חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת דלק

מאת: ענת סתחבורה ורכב - כללי13/12/20091088 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דלק - חברת הדלק הישראלית, החלה את דרכה בשנת 1951. בתחילת דרכה הייתה החברה בבעלות ממשלתית.

קצת היסטוריה ותהליכי התפתחות החברה

בשנות ה-60, כשבתקופה זו חברות דלק זרות שלטו בשוק, החלה חברת הדלק לגדול ולצמוח, כשכבר בשנת 1960 היו פרוסות 44 תחנות דלק של החברה ברחבי הארץ. בתקופה זו הוקמה גם חברת דלקול המייצרת ומספקת שמנים עד היום.

בסוף שנות ה-80, כאשר בשנת 1988 הוחלט על ביצוע רפורמה בשוק הדלק, כשבעקבותיה החלה הממשלה לצמצם באופן ניכר את התערבותה בשוק הדלק, ובכך גרמה להגברת התחרות בין חברות הדלק השונות, חברת הדלק החלה לפרוח.

בסוף שנות ה-90, בשנת 1998, חברת דלק נרכשה ע"י יצחק תשובה, אשר הופך את החברה לאחת מהחברות החזקות ביותר במשק הישראלי. החברה הפכה למעשה לחברת אחזקות, אשר עוסקת במגוון תחומים שביניהם שירותים פיננסיים, רכב, נדל"ן וכמובן תחום האנרגיה.

בתחילת שנות ה-2000, חברת דלק החליטה על הקמת רשת חנויות נוחות בשם "מנטה". חנויות אלה הוקמו במתחמי תחנות הדלק הקיימות.

ביוני 2007, חברת דלק זכתה במכרז שבו הופרטו מסופי הניפוק והאחסון הנמצאים באשדוד, ירושלים ובאר שבע. מאחר ומסופים אלה הם בעלי כושר ונפח ניפוק המספיק לצריכה של ישראל, מעניק הדבר יתרון גדול מאד לחברת דלק בתחום ייבוא ואספקת הדלקים.

באוגוסט 2007, הופכת דלק לחברה ציבורית לאחר הנפקה מוצלחת בבורסה.

רשת תחנות הדלק של החברה

תחנות הדלק של חברת דלק הכוללות מאות תחנות, פרוסות כיום בכל רחבי הארץ. בכל תחנה ניתן להשיג את שמני החברה וכן מוצרים נלווים.

בתחנות רבות ניתן למצוא גם שירותי רכב נלווים, כגון שטיפת מכוניות, פאנצ'ריות, שירותי סיכה לרכב ועוד. כדאי לדעת, כי תחנות התדלוק הנושאות את שם המותג "גל" קשורות גם הן לחברת דלק.

רשת חנויות הנוחות - מנטה

את חנויות הנוחות מנטה ניתן למצוא ולראות כיום בתחנות רבות מאד של חברת דלק. חנויות אלה באות על מנת לספק שירותי נוחות לציבור הנהגים המבקר בתחנות. חנויות אלה הן מעין מרכולים קטנים, אשר ניתן להשיג שם מוצרי מזון, שתייה ועוד. עצם קיומם חוסך במקרים רבים זמן לנהגים, אשר מבצעים את קניותיהם "על הדרך" במקום להיכנס במיוחד למרכז קניות נוסף. כמו כן, ניתן לקבל בחנויות אלה שירותים נוספים, כגון משיגת כסף מזומן, הטענת מכשירי טלפון סלולאריים, שירותי אינטרנט אלחוטי ועוד.

אחת המטרות המרכזיות היא להקל על הנהג, ולהעשיר את חווית השהות בתחנת הדלק.

קבוצת דלק

כיום, קבוצת דלק עוסקת במגוון רחב של תחומים מעבר לתחנות הדלק שברשותה. הקבוצה מנהלת השקעות אשר מתפרסות על פני ארבע יבשות, כשהמיקוד הוא ב-3 תחומים עיקריים:

שירותים פיננסיים

ייבוא והפצת כלי רכב

אנרגיה - כשבתחום זה מתמקדת גם בתחום חיפוש הנפט והגז, וגם בתחום ההובלה, אחסון והפצה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:


ענת,
כותבת תוכן מקצועית.
כתיבת מאמרים מכל הסוגים.
להזמנת מאמרים ופרטים נוספים ניתן לפנות במייל

anatsi4@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת ס

מאת: ענת סבתי מלון28/02/171028 צפיות
כל השנה אנחנו עובדים קשה ומשקיעים הרבה מאוד מאמץ בניהול משק הבית שלנו. פעם בשנה מגיע לנו לקחת פסק זמן ולנסוע לחופש. אחד המקומות הכי יפים לחופשה משפחתית או זוגית זה האי פאפוס. בפאפוס אנחנו יכולים ליהנות מחופשה באווירה מעולה עם כל הפינוקים שיהפכו את החופשה שלנו לחופשה בלתי נשכחת. מלון אליסיום פאפוס הוא מקום טוב להתאכסן בו כאשר אנחנו יוצאים לחופשה בפאפוס. המלון הוא מלון איכותי מאוד ויוקרתי ואנחנו יכולים ליהנות בו מאוכל מעולה, בריכה איכותית והרבה מאוד פעילויות לשעות הפנאי שלנו.

מאת: ענת סרכב19/08/131279 צפיות
כשרוכשים רכב, אפשר לרכוש אותו חדש מהחנות, או יד שנייה. כמובן שאין כמו התחושה של רכישת רכב חדש, אבל הרבה מאיתנו לא יכולים להרשות לעצמם רכישת רכב היישר מיבואני החברה, ולעיתים גם אין כל צורך בכך. רנו מגאן נחשבת מכונית אמינה וטובה גם כמכונית משומשת, ואפשר לחפש אחת כזו במקום להוציא כסף רב עבור מכונית חדשה.

מאת: ענת סתחבורה ורכב - כללי19/08/131479 צפיות
יצרנית ויבואנית הרכב היפנית – ניסן החליטה לצאת מתדמיתה הסולידית ולהשיק רכב ייחודי שלא נראה כמותו לפני כן. בשנת 2010 הציגה ניסן את – ניסן ג'וק ותוך רגעים ספורים כבשה את כבישי העולם בכלל ואת כבישי ישראל בפרט. אנשים רבים הלכו שבי אחרי מה שמציעה ניסן ג'וק ורכשו לעצמם רכב פנאי שהוא גם משפחתי, גם ייחודי וגם חסכוני.

מאת: ענת סתחבורה ורכב - כללי19/08/131128 צפיות
בשנים האחרונות הפך שוק טרייד אין למקום מצליח ומשגשג. אנשים הבינו כי ישנם יתרונות רבים ברכישת רכב באמצעות טרייד אין והם נוהרים למרכזים וסוכנויות המציעות החלפת הרכב או רכישת רכב בטרייד אין. איך זה עובד?

מאת: ענת סאופנועים19/08/131854 צפיות
אם בעבר היה נדיר יותר לראות אופנועים על הכביש, הרי שכיום כבישי הארץ והעולם מלאים בהם. מעבר להיותו כלי תחבורה, אופנוע כיום משמש גם לשימושים נוספים כמו רכב שטח, רכב ביטחון ורכב פנאי.

מאת: ענת סתעופה03/04/131976 צפיות
טיסה לחו"ל או סתם נופש בארץ תמיד מתקבל בברכה, אך טיסה לחו"ל ונופש במחירים אטרקטיביים וזולים גורמים להנאה מרובה יותר.

מאת: ענת סבעלי חיים - כללי12/03/131983 צפיות
כשאנו בוחרים להביא לביתנו כלב, אנו מתחייבים להעניק לו את הטוב ביותר. עלינו מוטלת האחריות לשמור על בריאותו ולהבטיח לו תוחלת חיים ארוכה. בריאות הכלב ואיכות חיים הם העקרונות שמנחים את חברת המזון הבינלאומית– רויאל קנין. החברה הוקמה בשנת 1967 וחרטה על דגלה לייצר מזון בריא ואיכותי, המותאם לצרכיהם האינדיבידואליים של ידידנו השעירים והנאמנים.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213560 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204151 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205070 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181520 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica