חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיול מאורגן לרוסיה - לא מה שחשבת

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל25/02/20151651 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם לפני כמה שנים הייתם מספרים שאתם טסים לטיול ברוסיה, כנראה שהיו מורמות מספר גבות. רוסיה נתפסה כאפרורית, קרה, אכזרית ומשעממת. ובכן, מסתבר שהמוניטין השלילי שלה רחוק מאוד מהמציאות. רוסיה, המדינה הגדולה ביותר באירופה, היא יעד תיירותי מרתק ומסקרן, דווקא בגלל אותה הסטוריה קומוניסטית שיצרה את המוניטין המפוקפק שלה. מוסקבה וסנט פטרסבורג, שתי הערים הגדולות של רוסיה מסמלות את שני קטביה. מוסקבה מייצגת עבור העולם את הכח, את האגרוף הרוסי. גם לאחר נפילת המשטר הקומוניסטי בשנות ה-90', נתפסים מנהיגיה של רוסיה כקשוחים וכאנטי מערביים. כלכלת רוסיה מתחזקת וגדלה ועל אף התקרבותה למערב, היא עדיין מנסה לייצר לה חלופה רעיונית. מנגד, נמצאת סנט פטרסבורג, עיר קלאסית, עדינה, יפיפייה ומסתורית הטומנת בחובה אינספור אוצרות תרבות והסטוריה ומהווה חלון לשנות קיומה של רוסיה הצארית.

מוסקבה היא עיר עצומה. מומלץ מאוד לתכנן את הטיול מראש או לבחור טיול מאורגן כזה שיענה לתחומי העניין שלכם. יש בה ארכיטקטורה מופלאה, עולם מוזיקלי עשיר של מוזיקה וריקוד, תיאטראות, אינספור מוזיאונים ומוסדות אמנות, אתרי דת קדושים וכנסיות לרוב, פארקים ירוקים, אתרים הסטוריים וחיי לילה יוצאים מן הכלל. כל שנדרש מכם הוא לתכנן ולבחור.

סנט פטרסבורג, הקרויה על שם הצאר פטר הגדול, מייסדה של העיר, מזמנת למטיילים בה חוויה כמעט חד פעמית. היא מקיימת תמהיל של רומנטיקה ומסתורין הסטורי, קלאסי ומודרני. ארמונות מלכותיים, מוזיאונים עוצרי נשימה, פסלי ענק של משוררים וסופרים מפורסמים תושבי העיר כמו פושקין, דוסטוייבסקי, גוגול ועוד, פארקים וכנסיות, בתי כנסת והכל בפאר ובהדר שלעיתים נדמה קצת מוגזם. וכמובן שאי אפשר בלי הסיור הלילי לצפייה בגשרים המתרוממים מעל מימי הנהר השחורים ומפלסים דרך לאניות המפליגות בו. למעוניינים במשהו קצת אחר, סנט פטרסבורג קרובה מרחק 3 שעות נסיעה ברכבת מהלסינקי, בירת פינלנד, ומאפשרת הפוגה קצרה להתאווררות. כדי להשלים את האווירה הייחודית, העיר מוקפת יערות עד אדירים והסיור בהם כמוהו כהיבלעות קסומה בחוויה יוצאת דופן.

אבל אל תטעו לחשוב כי טיול לרוסיה משמעו טיול רק למוסקבה ולסנט פטרסבורג. נכון, הן אמנם המפורסמות ביותר ואולי גם "הפנים" של המדינה אך יש לרוסיה עוד כל כך הרבה מה להציע. ערבות וערי סיביר ירתקו אתכם במרחבים האינסופיים ובדמויות המיוחדות שגרות באקלים קיצוני כל כך. וכמובן, הצד ההסטורי של האזור כמקום אליו נשלחו לגלות מתנגדי המשטר הקומוניסטי ל"חינוך מחדש". בדרום, בגבולה של רוסיה עם סין ומונגוליה תמצאו מנטליות ותרבות אסיאתיות, שונות מכל מה שראיתם. גם כאן, כמו בכל פיסת אדמה ברוסיה, התרחשו מספר רב של אירועים הסטוריים (רובם אלימים) שהשפיעו רבות על התעצבותה של המערכת הפוליטית הבינלאומית.

רוסיה עצומה ועוצמתית. יש בה הכל מהכל. אין סיכוי שלא תמצאו בה משהו שישבה את לבכם. רק תבחרו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213621 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212183 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202889 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201466 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205171 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196500 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica