חפש מאמרים:
שלום אורח
18.11.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך יכול עסק קטן להפוך למותג

מאת: גלי מיכל חנן מיתוג04/03/2015719 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנחנו חיים בעולם שבו כולם רוצים להרגיש מיוחדים, להספיק הכול, להרגיש בעניינים, להיות הראשונים לדעת.אנחנו לא רוצים להישאר מאחור, רוצים להתקדם עם הדור החדש. ככל שהזמן מתקדם כולנו רוצים עוד ועוד... אם ניקח לדוגמא את מכשיר הטלפון החכם שנמצא כמעט בכל כיס. האם קיבלתם החלטת קניה על סמך המחיר שלו? המחיר אינו באמת משנה, כי אנחנו "ממש רוצים" את המוצר. אחד מסיבה של סטטוס, השני מסיבת החבר'ה והשלישי כי הוא רוצה משהו מתקדם כמו כולם. ואם ניקח לדוגמא בגד של מותג חזק או עגלה לתינוק הראשון שנולד. האם כאן המחיר משחק תפקיד במקום הראשון?

זאת בדיוק הסיבה שהלקוחות שלך בוחרים לקנות דווקא את המוצר שלך. כי הם "ממש רוצים", וזה לא משנה אם המוצר יקר, רחוק, דורש המתנה או התמודדות עם שינויים. כל זה מתחיל ונגמר במיתוג, תהליך היוצר להט אישי בקרב הלקוחות, וגורם להם לרוץ ולקנות דווקא את המוצר שלך. הנה שלושה כללי ברזל ליצירת להט אישי בקרב לקוחותיך שיעזרו לכם להפוך את העסק שלכם למותג

מענה לצרכים פיזיים, קיומיים וחומריים: כל אחד חייבלאכול, לישון ולשמור על בריאותו. צרו את הרושם שהטכנולוגיות/המוצרים/השרותים שאתם מוכרים ישנו את חיי הלקוחות,ושהם לא יוכלו להסתדר בלעדיהם.

הקניית תחושת ערך וחשיבות: לכולם חשוב ביטחון ילדיהם; הםרוצים להיראות רזים יותר; הם מחפשים בת זוג איכותית. הבהירוללקוחותיכם שצריכת המוצר תעשיר את חייהם בערך החשוב להם.

יצירת תחושת צמיחה והתפתחות אישית: כולנורוצים להאמין שהמוצר שרכשנו הוא הטוב ביותר. הציגו לקוחות שיעידו על איכותהמוצר ועל הצלחות השימוש בו. אנשים שיספרו על המוצר שלכם יותר אמינים מאשר אתם תספרו עליו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותבת: גלי מיכל חנן/ מנכ"לית זוויות/ שיווק ומיתוג אסטרטגי לעסקים קטנים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלי מיכל חנן

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/19238 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/173851 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/161701 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/161948 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/161435 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/161297 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/161250 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica