודים,שיווק ,שיווק באינטרנט,EBAY,FACEBOOKיזמות עסקית והשקעות .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל גרין מל

מאת: טל גרין מלתכניות שותפים08/03/152442 צפיות
איך אני יכול לעבוד משרה מלאה באינטרנט? המערכת המוכחת ביותר לביצוע הכנסה משרה מלאה באינטרנט

מאת: טל גרין מלעבודה וקריירה - כללי21/11/141463 צפיות
טיפ :איך להאזין למוסיקה ולהרוויח כסף? הכנסה נוספת בקלות.. האם אתה יודע שאתה יכול, פשוטו כמשמעו, לקבל תשלום על מנת להאזין למוסיקה שאתה אוהב ? כן, זה אמיתי לגמרי, תאמין לי, אני יודעת.. ישנם אתרי אינטרנט שישלמו לך, עכשיו, להקשיב לרק 30 שניות של מוסיקה ויחליט אם אתה חושב שזה יכול להיות להיט.

מאת: טל גרין מלשיווק באינטרנט30/10/1418927 צפיות
כל מי שמחליט להקים עסק ב- eBay יש לקבל את ההחלטה חשובה כל כך של מה למכור.הרוב המכריע של מוכרים חדשים מייד לקפוץ לרעיון של מכירת הפריטים הפופולריים ביותר, אופנתיים בשוק. למרבה הצער, כמעט אף אחד מפריטים אלה הם בר-קיימא למוכרים חדשים מתחילים ..

מאת: טל גרין מלעבודה וקריירה - כללי13/10/131930 צפיות
עבודה מהבית זאת הפנטזיה הנחבאת של כולנו: מה רע להתעורר בבוקר (או בצהריים), להכין כוס קפה ולא לצאת לעבודה אלא להישאר בבית –בלי להתלבש ולהתכונן להשאר בפיג'מה ,בלי פקקים ולחץ– ולעשות משם כסף.

מאת: טל גרין מלדרושים10/06/132197 צפיות
רעיונות לעבודה של בני נוער בקיץ ובכלל.. הצעות עבודה מעניינות לנוער לחופש הגדול החופש הגדול בפתח ובני הנוער תרים אחר מקומות עבודה בשביל להרוויח כסף ולהרגיש בוגרים, אתן סקירה קצרה, איך ניתן להמשיך לשבת במזגן, לא לצאת לשמש החמה ויחד עם זאת להרוויח כסף ולא מעט..בצירוף עם הנאה. אם אתה מחפש עבודה במלצרות,להתראות.

מאת: טל גרין מללימודי שפות10/12/121545 צפיות
איטלקית למתחילים ,איך מתחילים? אתמקד בלימוד איטלקית למתחילים און ליין,איטלקית למתחילים באינטרנט . אתחיל את המאמר בהצגת שלושת היתרונות העיקריים בלימוד קורס איטלקית למתחילים באינטרנט:

מאת: טל גרין מללימודי שפות10/12/121314 צפיות
גרמנית למתחילים ,איך מתחילים? אתמקד בלימוד גרמנית למתחילים און ליין,גרמנית למתחילים באינטרנט . אתחיל את המאמר בהצגת שלושת היתרונות העיקריים בלימוד קורס גרמנית למתחילים באינטרנט:

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213725 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205182 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186788 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173163 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172920 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica