חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחפשים קייטרינג כשר לאירוע שלכם?

מאת: sharondan80עסקי מזון31/03/20151304 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחפשים קייטרינג כשר לאירוע שלכם? אם אתם עומדים לפני אירוע גדול או קטן, ניתן לשער שאחד הדברים שתצטרכו לעשות הוא לבחור את חברת הקייטרינג אשר תלווה את האירוע שלכם. אם אתם חשים מבולבלים ותוהים מה חשוב לבדוק על החברה מומלץ שתעברו על הסעיפים הבאים:

  • האם לחברה יש כשרות המתאימה לכם - במידה ואתם מחפשים אחר קייטרינג שיהיה כשר חשוב שתבררו מראש איזו תעודת כשרות החברה מחזיקה ולבחון שתעודה זו מתאימה לדרישות האורחים שלכם.

  • חפשו המלצות על החברה - ההמלצות הן חלק חשוב מאד בבחירת חברת קייטרינג ולכן מומלץ לבדוק מיהם הלקוחות הקודמים של החברה, האם באתר מופיעות המלצות ובמידת הצורך גם לברר אודות החברה.

  • בדקו שהחברה יכולה לתת מענה למספר המוזמנים - ישנן חברות קייטרינג כשר אשר יכולות לתת מענה רק לאירועים קטנים וישנן אחרות אשר יכולות לתת מענה דווקא לאירועים גדולים ולא ישמחו לבוא לאירועים קטנים. לכן, חשוב שלפני שתפנו לחברת הקייטרינג תדעו כמה אורחים צפויים להגיע לאירוע.

קייטרינג כשר בתקציב שלכם

אחד ההבטים החשובים ביותר של כל אירוע הוא ההבט הכלכלי. עליכם לתכנן מראש את התקציב שלכם ולברר האם חברת הקייטרינג הכשר יכולה לעמוד בו או לא. אם יש לכם ספקות תמיד כדאי לשוחח קודם כל עם החברה ולברר כיצד ניתן לשלב את הקייטרינג בתקציב שלכם. במעמד השיחה הראשונית עם הקייטרינג חשוב לברר האם ישנן תוספות שידרשו מכם עלויות נוספות על מנת שתוכלו להתכונן אליהן מראש.

קייטרינג כשר שישדרג את האירוע שלכם

קייטרינג כשר הוא חלק משמעותי מאד באירוע שלכם והוא יכול להפוך את האירוע שלכם למיוחד יותר ומרשים. לכן, חשוב לברר גם אודות הקייטרינג עצמו, לבחון מה מוגש בתפריט וגם לבחון כיצד מוגש הכיבוד באירוע. בקשו לראות תמונות על מנת להתרשם כיצד נראה האוכל כשהוא באירוע ובדקו גם את האוכל עצמו, את צורת ההגשה ואפילו את העובדים אשר נותנים שירות כיוון שגם הם צריכים להיראות מכובדים. בחירת קייטרינג שהוא כשר משמעותית לאירוע שלכם ויכולה לעשות את ההבדל בין עוד אירוע לאירוע יוצא דופן.

 



תגיות המאמר: קייטרינג, קייטרינג כשר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharondan80

מאת: sharondan80בריאות ורפואה כללי29/05/18943 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים באופציה של מוהלים שהם גם רופאים והאמת היא, שאפשר להבין מדוע.

מאת: sharondan80קייטרינג14/12/161305 צפיות
שבת חתן היא אחת המסורות היותר יפות ביהדות, וגם אחת החכמות: חתונה היא הרי אירוע משמעותי במיוחד, מרגש עד מאוד ומשמח, אז למה לחגוג רק יום אחד אם אפשר להאריך את הנחת והשמחה?

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610942 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: sharondan80עסקים - כללי14/06/161636 צפיות
אם יצא לכם לשוחח עם מישהו שהתחיל לבנות אתר עם בונה אתרים לא מיומן, אתם בוודאי מכירים את הסיפור הקבוע, אותו עניין בו התמחור הראשוני לא היה דומה כלל למחיר בסוף התהליך, אם בכלל הגיעו לסוף התהליך, והתוצאה רחוקה ממה שדמיין המזמין.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162471 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161985 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213662 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214065 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205527 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810519 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183354 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173149 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173515 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica