חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתיחת סתימות- מה עושים כשהמים לא יורדים?

מאת: חנה בכרשיפוצים29/03/2015860 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פתיחת סתימות- מה עושים כשהמים לא יורדים?

מי מאיתנו לא נקלע למצב הלא נעים הזה בו המים פשוט לא יורדים, בין אם זה בשירותים, בכיור או במקלחת. המצב הלא נעים הזה בו אנו נתקלים לעיתים כה קרובות מפר את שגרת יומנו אך עם זאת אין סיבה להיכנס ללחץ, את מרבית הבעיות ניתן לפתור זמנית ולטווח הארוך רצוי טיפול בסתימה על ידי אינסטלטור מקצועי.

סיבות אפשריות לסתימה:

במרבית המקרים הסיבה העיקרית לסתימה היא אנחנו, אנחנו הוא הגורם העיקרי הפוגע וסותם את הצנרת. אנו מעמיסים על הצנרת בפסולת, שאריות מזון ושיערות בשגרת היומיום שלנו, דבר זה בסופו של יום מוביל לסתימה בצנרת. סתימה יכולה להיווצר ממוצר נקודתי שהשלכתם לתוכה לפני מספר ימים או מהשלכת פסולת מתמשכת שהצטברה בצנרת כך שמעבר המים נסגר.

המלצה שלנו היא לנסות להקפיד כמה שיותר לא להשליך פסולת לשירותים, כיורים ומקלחות. הפסולת היומיומיים גם אם היא קטנה לבסוף מצטברת סותמת את הצנרת ולבסוף דורשת טיפול. אחת הבעיות הגדולות בנושא היא השירותים, אנחנו חושבים שבשל פתח כה רחב של צנרת היא מסוגלת "לעכל" כל דבר, אך עם זאת הדבר אינו נכון ואסור להשליך אף מוצר לשירותים אלא אם כתוב עליו שהוא יועד לכך והוא מתפרק במים.

פתיחת סתימה באופן עצמאי:

במקרה של סתימה אין צורך להילחץ הפתרון המהיר נמצא בידך, בחנויות רבות תוכל למצוא היום מכשירים וחומרים בייתים לפתיחת סתימות. חומרים מסוג כזה בדרך כלל הם חומרים כימיים חזקים אשר מגיעים לפסולת שחוסמת את זרם המים וממיסים אותה לאט. יש לזכור כי חומר זה הוא חומר כימי תעשייתי ויש להיזהר בעת שימושו, שימוש מופרז או לא נכון יכול לגרום נזק למשתמש או לצנרת. במידה ונחשפתם לריכוזים גבוהים אל החומר (חשיפה על גבי העור והעיניים או באמצעות בליעה) יש צורך לשטוף את האזור באופן מידי ובמידת הצורך לפנות לרופא.

חומרים אלו בדרך כלל יעילים מאוד אך עם זאת הם לא פותרים את כל הבעיה. חומרים לשימוש עצמי בדרך כלל ממסים את אחד "הגושים" שמרכיבים את הסתימה, הוא לא מגיע לאזורים פנימיים יותר בתוך הצנרת ובסופו של דבר אזורים אחרים שנותרה בהם פסולת יובילו מחדש לסתימה ולכן יש צורך לפנות לאינסטלטור.

פנייה לאינסטלטור מקצועי:

על מנת לפתוח סתימה לצמיתות יש לפנות לאינסטלטור מקצועי באזור מגורך. פתיחת סתימה עצמאית תפתור את הבעיה זמנית אך היא כל זמן תצוף מחדש במצבים הכי לא נוחים. על מנת למנוע הופעה חוזרת של סתימה יש לפנות לאינסטלטור מקצועי בעל הכשרה חומרים וציוד ייעודי לפתיחת סתימות. אינסטלטור מקצועי בעל הכשרה בדרך כלל יפעל באמצעות ספירלה חשמלית על מנת לפתוח את כל הצנרת מפסולת מתוכה ולאפשר זרימה חופשית של מים.

לסיכום אנא זכרו סתימה בצנרת היא לא סיבה להילחץ ניתן לפתור אותה בעצמכם במהירות וביעילות, אך עם כל זאת אם לא תפנו לאינסטלטור הסתימה עלולה לחזור. רק איש מקצוע מיומן יכול לנקות את הצרת ולפתוח אותה לזרימת מים בצורה חופשית, אז אם אתם רוצים לחסוך מעצמכם הופעה נשנית וחוזרת של סתימות פנו לאינסטלטור מקצועי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

-Have Simple Life-

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חנה בכר

מאת: חנה בכרשיפוצים23/03/15923 צפיות
איטום גגות מקצועי עם מולטיגג, אטום את הגג לבדך

מאת: חנה בכרמחשבים וטכנולגיה - כללי17/03/15935 צפיות
קום סרוויס – שירותי טכנאי מחשבים בפריסה ארצית קום סרוויס הוקמה בשנת 2010 ובמשך שנים משרתת בנאמנות עסקים ולקוחות פרטיים ברחבי ישראל. השירות הוא באופן מסודר ע"י פתיחת קריאה טלפונית או באתר האינטרנט ומענה מיידי לצורך מתן פתרונות ייעוץ, תיקון ומכירת מוצרי מיחשוב. בקום סרוויס תוכלו להנות משירות מהיר, טכנאי מחשבים מקצועי והכי חשוב אמין ושירותי. המוטו שלנו הוא : שירות, אמינות ומקצועיות ללא פשרות

מאת: חנה בכרהלוואות26/11/14826 צפיות
פלטפורמת ההלוואות החברתיות של eLoan פונה לפלח השוק הפרטי, אולם משרתת נאמנה גם בעלי עסקים הזקוקים לסיוע כלכלי. הצורך לקבלת הלוואות לעסקים משתנה, אך עקרונות ההלוואה החברתית שלנו חלים באופן דומה גם על בעלי עסקים. אנו מאמינים שעסקים, בעיקר עסקים קטנים-בינוניים, יוכלו ליהנות מהפן החברתי של ההלוואות שלנו לאור העובדה שאותם עסקים מהווים חלק בלתי נפרד מהתועלת שלנו כצרכנים. איך מתבצע התהליך, למי פונים ומה הסיכויים לקבל הלוואה? הנה הפרטים.

מאת: חנה בכרהלוואות26/11/14776 צפיות
הלוואה חברתית היא בשורה נפלאה עבור אנשים שרוצים לקבל תשואה על הכסף שלהם ממקורות מתקדמים. אם תחקרו מעט את התחום, מיד תגלו כי מדובר באפיק השקעה המניב תשואות יוצאות מן הכלל, ולכן, אנו ממליצים לכם להתנסות בפלטפורמה שלנו וליהנות גם מתשואה נהדרת וגם מצורת עבודה פשוטה ואחרת. אם אתם שייכים לסוג האנשים שחוששים מהמאפיין החברתי, או במילים אחרות – 'למה שאתן כסף למישהו שאני לא מכיר?' – הנה כמה טיפים מעולים שישנו לכם את התפיסה בדרך לתשואה בטוחה.

מאת: חנה בכרהלוואות26/11/14784 צפיות
יש רגעים בחיים שאתם פשוט נתקעים כלכלית. אתם חייבים סכום כסף באופן מיידי, אך אין לכם אותו כרגע ברמה של זמינות מיידית. גם אם אתם עובדים ומכניסים סכום חודשי לא רע, במציאות של היום, כל דבר אפשרי. בדיוק לשם אותם רגעים, קיימת הלוואה ברגע. הלוואה שאתם יכולים לקבל תוך זמן קצר כדי לעבור את ה"באמפר" הכלכלי שנקלעתם אליו. אם הרקע הפיננסי שלכם תקין, תוכלו לקבל את ההלוואה תוך זמן קצר מרגע שתעלו ללוח ההלוואות של eLoan. זקוקים להלוואה ברגע ולא יודעים מאיפה להתחיל? הנה הפרטים.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232607 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212868 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica