חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השתלת שיניים בונה עצם

מאת: גלעד ורשבסקיבריאות השן22/03/2015897 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום מתברר שטיפול של השתלת שיניים ביום אחד לא רק מחזיר את יכולת התפקוד של הלסת למטופלים אלא בעל חשיבות גדולה של שמירה על בריאות עצמות הלסת.

על מנת להבין איך קורה שטיפול כירורגי של השתלת שתלים דנטליים משפיע בצורה חיובית כזו על בריאות הלסת שלנו, אנחנו חייבים בראש ובראשונה להכיר את תפקידן של עצמות הלסת שלנו והתהליכים הקורים בהן.

עצמות הלסת, הבסיס לשיניים בריאות

עצמות הלסת התחתונה והעליונה הן הבסיס שעליו יושבת מערכת השיניים שלנו, כשכל שן שלנו מחוברת דרך השורש ישירות אל עצם הלסת.
זו הסיבה שהשתלים הדנטליים הסטנדרטיים בנויים בצורה של בורג. השתל הדנטלי מוברג על ידי רופא השיניים במהלך השתלת שיניים אל המקום שבו היתה בעבר השן החסרה.

בניגוד לתפיסה של מרבית האנשים עצמות הלסת שלנו ובכלל עצמות הגוף הן איברים דינמיים שעוברים תהליכים חוזרים ונשנים של פירוק ובנייה ע"י הגוף. במצב תקין כשיש לנו שיניים טבעיות בפה נוצר איזון בין תהליכי הבנייה לבין תהליכי הפירוק של עצמות הלסת והן שומרות על העובי והחוזק שלהן. אך כשנוצר מצב של חיסרון בשיניים מתחיל תהליך הפוך.

הגוף מזהה שיש מחסור בשיניים ומפרש זאת כחוסר צורך שלנו בעצמות הלסת שכן כל תפקידן הוא החזקת השיניים שלנו. לכן, במצבים כאלו מתחיל תהליך מואץ של פירוק בעצמות הלסת וספיגת מרכיביהן לגוף לשימוש במקום אחר.

התוצאה הישירה של תהליכי פירוק אלו היא שחיקה הולכת וגדלה של עצמות הלסת שהולכות והופכות דקות יותר ויותר. שימוש בשיניים תותבות לדוגמא רק מחמיר את המצב כיוון שמבחינת הגוף, עדיין שום דבר אינו מחובר לעצמות הלסת ולכן אין שום מניעה להמשיך ולפרק אותן.

אז למה דווקא השתלת שיניים חשובה במקרים כאלו?

כפי שכתבנו השתלת שיניים היא פעולה בה מעוגנים לעצמות הלסת שתלים דנטליים במקום השיניים החסרות. פעולה זו יוצרת מצב שבו הגוף מזהה עיגון של שיניים לעצמות הלסת ומפרש זאת ממש כמו במקרה של שיניים טבעיות, כלומר שעצם הלסת עדיין מתפקדת וחיונית כבסיס למערכת השיניים.

האפקט המיידי של השתלת שיניים הוא עצירת התהליך המואץ של פירוק עצמות הלסת. מסיבה זו ממליצים רופאי שיניים רבים על ביצוע השתלת שיניים ללא עיכובים על מנת למנוע בעתיד מצבים קיצוניים של חוסר עצם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גלעד ורשבסקי - קריאייטיב שמשאיר סימן
איש פרסום, קריאייטיב וקופירייטר מתמחה בשיווק btl ובאזז

http://www.giladv.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלעד ורשבסקי

מאת: גלעד ורשבסקיבריאות השן12/04/15797 צפיות
אין ספק שטיפול נאות בשיניים באופן קבוע משפיע על בריאות הפה והשיניים ושומר על שיניים בריאות ויפות, אך גם לאלו מאתנו שכבר עברו שיקום של הפה על ידי השתלת שיניים יש צורך בהמשך טיפול יומיומי בשיניים ושמירה מרבית על היגיינת הפה והלסת.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום12/09/131205 צפיות
בחירה של משרד פרסום היא התמודדות קצת מתעתעת - אחרי הכל מדובר במשרדים שהמומחיות שלהם היא שיווק ופרסום, ויש להניח שהם עומלים קשה גם כדי לשווק את עצמם. בכל מקרה בחירה של משרדי פרסום צריכה להיות שקולה ולהיעשות לאחר בדיקה של מספר קריטריונים.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום מקוון05/08/132296 צפיות
האינטרנט כבר מזמן תופס חלק נכבד מחיינו. כבר זמן רב הוא אינו רק כלי בידורי או תקשורתי, אלא פשוט "מקום" שאנחנו נמצאים בו רוב הזמן. אפשר לשמוע מכל עבר ביטויים שמחזקים את התחושה הזאת- "אני באינטרנט", "כנס לגוגל", "לא נכנסתי לפייסבוק כבר יומיים" וכן הלאה. ברור לכל ילד שהדרך להיות "מחובר" היא דרך האינטרנט ולכן פרסום באינטרנט הוא אחד מכלי הפרסום החזקים ביותר.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום08/07/131302 צפיות
דלת זכוכית מפרידה בין מסדרון שומם לבין הכוורת השוקקת שהיא משרד פרסום. האנרגיות של משרד פרסום מורגשות בכל פינה- ממחלקת הלקוחות- שם דואגים לקשרי הלקוחות ולתיאום בין שאר המחלקות, דרך מחלקת הקריאייטיב- הלב הפועם של משרדי הפרסום- ממלכת היצירה והרעיונות ועד לשאר המחלקות- מחלקת האסטרטגיה- בה יוצרים את אופן הפירסום, מחלקת המיתוג, מחלקת ההפקה, מחלקת המדיה והסטודיו.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום30/04/131175 צפיות
בעלי עסקים רבים שבנו את עצמם ב-10 אצבעות וביססו את מעמדם בשוק גם ללא ליווי של משרד פרסום לא מבינים את הצורך בשירותי פרסום חיצוניים. הנה חמש נקודות למחשבה לבעל עסק מתלבט

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום01/12/091144 צפיות
דיוור ישיר הוא כבר מזמן לא רק מכתב, הוא יכול בקלות להפוך לקמפיין שלם, עם קריאייטיב חזק ויעיל.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום17/11/091128 צפיות
ככל שענף הפרסום מתפתח, פונה לערוצי מדיה חדשים ומנסה לפרוץ את הגבולות המוגדרים שלו כל פעם מחדש, כך גם תחום הקריאייטיב ובראשו הקופירייטר חייב להיות מתוחכם, כשרוני ורב גוני מאי פעם.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201584 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181663 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181775 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181585 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171501 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171500 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171377 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica