חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיצובישי אאוטלנדר phev

מאת: כתיבת מומחיםרכב25/03/2015648 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קבוצת כלמוביל גאה להציג בימים אלו ממש את מיצובישי אאוטלנדר phev. כלמוביל, יבואנית הרכב המובילה בישראל מאפשרת לציבור הנהגים הישראליים ליהנות מרכב פנאי שטח משפחתי המהווה פריצת דרך טכנולוגית של ממש ומשלב בתוכו עוצמה ויעילות מקסימאלית בצריכת אנרגיה, אחריות סביבתית ונוחות מלאה. ברכב פועלים במקביל שני מנועים חשמליים להנעה עבור כל הגלגלים לצד מנוע בנזין נוסף בנפח של שני ליטרים המשמש כמחולל חשמל לצורכי טעינת הסוללה.

לנסוע בלי לחשוב על המרחק

תצורת התנועה של מיצובישי אאוטלנדר phev יכולה להיות חשמלית, מה שתורם כמובן לשמירה על איכות הסביבה לטווח נסיעה של עד 52 ק"מ עם סוללה מלאה. מיצובישי מוטורס העולמית יישמה ברכב את מיטב הטכנולוגיות החדשניות בענף והפכה בכך את האאוטלנדר לשילוב מנצח של SUV גדול ומפנק במיוחד, ידידותי לסביבה וחסכוני. המרחק כבר לא מהווה שיקול, בנסיעות עירוניות יומיומיות מספקת האאוטלנדר נהיגת EVחשמלית ללא פליטת מזהמים.

חלל פנימי

תודות ליכולת נסיעה במצב מקבילי שבמסגרתו מנוע הבנזין נכנס לפעולה אוטומטית במטרה להפעיל את הגנרטור לצרכי טעינת סוללת ההינע, מיצובישי אאוטלנדר phev מסוגלת להביא אותנו לכל מקום שהוא מבלי לחשוש כלל מטווח הנסיעה. חוויית הנסיעה והנהיגה ברכב היא מושלמת, הנסיעה שקטה מאד בתצורתה החשמלית ונטולת רעידות באופן שכלל איננו מזכיר שום רכב סטנדרטי אחר. עבור חמישה נוסעים, חלל הפנים ברכב מספק מרחב גדול ונוח עם אפשרות לתנוחת ישיבה גבוהה ומנוף פנורמי תודות לשטח החלונות הרחב.

חלל פנים

נפח תא המטען גדול מאד ועומד על כ- 451 ליטרים. אם ומתעורר הצורך ישנה אפשרות להגדיל את שטח האחסון של תא המטען ל- 730 ליטרים על ידי קיפול המושב האחורי. היופי והנוחות ניכרים החל מהרגע שנכנסים אל הרכב אשר עוטף ממש את הנוסעים והנהג/ת בטכנולוגיה חכמה ונוחות שאין שנייה לה. אחד מהדגשים המרכזיים שניכרים באאוטלנדר הוא הגימור היוקרתי שבא לידי ביטוי הן ברמת איכות חומרי ההרכבה והן ברמת הנוחות והפינוק.

שלל מערכות ואמצעי נוחות מפנקים

ברכב שלל מערכות הכוללות בין השאר בקרת שיוט, בקרת הגבלת מהירות ותפעול מערכת השמע הניתנות להפעלה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטות' שגם היא מופעלת מגלגל ההגה, תצוגת לוח שעונים LCD, מערכת מולטימדיה מתקדמת וחדשנית עם אפשרות חיבור לסמארטפון, שקע USB, מסך מגע, מגוון תאי אחסון לצד מחזיקי כוסות ובקבוקים לנוחיות הנוסעים והנהג/ת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161611 צפיות
כאשר אנו רוכשים טלוויזיה חדשה, רכב חדש או מחשב חדש, אנו יודעים כי אנו צריכים לבצע השוואת מחירים מקיפה ויסודית, וזאת על מנת "שלא יעבדו עלינו"- אנו לא רוצים לשלם יותר ממה שאנחנו באמת צריכים. עם זאת, כאשר זה מגיע לתחום הפיננסי, לא כולם טורחים לבצע את ההשוואה הנדרשת. לעיתים, כאשר אנו זקוקים להלוואה בהקדם האפשרי, אנו לא טורחים לברר את כל המונחים המקצועיים המוצגים לנו על ידי הבנקים או על ידי גופים פיננסיים אחרים, כך שאנו לא תמיד יודעים בפני מה אנו עומדים.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161693 צפיות
לעיתים, קורות סיטואציות בחיים בהם יש צורך בסכום כסף מסוים, אך הוא אינו זמין בחשבון העובר ושב. לא תמיד מדובר בסכום כסף גדול- לעיתים גם כמה עשרות אלפי שקלים עשויים להיות מספיקים עבור ארגון החתונה, שיפוץ הבית או לחלופין השבת הלוואות קודמות. בכל מקרה, לעיתים הדבר נראה מסובך מכפי שהוא באמת. נראה כאילו לא קל לקבל הלוואה, בעיקר כאשר קיים קושי מסוים להביא ערבים ובטחונות, כפי שהבנקים דורשים.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161439 צפיות
באילו מצבים כדאי לקחת הלוואה? מתי מומלץ שההלוואה תועבר דרך הבנק ובאילו מקרים הלוואה חוץ בנקאית היא העדיפות הטובה יותר? לכל השאלות הללו ישנן תשובות, אך חשוב לזכור כי בסופו של דבר כל אדם הוא לקוח סובייקטיבי עם העדפות, רצונות וצרכים משלו. לכן כל הלוואה נבחנת לגופה. כאן תוכלו לקבל פרמטרים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את ההלוואה שאתם זקוקים לה.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161638 צפיות
החיים מזמנים לנו שפע של הרפתקאות, חוויות והזדמנויות. לפעמים רכב החלומות שלנו נמצא ממש מעבר לפינה, טיול הבר מצווה החלומי כבר ממש כמעט ומתממש ואפילו השיפוץ לבית הוא בדיוק בתזמון הנכון, אבל מה קורה שכחסר לנו קצת מזומנים להגשמת החלום?

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161446 צפיות
המציאות הכלכלית בישראל ויוקר המחיה מביאים זוגות רבים, משפחות ואפילו רווקים לסיטואציות כלכליות קשות בהם אין מנוס אלא לקחת הלוואה בריבית מופרזת ביותר מן הבנק, הלוואה המכונה מינוס. המינוס אינו אלא הלוואה בנקאית שאנו רגילים לקחת כמובן מאליו, מה שרובנו לא יודעים זה שהריבית על המינוס היא אחת הגבוהות ביותר במשק וכי אם נחליט לקחת הלוואה אחרת, חיצונית לעתים ולכסות את המינוס נוכל לחסוך מאות שקלים בשנה.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 26/05/161421 צפיות
אם תמיד חלמתם על פוטנציאל רווח גדול כמו של תיק מניות או הצמדה למטבע חוץ כל שהוא אבל נרתעתם מלהצמיד את הכסף למסלול בו יש רמת סיכון גבוהה, יש מוצר השקעה מעניין שיכול לתת לכם רווח נאה כמו מסלולים של השקעה במניות אך עם סיכון אפסי לגבי הקרן שלכם. אנשים רבים רואים שהשווקים הפיננסיים משגשגים ואילו הם מושקעים בפיקדונות או בתכניות חסכון עם ריבית אפסית.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 26/05/169873 צפיות
פיקדון מובנה הוא פיקדון מיוחד שיש לו יתרונות מצוינים משלו. אם אתם שוקלים לבחור פיקדון להשקעה או תכנית חיסכון להפקיד בה את הכסף שלכם, כדאי לבחון את היתרונות של פיקדון מובנה. בפיקדון מובנה הקרן שלכם נשמרת כמו במקרה של פיקדון רגיל או כמו במסגרת תכנית חיסכון אך בפיקדון מובנה יש לכם אופציה ליהנות בסוף תקופות החיסכון מרווח גדול ונאה במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213793 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213925 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214103 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204573 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195539 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196233 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193498 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica