חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שקמה חיתולים למבוגרים

חברת קימברלי חוגלה מייצרת מדי שנה עשרות אלפי חיתולים למבוגרים שקמה בגזרות ובמידות שונות. חיתולים אלו מעניקים לאלפי אנשים את היכולת להתנהל בכבוד, ללא צורך בסיוע סיעודי וללא חשש מהרטבה או מריח לא נעים ליד אנשים זרים ואפילו ליד מעגל האנשים הקרוב אליהם ביותר.

ליין המוצרים מורכב מחיתולים, מכנסונים, מגבונים לחים ייעודיים למבוגרים וכן סדיניות להשלמת מוצרי ההגיינה הנדרשים לטיפול במקרים אלו של בריחת שתן או של אי שליטה בסוגרים. בין המוצרים ניתן למצוא מוצרי יום ולילה, השוני ביניהם טמון בהרכבם. פניכם כל המידע על מוצרים חשובים אלו.

חיתולים למבוגרים שקמה – לשימוש ביום

דרגת קושי – חיתולים לשימוש ביום מתחלקים לכמה קטגוריות שונות, ישנם חיתולים גזרתיים המיועדים לדרגות קושי קלות יחסית לשימוש במהלך היום יום, בהליכה, בתנועה ובכל מקום, בדיוק כמו תחתון רק ברמת ספיגה טובה הרבה יותר. חיתולים אלו נחשבים לדרגת קושי נמוכה יחסית.

רמת ספיגה – רמת הספיגה שלהם מצויינת, הם מורכבים משכבות של בידוד וסופגים, עשויים מחלקיקים סופגי לחות להשארת השכבה החיצונית יבשה למדי. עמידים כאמור לספיגת דרגת קושי נמוכה.

יתרונות – יתרונות החיתול טמונות במראה שלו, שהינו דיסקרטי למדי בעיקר בגזרות המכנסון הייעודי לדרגות קלות, כמו כן ניתן ליהנות ממנו ללא חשש ריח לא נעים או רטיבות גבוהה מאד מפני שהוא ספוג את הלחות בקלות.

חיתולים למבוגרים שקמה – לשימוש בלילה

דרגת קושי – דרגה גבוהה מאד. מיועדים לשימושם של אנשים במצב סיעודי ללא שליטה בשלפוחית, או לקליטת התרוקנות שלפוחית מלאה או למקרה של חוסר שליטה בזמן שינת הלילה. בכל המקרים הללו יכול חיתול איכותי כגון זה לתת מענה ישיר ובטוח.

רמת ספיגה – מדובר ברמת הספיגה הגבוהה ביותר, שכבות הגנה מרובות, איכותיות מאד ובעלות חומרים שיוצרו בטכנולוגיה מתקדמת ביותר. החיתול מיועד לספוג את כל ההפרשות והנוזלים גם במצב שכיבה מלא. מכיוון שכך נמנעות דליפות החוצה, בעיקר במהלך הלילה. יש להחליף את החיתול באופן תדיר כאשר הוא מלא בנוזלים על מנת למנוע תקלות אחרות כמובן.

יתרונות – יתרונות חיתול הלילה הם בספיגה הגבוהה מאד שלו, ביכולתו להעניק בטחון ושמירה על לחות העור גם בזמן שאין כל שליטה על האזור והאדם נמצא במצב שכיבה כך שהנוזלים באופן טבעי עולים כלפי מעלה. על מנת להשלים את הטיפול כדאי מאד להשתמש בזמן הלילה בסדיניה המונחת תחת אזור החלציים ומונעת מרטיבות קלה לצאת החוצה ולהרטיב את מזרון המיטה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161645 צפיות
כאשר אנו רוכשים טלוויזיה חדשה, רכב חדש או מחשב חדש, אנו יודעים כי אנו צריכים לבצע השוואת מחירים מקיפה ויסודית, וזאת על מנת "שלא יעבדו עלינו"- אנו לא רוצים לשלם יותר ממה שאנחנו באמת צריכים. עם זאת, כאשר זה מגיע לתחום הפיננסי, לא כולם טורחים לבצע את ההשוואה הנדרשת. לעיתים, כאשר אנו זקוקים להלוואה בהקדם האפשרי, אנו לא טורחים לברר את כל המונחים המקצועיים המוצגים לנו על ידי הבנקים או על ידי גופים פיננסיים אחרים, כך שאנו לא תמיד יודעים בפני מה אנו עומדים.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161735 צפיות
לעיתים, קורות סיטואציות בחיים בהם יש צורך בסכום כסף מסוים, אך הוא אינו זמין בחשבון העובר ושב. לא תמיד מדובר בסכום כסף גדול- לעיתים גם כמה עשרות אלפי שקלים עשויים להיות מספיקים עבור ארגון החתונה, שיפוץ הבית או לחלופין השבת הלוואות קודמות. בכל מקרה, לעיתים הדבר נראה מסובך מכפי שהוא באמת. נראה כאילו לא קל לקבל הלוואה, בעיקר כאשר קיים קושי מסוים להביא ערבים ובטחונות, כפי שהבנקים דורשים.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161478 צפיות
באילו מצבים כדאי לקחת הלוואה? מתי מומלץ שההלוואה תועבר דרך הבנק ובאילו מקרים הלוואה חוץ בנקאית היא העדיפות הטובה יותר? לכל השאלות הללו ישנן תשובות, אך חשוב לזכור כי בסופו של דבר כל אדם הוא לקוח סובייקטיבי עם העדפות, רצונות וצרכים משלו. לכן כל הלוואה נבחנת לגופה. כאן תוכלו לקבל פרמטרים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את ההלוואה שאתם זקוקים לה.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161680 צפיות
החיים מזמנים לנו שפע של הרפתקאות, חוויות והזדמנויות. לפעמים רכב החלומות שלנו נמצא ממש מעבר לפינה, טיול הבר מצווה החלומי כבר ממש כמעט ומתממש ואפילו השיפוץ לבית הוא בדיוק בתזמון הנכון, אבל מה קורה שכחסר לנו קצת מזומנים להגשמת החלום?

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161483 צפיות
המציאות הכלכלית בישראל ויוקר המחיה מביאים זוגות רבים, משפחות ואפילו רווקים לסיטואציות כלכליות קשות בהם אין מנוס אלא לקחת הלוואה בריבית מופרזת ביותר מן הבנק, הלוואה המכונה מינוס. המינוס אינו אלא הלוואה בנקאית שאנו רגילים לקחת כמובן מאליו, מה שרובנו לא יודעים זה שהריבית על המינוס היא אחת הגבוהות ביותר במשק וכי אם נחליט לקחת הלוואה אחרת, חיצונית לעתים ולכסות את המינוס נוכל לחסוך מאות שקלים בשנה.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 26/05/161466 צפיות
אם תמיד חלמתם על פוטנציאל רווח גדול כמו של תיק מניות או הצמדה למטבע חוץ כל שהוא אבל נרתעתם מלהצמיד את הכסף למסלול בו יש רמת סיכון גבוהה, יש מוצר השקעה מעניין שיכול לתת לכם רווח נאה כמו מסלולים של השקעה במניות אך עם סיכון אפסי לגבי הקרן שלכם. אנשים רבים רואים שהשווקים הפיננסיים משגשגים ואילו הם מושקעים בפיקדונות או בתכניות חסכון עם ריבית אפסית.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 26/05/1610579 צפיות
פיקדון מובנה הוא פיקדון מיוחד שיש לו יתרונות מצוינים משלו. אם אתם שוקלים לבחור פיקדון להשקעה או תכנית חיסכון להפקיד בה את הכסף שלכם, כדאי לבחון את היתרונות של פיקדון מובנה. בפיקדון מובנה הקרן שלכם נשמרת כמו במקרה של פיקדון רגיל או כמו במסגרת תכנית חיסכון אך בפיקדון מובנה יש לכם אופציה ליהנות בסוף תקופות החיסכון מרווח גדול ונאה במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215439 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204847 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201207 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201499 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201458 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173135 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173464 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica