חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הלוואה אונליין – יש כזו חיה

מאת: כתיבת מומחיםהלוואות16/03/2015971 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המילה "הלוואות" מעבירה בגבם של מרבית האנשים צמרמורת. זה מיד מעלה לנו בראש ערימות של טפסים, הסברים, שאלות מצד הפקיד בבנק, בקשת אישורים ובכלל תהליך ארוך ומייגע שבו הבנק מזכיר לנו עד כמה מצבנו הכלכלי הוא רע. האמת היא שכיום בעיקר בזכות רשת האינטרנט ניתן לייעל ולשפר את התהליך על ידי הלוואות און ליין. מדובר על הלוואות לכל מטרה שכל אחד יכול לקחת מבלי לצאת מהבית דרך המחשב האישי וללא מאמץ מיותר.

תחרות לטובת הלקוח

שוק ההלוואות נמצא כיום בתחרות רבה ולכן הבנקים, חברות הביטוח וחברות האשראי נמצאים במלחמה מתמדת על הענקת ההלוואות. את המצב הזה יכול הלקוח לנצל עם יכולת מיקוח גבוהה יותר ואפשרות לקבל תנאים טובים יותר גם ובעיקר בהלוואות און ליין. המחשבה השמרנית אומרת לנו שישיבה מול הפקיד בבנק תזכה אותנו בתנאים טובים יותר, מה שלא ממש מדויק. מסתבר שההיפך מכך. דווקא בהלוואות און ליין שנעשות באופן מקוון נוכל לשפר עמדות ולקבל תנאים טובים בהרבה.

מה זה זמן?

אם אמרנו שזמן שווה כסף, הרי שבעולם שלנו זו עובדה מוכחת. הפסד יום עבודה עולה לנו לא מעט כספים וויתור על יום חופשי חברת הילדים הוא בוודאי לא מסוג המחירים שנרצה לשלם. הלוואות און ליין בין אם הן הלוואות בנקאיות או חוץ בנקאיות, מאפשרות לנו לקבל הלוואה לכל מטרה בתנאים נוחים במיוחד מבלי לוותר על יום עבודה או על בילוי בחיק המשפחה. יתרון אחר של ההלוואות המקוונות הוא שהן חוסכות לנו את הבלבול שבשיחה עם הפקיד.

מידע מקצועי

את כל המידע אנחנו מקבלים אל המחשב האישי כתוב וברור וכך יכולים לקבל החלטה מושכלת ונבונה על בסיס השוואה ומחשבה רגועה ללא הלחץ של ישיבה מול הפקיד וכל מה שמשתמע מכך. יתר על כן, התחרות הגבוהה בין הגופים מקלה על תנאי הסלקציה ומאפשרת לקבל את ההלוואה גם במצבים שבהם חשבון הבנק לא היה מזכה בהלוואה במסלול הרגיל מול הפקיד. נדגיש כי המסלול המקוון מגובה גם במענה טלפוני שמאפשר לקבל הסבר בכל שלב, מבלי לוותר על הייעוץ המקצועי.

בהתייחס לסיוע המקצועי חשוב להדגיש שלמרות העובדה שכיום קל יותר לקבל הלוואה ממגוון גופים בנקאיים וחץ בנקאיים, חשוב לקול היטב צעד כמו לקיחת הלוואה. הלוואה לכמה חודשים או לכמה שנים כובלת אתכם להחזרים חודשיים ונוכח העובדה שהעתיד הכלכלי הוא כמעט תמיד לוט בערפל יש לגלות זהירות ואחריות בכל צעד כזה. קחו הלוואה רק אם אתם זקוקים לה ונסו לתכנן את ההחזר החודשי כך שלא יכביד עליכם יותר מדי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161611 צפיות
כאשר אנו רוכשים טלוויזיה חדשה, רכב חדש או מחשב חדש, אנו יודעים כי אנו צריכים לבצע השוואת מחירים מקיפה ויסודית, וזאת על מנת "שלא יעבדו עלינו"- אנו לא רוצים לשלם יותר ממה שאנחנו באמת צריכים. עם זאת, כאשר זה מגיע לתחום הפיננסי, לא כולם טורחים לבצע את ההשוואה הנדרשת. לעיתים, כאשר אנו זקוקים להלוואה בהקדם האפשרי, אנו לא טורחים לברר את כל המונחים המקצועיים המוצגים לנו על ידי הבנקים או על ידי גופים פיננסיים אחרים, כך שאנו לא תמיד יודעים בפני מה אנו עומדים.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161695 צפיות
לעיתים, קורות סיטואציות בחיים בהם יש צורך בסכום כסף מסוים, אך הוא אינו זמין בחשבון העובר ושב. לא תמיד מדובר בסכום כסף גדול- לעיתים גם כמה עשרות אלפי שקלים עשויים להיות מספיקים עבור ארגון החתונה, שיפוץ הבית או לחלופין השבת הלוואות קודמות. בכל מקרה, לעיתים הדבר נראה מסובך מכפי שהוא באמת. נראה כאילו לא קל לקבל הלוואה, בעיקר כאשר קיים קושי מסוים להביא ערבים ובטחונות, כפי שהבנקים דורשים.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161440 צפיות
באילו מצבים כדאי לקחת הלוואה? מתי מומלץ שההלוואה תועבר דרך הבנק ובאילו מקרים הלוואה חוץ בנקאית היא העדיפות הטובה יותר? לכל השאלות הללו ישנן תשובות, אך חשוב לזכור כי בסופו של דבר כל אדם הוא לקוח סובייקטיבי עם העדפות, רצונות וצרכים משלו. לכן כל הלוואה נבחנת לגופה. כאן תוכלו לקבל פרמטרים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את ההלוואה שאתם זקוקים לה.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161639 צפיות
החיים מזמנים לנו שפע של הרפתקאות, חוויות והזדמנויות. לפעמים רכב החלומות שלנו נמצא ממש מעבר לפינה, טיול הבר מצווה החלומי כבר ממש כמעט ומתממש ואפילו השיפוץ לבית הוא בדיוק בתזמון הנכון, אבל מה קורה שכחסר לנו קצת מזומנים להגשמת החלום?

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161446 צפיות
המציאות הכלכלית בישראל ויוקר המחיה מביאים זוגות רבים, משפחות ואפילו רווקים לסיטואציות כלכליות קשות בהם אין מנוס אלא לקחת הלוואה בריבית מופרזת ביותר מן הבנק, הלוואה המכונה מינוס. המינוס אינו אלא הלוואה בנקאית שאנו רגילים לקחת כמובן מאליו, מה שרובנו לא יודעים זה שהריבית על המינוס היא אחת הגבוהות ביותר במשק וכי אם נחליט לקחת הלוואה אחרת, חיצונית לעתים ולכסות את המינוס נוכל לחסוך מאות שקלים בשנה.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 26/05/161421 צפיות
אם תמיד חלמתם על פוטנציאל רווח גדול כמו של תיק מניות או הצמדה למטבע חוץ כל שהוא אבל נרתעתם מלהצמיד את הכסף למסלול בו יש רמת סיכון גבוהה, יש מוצר השקעה מעניין שיכול לתת לכם רווח נאה כמו מסלולים של השקעה במניות אך עם סיכון אפסי לגבי הקרן שלכם. אנשים רבים רואים שהשווקים הפיננסיים משגשגים ואילו הם מושקעים בפיקדונות או בתכניות חסכון עם ריבית אפסית.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 26/05/169895 צפיות
פיקדון מובנה הוא פיקדון מיוחד שיש לו יתרונות מצוינים משלו. אם אתם שוקלים לבחור פיקדון להשקעה או תכנית חיסכון להפקיד בה את הכסף שלכם, כדאי לבחון את היתרונות של פיקדון מובנה. בפיקדון מובנה הקרן שלכם נשמרת כמו במקרה של פיקדון רגיל או כמו במסגרת תכנית חיסכון אך בפיקדון מובנה יש לכם אופציה ליהנות בסוף תקופות החיסכון מרווח גדול ונאה במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא הלוואות

מאת: יעקבהלוואות11/07/211944 צפיות
טעות נפוצה היום היא שבעלי עסק שרוצים לפתוח עסק חדש או רוצים להרחיבו בסיוע של הלוואות בערבות מדינה שחושבים שהתנאים של ההלוואות הן בריבית פריים אחוז וחצי, ועוד נתונים שאינם קיימים, מומלץ לקרוא

מאת: עוזי פלגהלוואות30/05/202551 צפיות
חלק גדול של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, רואים בבנק את אחד הגורמים העיקריים האחראיים לקשיים הפיננסיים של העסק. בעלי העסקים האלה סבורים שהבנק צריך לעזור לעסק וללכת לקראתו. האם טענתם מוצדקת? ננסה לבדוק זאת בשורות הבאות

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161754 צפיות
הרבה אנשים נתקלים במהלך החיים בצורך לקחת הלוואה, אך יחד עם זאת נמנעים מלגשת לבנק כיוון שהם חוששים שמסגרת האשראי תיפגע, ועל כן מעדיפים להמשיך לדחות מגוון הוצאות הכרחיות- עובדה...

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161695 צפיות
רבים מבינים מהי הכוונה שעומדת מאחורי המילה "הלוואה" ואף מבינים באופן כללי את התנהלות הקבלה וההחזרה, אך יחד עם זאת אינם בקיאים בהבדלים שיש בין ההלוואות השונות, וזאת כי הלוואה היא סוג של מוצר...

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161473 צפיות
אתם רק חולמים על הלוואות מיידיות, אך מראש יודעים שאין לכם סיכוי לקבל כאלו בבנק? ובכן אין סיבה להתייאש, אין סיבה לוותר על המעבר לבית חדש, להחליף רכב, לטוס, להירשם השנה ללימודים, לשפץ את המרפסת וכדומה...

מאת: שלום כהןהלוואות12/07/161604 צפיות
אתם זקוקים להלוואה עוד היום? רק המחשבה על הבנק גורמת לכם להתייאש? לא יודעים מה לעשות ובטח שלא יכולים לחכות? ובכן אין לנו נס עבורכם, אלא מידע חשוב שיכול לסדר אתכם. כיום על מנת לקבל הלוואה, ניתן לבחור את...

מאת: שלום כהןהלוואות12/07/161545 צפיות
מצד אחד ניתן להיות ממורמרים על הבנק שמערים כ"כ הרבה קשיים על לקוח שמבקש הלוואה, אך מצד שני אם מסתכלים על התמונה הגדולה, יש להכיר לו תודה. לולא הבנק לא היה דורש מכל לקוח שרוצה הלוואה להיפגש עם נציג...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica